Now loading de beklıyor napmam lazım
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Replies · 89K views 0 reading · Page 35 / 47
Replies
[20:39:55] Sending login data...
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:40:01] C10 Error (Multiclient).
[20:40:01] <Disconnected>
nedne bu hatayı veriyor? kurulumumda bir hatamı var, yoksa normal bildiğimiz silkropaddta verilen c10 hatasımı?
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:56] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:56] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:39:57] Couldn't connect due to server traffic.
[20:39:57] Sending login data...
[20:40:01] C10 Error (Multiclient).
[20:40:01] <Disconnected>
nedne bu hatayı veriyor? kurulumumda bir hatamı var, yoksa normal bildiğimiz silkropaddta verilen c10 hatasımı?
vcredits_86 yı kurdum kendiliğinden d ye kuruldu 35 gb boş yer varken 31 kaldı neden olabilir
eet giriyor ama dikkatli olun JOYMAX IN yeni açıklamasına göre GİRİŞ-ÇIKIŞLAR kontrol edilicek programlı olanlar banlanıcak aman dikkatt 👍
kardeş çok sağoll
e eğer banlanıcaksa kullanmayalaım yani napalım bi açıklık getirin olaya?
C
coolbaris11
⭐ 19y
arkadaşlar bu torque yi rardan çıkarıp içinden çıkanları silkroad klasörüne attım fakat tıkladığımda hata veriyor program açılmıyor sebebi nedir?
hatanın fotografını çekermisin arkadaşım
ek programı kurduğumda 35 gb boşyer olan disk 31 gb a düşüyor napıcaz
peki bunu yapınca kaç dk da ban yiyoruz 😄
peki bunu yapınca kaç dk da ban yiyoruz :D
Bu Programdan Ban Yiyen Olmadı Daha
Ban İle Konular Açıldı Ama Banlanan Olmadı
Olsa Direk Konuya Yazarlar Ban Yedim Diye
babelde zaten kimseyi banlamıolar 😄
L
LiveInTexas
⭐ 18y
yaw bn denedım gırdım ama su returun hatası verıo chara nasıl gecıcem?=
yaw bn denedım gırdım ama su returun hatası verıo chara nasıl gecıcem?=
ilk baş normal bi şekilde girip retunu uygun slota yerleştirceksiniz
Resimdeki Gibi
- Resim Silinmiş.
ve ondan sonra torque devreye gircek ötekkigibi torquenin size hiç bi yararı olmaz
C
coolbaris11
⭐ 19y
- Resim Silinmiş.
hata bu arkadaşlar açtığımda bunu alıyorum bi yardımcı olursanız sevinirim...=(
🎭
6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.
C
coolbaris11
⭐ 19y
eyvallah kardeş hemen deniyorum.
C
coolbaris11
⭐ 19y
oldu teşekkürler=)
servere tıklayınca bişey gelmiyor
tmm geldi ilk programı açtıgımda bişey yoktu kapattım tekrar açtım düzeldi xD
Log in to write a reply.
Log In