Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 27 / 47
Replies
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#521
hocam bendede sürekli ekran kartı hatası verip oyundan atıo çözüm _?



o hatayı bendede vermeye başladı en kısa zamanda çözümünü bulacaz işallah
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#522
silkroadlife 1.99 ne zmn koycan torque acıorum 199 dıor disconnect yazıor
M
mmc00 ⭐ 17y
#523
silkroad life dc sorununa bi çare warmı
M
mmc00 ⭐ 17y
#524
denerken çok dc verıyor
M
mmc00 ⭐ 17y
#525
❓ ❓ ❓
M
mmc00 ⭐ 17y
#526
OYUNDAYKEN TORQUE HATA VERIYOR VE OYUNDAN CIKIYOR NE YAPMAM GEREK ACILLLL
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#527
OYUNDAYKEN TORQUE HATA VERIYOR VE OYUNDAN CIKIYOR NE YAPMAM GEREK ACILLLL


aynı sorunla bende karşılaştım en kısa zamanda hatanın sebebini bulup belirticez
E
Eyenagel ⭐ 19y
#528
yani şimdi bu aslında stall çarına girme programı mıdır ?
T
TwiLighT ⭐ 18y
#529
yani şimdi bu aslında stall çarına girme programı mıdır ?


Evet 🎭
M
Metover ⭐ 18y
#530
Clientli Veya Clientless Demişsin Bu 2si ayrı olarka nasıl girilioyor ki?
K
kjhg ⭐ 17y
#531
Arkadaşlar oyuna yeni başladım ve persia da charım var. 10 tane torque açtım ve dışarı çıktım. 1-2 saat sonra geldiğimde hala oyuna girmemişti(o sağ üstteki şey çıkmadı işte) bu arada bu scrool bende 2. safyada ondan mı girmio şimdi anlamadım ben? yardımcı olabilir misiniz nasıl giricem ben bu oyuna? 2 haftada bir giriorum zaten 😄
S
sky_walker ⭐ 19y
#532
oyuna girince otomatik açmıyo clienti oyuna girince logged in have fun yazıyo ve deneme duruyo bütün programlarda sonrada yan taraftan karakter seçiyosun ondan sonra swap client diyosun oyuna giriyo ve return scrolların 1. sayfa 1. satır 3. sırada olması lazım
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#533
Yaa silkroadlife Bi cvp yaz 199 dior disconnect verıor hadii b cozum m!!
E
erayfelek ⭐ 17y
#534
ban riski %kaç yada varmı
K
kjhg ⭐ 17y
#535
oyuna girince otomatik açmıyo clienti oyuna girince logged in have fun yazıyo ve deneme duruyo bütün programlarda sonrada yan taraftan karakter seçiyosun ondan sonra swap client diyosun oyuna giriyo ve return scrolların 1. sayfa 1. satır 3. sırada olması lazım


o scroollar 2. sayfada iken torque ile giremez miyim şimdi?
S
sefa0555 ⭐ 17y
#536
ellerine sağlık allah ne muradın varsa versin güzel kardeşim 😄
G
GangsteR ⭐ 19y
#537
ya çara girer girmez oyun aşağı alıo aşağıda gözükmüo görev yöneticisinde gözüküo ama bn oynanmıo
G
GangsteR ⭐ 19y
#538
offf bi yardım edin yaa
W
wwoollff ⭐ 18y
#539
20dk dir deniom almıo 3torque ile
P
pusu ⭐ 19y
#540
arklar kac gundur bu progla gırıyordum bugun bole bır uyarı verıp almıyor yardım lutfen....


you need a method of return to use this feature.if you think this is a mistake,either teleport or relog.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: