konu baslıgındaki gibi 5-6 dk da girdim oyuna normalde 10 dk dan aşağı girilmezdi 😄
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Replies · 89K views 0 reading · Page 36 / 47
Replies
konu baslıgındaki gibi 5-6 dk da girdim oyuna normalde 10 dk dan aşağı girilmezdi :D
10 dakkadan aşarı he 😄
kemalist hazır sen buraya elini atmışken bişey deyim bu 1 snde 4-5 kere denioya joymax bunu farkedermi yani farkedip banlarmı bi cevap lütfen
eğer joymax ona baksaydı sbotta + basanlarda banlanırdı
ayrıca bende silkersenderi sildim bişi olmaz dimi(yani sro dosyasını sildiğim için açmamazlık fln yapmaz?)
Sbotta + basanlar derken nasıl oluyo =)=)
C
CherryBrandy
⭐ 18y
ya bende retun bilmem ne bilmem ne .... relog hatası werıyo bunun için torque yi kapatıp normal laucherden cilent ile chara girip mı return scleri 1.sayfanın 1.sırasının 3.slotuna koyacağız onu çözemedim :)) yardımcı olursanız sewınırım :))
arkadaşlar bu programı kullanarak ban yeme veya soyulma riski var mı_?
D
darendeli44
⭐ 18y
[20:39:55] Sending login data...
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:40:01] C10 Error (Multiclient).
[20:40:01] <Disconnected>
nedne bu hatayı veriyor? kurulumumda bir hatamı var, yoksa normal bildiğimiz silkropaddta verilen c10 hatasımı?
kardeşim 1 den fazla troqe açıyon ole oluyor ban orda Multiclient yazıyor
eline sağlık
Şuan sorunsuz çalışıyor mu ? 🙄
harbiden çalışıyo mu şuan ? hata fln yok mu ?
C
Cruise_Fair
⭐ 18y
Öncelikler Paylaşım İçin Tşkler.3 tane açarak deniyorum 5 dk deniyolar sonra C10 (Multiclient) die disconnect verio 3 de ama sonra hemen girmeye devam ediolar.normal mi yoksa bir problem mi var. tşkler...
Öncelikler Paylaşım İçin Tşkler.3 tane açarak deniyorum 5 dk deniyolar sonra C10 (Multiclient) die disconnect verio 3 de ama sonra hemen girmeye devam ediolar.normal mi yoksa bir problem mi var. tşkler...
Normal bir sorun yok, Aynen bendede öyle devam ediyor.
Arkadaşlar artık bu programın ömrü bitti.30 Dk da bir Dc veriyor.Tüm Torgue Kullananlara
yaaa c10 verio napıcam
Güzel güzel deniyo ama artık herkes kullandığından yine zor almaya başladı 100 tane açtım dün heraya 15 dk de aldı.
Ya arkadaşım c10 neden werir sölermisin yaw :?
bende hata raporu yolluo naapmalıyım hata raporunu gönder desemde gmnderme desemde her türlü dc verio :s
K
Kinq_BoweR
⭐ 18y
rar sifresi ne 😄
biri bana boş pm atınca veya party den boş mesaj yazınca torque hata verip kapanıyo.. nasıl düzeltirim onu ?
rar sifresi ne :D
😕
www.extraloob.com L
leqendarym
⭐ 17y
rar sifresi ne :D
http://www.extraloob.com
Arkadaşlar bu arada benim hata: Now loading'te takılıyor. Lütfen yardım edin iilk zamanlarda giriyordum oyuna şimdi olmuyor
Log in to write a reply.
Log In