G
gardiyan_tr
⭐ 17y
retun olmayıca bi ahta veriyodu ya you need method vs vs. ama retun var bende çara normal girdim baktım
kemalist hazır sen buraya elini atmışken bişey deyim bu 1 snde 4-5 kere denioya joymax bunu farkedermi yani farkedip banlarmı bi cevap lütfen
Torque'den banlananı hiç görmedim . Ama ilk olmayacağınada garanti veremem.
Herakrosssürekli deniyor belirli bir aradan sora disconet veriyor nedendir ? ama tekrar denemeye devam ediyor normalmi bi sorunmuar ?
ayrdım edicek yokmu torque return ahtası veriyor çarda return var 3.de eminim çara girip baktım ama hata verio genede ayrdımmm
bendede aynı sorun var return 1.ncı sayfanın 1.sırasının 3.slotunda
Log in to write a reply.
Log In