hocam bendede sürekli ekran kartı hatası verip oyundan atıo çözüm _?
o hatayı bendede vermeye başladı en kısa zamanda çözümünü bulacaz işallah
hocam bendede sürekli ekran kartı hatası verip oyundan atıo çözüm _?
OYUNDAYKEN TORQUE HATA VERIYOR VE OYUNDAN CIKIYOR NE YAPMAM GEREK ACILLLL
yani şimdi bu aslında stall çarına girme programı mıdır ?
oyuna girince otomatik açmıyo clienti oyuna girince logged in have fun yazıyo ve deneme duruyo bütün programlarda sonrada yan taraftan karakter seçiyosun ondan sonra swap client diyosun oyuna giriyo ve return scrolların 1. sayfa 1. satır 3. sırada olması lazım
Log in to write a reply.
Log In