Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 35 / 47
Replies
A
aykutgs54 ⭐ 19y
#681
Now loading de beklıyor napmam lazım
K
kafka__ ⭐ 17y
#682
[20:39:55] Sending login data...
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:40:01] C10 Error (Multiclient).
[20:40:01] <Disconnected>

nedne bu hatayı veriyor? kurulumumda bir hatamı var, yoksa normal bildiğimiz silkropaddta verilen c10 hatasımı?
Y
ycyycy ⭐ 19y
#683
vcredits_86 yı kurdum kendiliğinden d ye kuruldu 35 gb boş yer varken 31 kaldı neden olabilir
P
Phantoso ⭐ 18y
#684
eet giriyor ama dikkatli olun JOYMAX IN yeni açıklamasına göre GİRİŞ-ÇIKIŞLAR kontrol edilicek programlı olanlar banlanıcak aman dikkatt 👍
N
nono12 ⭐ 17y
#685
kardeş çok sağoll
M
mnyak ⭐ 19y
#686
e eğer banlanıcaksa kullanmayalaım yani napalım bi açıklık getirin olaya?
C
#687
arkadaşlar bu torque yi rardan çıkarıp içinden çıkanları silkroad klasörüne attım fakat tıkladığımda hata veriyor program açılmıyor sebebi nedir?
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#688
hatanın fotografını çekermisin arkadaşım
Y
ycyycy ⭐ 19y
#689
ek programı kurduğumda 35 gb boşyer olan disk 31 gb a düşüyor napıcaz
X
XxAcuNxX ⭐ 18y
#690
peki bunu yapınca kaç dk da ban yiyoruz 😄
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#691
peki bunu yapınca kaç dk da ban yiyoruz :D


Bu Programdan Ban Yiyen Olmadı Daha
Ban İle Konular Açıldı Ama Banlanan Olmadı
Olsa Direk Konuya Yazarlar Ban Yedim Diye
E
emreblt ⭐ 19y
#692
babelde zaten kimseyi banlamıolar 😄
L
#693
yaw bn denedım gırdım ama su returun hatası verıo chara nasıl gecıcem?=
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#694
yaw bn denedım gırdım ama su returun hatası verıo chara nasıl gecıcem?=


ilk baş normal bi şekilde girip retunu uygun slota yerleştirceksiniz
Resimdeki Gibi
- Resim Silinmiş.
ve ondan sonra torque devreye gircek ötekkigibi torquenin size hiç bi yararı olmaz
C
#695
- Resim Silinmiş.


hata bu arkadaşlar açtığımda bunu alıyorum bi yardımcı olursanız sevinirim...=(
T
TwiLighT ⭐ 18y
#696
- Resim Silinmiş.


hata bu arkadaşlar açtığımda bunu alıyorum bi yardımcı olursanız sevinirim...=(


🎭

6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.
C
#697
eyvallah kardeş hemen deniyorum.
C
#698
oldu teşekkürler=)
O
ozan160 ⭐ 19y
#699
servere tıklayınca bişey gelmiyor
O
ozan160 ⭐ 19y
#700
tmm geldi ilk programı açtıgımda bişey yoktu kapattım tekrar açtım düzeldi xD

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: