Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 36 / 47
Replies
O
ozan160 ⭐ 19y
#701
konu baslıgındaki gibi 5-6 dk da girdim oyuna normalde 10 dk dan aşağı girilmezdi 😄
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#702
konu baslıgındaki gibi 5-6 dk da girdim oyuna normalde 10 dk dan aşağı girilmezdi :D


10 dakkadan aşarı he 😄
A
alone59 ⭐ 18y
#703
kemalist hazır sen buraya elini atmışken bişey deyim bu 1 snde 4-5 kere denioya joymax bunu farkedermi yani farkedip banlarmı bi cevap lütfen

eğer joymax ona baksaydı sbotta + basanlarda banlanırdı
ayrıca bende silkersenderi sildim bişi olmaz dimi(yani sro dosyasını sildiğim için açmamazlık fln yapmaz?)



Sbotta + basanlar derken nasıl oluyo =)=)
C
#704
ya bende retun bilmem ne bilmem ne .... relog hatası werıyo bunun için torque yi kapatıp normal laucherden cilent ile chara girip mı return scleri 1.sayfanın 1.sırasının 3.slotuna koyacağız onu çözemedim :)) yardımcı olursanız sewınırım :))
S
sananan ⭐ 17y
#705
arkadaşlar bu programı kullanarak ban yeme veya soyulma riski var mı_?
D
#706
[20:39:55] Sending login data...
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:40:01] C10 Error (Multiclient).
[20:40:01] <Disconnected>

nedne bu hatayı veriyor? kurulumumda bir hatamı var, yoksa normal bildiğimiz silkropaddta verilen c10 hatasımı?


kardeşim 1 den fazla troqe açıyon ole oluyor ban orda Multiclient yazıyor
P
pektas ⭐ 17y
#707
eline sağlık
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#708
Şuan sorunsuz çalışıyor mu ? 🙄
A
alez ⭐ 19y
#709
harbiden çalışıyo mu şuan ? hata fln yok mu ?
C
#710
Öncelikler Paylaşım İçin Tşkler.3 tane açarak deniyorum 5 dk deniyolar sonra C10 (Multiclient) die disconnect verio 3 de ama sonra hemen girmeye devam ediolar.normal mi yoksa bir problem mi var. tşkler...
E
emc ⭐ 18y
#711
Öncelikler Paylaşım İçin Tşkler.3 tane açarak deniyorum 5 dk deniyolar sonra C10 (Multiclient) die disconnect verio 3 de ama sonra hemen girmeye devam ediolar.normal mi yoksa bir problem mi var. tşkler...

Normal bir sorun yok, Aynen bendede öyle devam ediyor.
I
ImSoGood ⭐ 18y
#712
Arkadaşlar artık bu programın ömrü bitti.30 Dk da bir Dc veriyor.Tüm Torgue Kullananlara
H
hhukii ⭐ 17y
#713
yaaa c10 verio napıcam
T
TiksayloN ⭐ 18y
#714
Güzel güzel deniyo ama artık herkes kullandığından yine zor almaya başladı 100 tane açtım dün heraya 15 dk de aldı.
H
hhukii ⭐ 17y
#715
Ya arkadaşım c10 neden werir sölermisin yaw :?
E
emsalsiz ⭐ 19y
#716
bende hata raporu yolluo naapmalıyım hata raporunu gönder desemde gmnderme desemde her türlü dc verio :s
K
Kinq_BoweR ⭐ 18y
#717
rar sifresi ne 😄
D
DaK ⭐ 19y
#718
biri bana boş pm atınca veya party den boş mesaj yazınca torque hata verip kapanıyo.. nasıl düzeltirim onu ?
T
TwiLighT ⭐ 18y
#719
rar sifresi ne :D


😕

www.extraloob.com
L
leqendarym ⭐ 17y
#720
rar sifresi ne :D

http://www.extraloob.com

Arkadaşlar bu arada benim hata: Now loading'te takılıyor. Lütfen yardım edin iilk zamanlarda giriyordum oyuna şimdi olmuyor

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: