Torque SroKingBot ile calısıyor habernz olsn ❗
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Replies · 89K views 0 reading · Page 37 / 47
Replies
D
DangerWalker
⭐ 19y
yaw bu eskisi gibi denio ne farkı var banlanmamamız için bi söylermisiniz.
yaw bu eskisi gibi denio ne farkı var banlanmamamız için bi söylermisiniz.
Yeni sisteme uyarlanmış. 😉
guild ve union amblemlerini göremiyoruz bu konuda çalışabilecek misiniz?
Lanet olsun hacım bende kullanacam artık bu programı nod32 proglem çıkarmassa şimdi indiricem 2 aydan beri giremiyorum :D:D:D
return problemi üstünde çalışsanız çok güzel olur 😊
bendede şans yok sanırım 4 torque ile deniyorum 30dk dır
[20:10:03] Couldn't connect due to server traffic.
[20:10:03] Sending login data...
ehehuehu
[20:10:03] Couldn't connect due to server traffic.
[20:10:03] Sending login data...
ehehuehu
1 saat oldu girmiyo yha 😞 uff
arkadaşlar acaba bir yanlışlık falanmı yaptım 2:12dk dır girmiyor
Sakatt bi durum olmaz dimi bu programla nede olsa ıd pw giryoruz <<<<< ??
arkadaslar bi sorunum war have fun yazısı geldikten sonra select yapıp swap to client yapıorum normal silkroada girerkenki turuncu yer gelmio ama chat bölümünde botların yasdıgı reklamlar gözüküo ne yapmam lasım
arkadaslar torque yi çalıştırırken silkroad açık olacak mı?
arkadaslar torque yi çalıştırırken silkroad açık olacak mı?
hayır 😄 torque nin açık olması yeterli
saol 😄
Benim soru arada kaynadı galiba :S bilen yhokmu
denedim 20 dk ya anca girdi :!!&%&!
arkadaslar 6 dk içinde girdim ama return falan bişeyler diyor nedir bu sorun yardım eder misiniz
allah allah 3:30 saat oldu venice ye girmedi yanlış bişeyler yapmış olsam gerek :S
arkadaslar 6 dk içinde girdim ama return falan bişeyler diyor nedir bu sorun yardım eder misiniz
Ya lütfen bi bilen yokmu swap to client diyince char gelmio ama reklamlar chat bölümünde yasıo galiba clientlesse gecio normal moda nasıl döncez ?
Log in to write a reply.
Log In