Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 37 / 47
Replies
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#721
Torque SroKingBot ile calısıyor habernz olsn ❗
D
#722
yaw bu eskisi gibi denio ne farkı var banlanmamamız için bi söylermisiniz.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#723
yaw bu eskisi gibi denio ne farkı var banlanmamamız için bi söylermisiniz.


Yeni sisteme uyarlanmış. 😉
C
CgnOck ⭐ 19y
#724
guild ve union amblemlerini göremiyoruz bu konuda çalışabilecek misiniz?
P
Phantoso ⭐ 18y
#725
Lanet olsun hacım bende kullanacam artık bu programı nod32 proglem çıkarmassa şimdi indiricem 2 aydan beri giremiyorum :D:D:D
D
DuLGeR ⭐ 18y
#726
return problemi üstünde çalışsanız çok güzel olur 😊
P
Phantoso ⭐ 18y
#727
bendede şans yok sanırım 4 torque ile deniyorum 30dk dır

[20:10:03] Couldn't connect due to server traffic.
[20:10:03] Sending login data...

ehehuehu
T
tayfa ⭐ 19y
#728
1 saat oldu girmiyo yha 😞 uff
P
Phantoso ⭐ 18y
#729
arkadaşlar acaba bir yanlışlık falanmı yaptım 2:12dk dır girmiyor
T
tayfa ⭐ 19y
#730
Sakatt bi durum olmaz dimi bu programla nede olsa ıd pw giryoruz <<<<< ??
C
Critique ⭐ 17y
#731
arkadaslar bi sorunum war have fun yazısı geldikten sonra select yapıp swap to client yapıorum normal silkroada girerkenki turuncu yer gelmio ama chat bölümünde botların yasdıgı reklamlar gözüküo ne yapmam lasım
M
MoonLife ⭐ 19y
#732
arkadaslar torque yi çalıştırırken silkroad açık olacak mı?
H
Hyperion ⭐ 17y
#733
arkadaslar torque yi çalıştırırken silkroad açık olacak mı?


hayır 😄 torque nin açık olması yeterli
M
MoonLife ⭐ 19y
#734
saol 😄
C
Critique ⭐ 17y
#735
Benim soru arada kaynadı galiba :S bilen yhokmu
W
Wajuka ⭐ 17y
#736
denedim 20 dk ya anca girdi :!!&%&!
M
MoonLife ⭐ 19y
#737
arkadaslar 6 dk içinde girdim ama return falan bişeyler diyor nedir bu sorun yardım eder misiniz
P
Phantoso ⭐ 18y
#738
allah allah 3:30 saat oldu venice ye girmedi yanlış bişeyler yapmış olsam gerek :S
M
MoonLife ⭐ 19y
#739
arkadaslar 6 dk içinde girdim ama return falan bişeyler diyor nedir bu sorun yardım eder misiniz
C
Critique ⭐ 17y
#740
Ya lütfen bi bilen yokmu swap to client diyince char gelmio ama reklamlar chat bölümünde yasıo galiba clientlesse gecio normal moda nasıl döncez ?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: