Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 28 / 47
Replies
B
bthan ⭐ 19y
#541
oncelıkle ellerınıze emegınıze saglık bnm bı problemım war yardım edersenız sevınırım karakterı sectıkten sonra client e gec dedıgımde prgram kapanıyor we sro acılmıyor ne yapmm gerek yardım edersenız sevınırım
B
bthan ⭐ 19y
#542
oncelıkle ellerıne saglık bnm bı sorunum war karakter sectıkten sonra client e gecınce turque kapanıyor ne yapm gerek dogal olarak da sro acılmıyor yardım edersen sevınırım
M
melihakkas ⭐ 17y
#543
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog
swap to client seçeneğine tıkladığımda bu hatayı alıyorum
yardım edebilir misiniz?:(
N
NiqThBloom ⭐ 18y
#544
Teşekkürler Gayet iyi çalışıyor.Saniyede cok fazla deniyor cok guzel bi program ama bu program calısıyorken silkroad gözükmüyor bu normal mi?
N
#545
oncelıkle ellerıne saglık bnm bı sorunum war karakter sectıkten sonra client e gecınce turque kapanıyor ne yapm gerek dogal olarak da sro acılmıyor yardım edersen sevınırım


bende de aynısı var ya :S
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#546
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog
swap to client seçeneğine tıkladığımda bu hatayı alıyorum
yardım edebilir misiniz?:(



retun scroll unuzu 3.slota koymadıgınız için bu hatayı alıyosunuz
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#547
20dk dir deniom almıo 3torque ile


normalde akşama kadar zor girersiniz ama torque sayesinde daha kısa bi sürede giriyosunuz
N
#548
Bu soruna niye kimse bir cevap vermiyor ?!
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#549
Ya aloo silkroadlife arkadasım duymuomusun bu kacıncı yazısım Torque acırum 1.99 dior disconnect verıor ne yapmam gerek hadi bi cozum !!!
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#550
Ya aloo silkroadlife arkadasım duymuomusun bu kacıncı yazısım Torque acırum 1.99 dior disconnect verıor ne yapmam gerek hadi bi cozum !!!


tekrar aç olucaktır
M
mecheng ⭐ 17y
#551
hata verio
G
GangsteR ⭐ 19y
#552
ya çara girer girmez oyun aşağı alıo aşağıda gözükmüo görev yöneticisinde gözüküo ama oynanmıo


ya illa Adiea arkaşımız gibi sert mi çıkmak gerekiyor??? insanlıkla sorulan sorulara cvp yokmu hala cvp bekliyorum
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#553
ya çara girer girmez oyun aşağı alıo aşağıda gözükmüo görev yöneticisinde gözüküo ama oynanmıo


ya illa Adiea arkaşımız gibi sert mi çıkmak gerekiyor??? insanlıkla sorulan sorulara cvp yokmu hala cvp bekliyorum


arkadaşım sorularınıza cevap verilmiyosa demekki kimse bilmiyodur. benim sizden fazla bi farkım yokkk
G
GangsteR ⭐ 19y
#554
ya çara girer girmez oyun aşağı alıo aşağıda gözükmüo görev yöneticisinde gözüküo ama oynanmıo


ya illa Adiea arkaşımız gibi sert mi çıkmak gerekiyor??? insanlıkla sorulan sorulara cvp yokmu hala cvp bekliyorum


arkadaşım sorularınıza cevap verilmiyosa demekki kimse bilmiyodur. benim sizden fazla bi farkım yokkk


hmm tmm ozmn özür dilerim bi şekilde araştırıp arkadaşları aydınlatmaya çalışırım.

bide aynı sorunu alan arkadaşlar sizin monitörün şekli sinematik yani 16:9 boyutunda inç değil sadece şekil mi öyle çünkü launcher den açınca start,exit,options a fln gelince mouse kayboluyor ondan kaynaklanıyorsa ekran ayarları ile bi ayar çekmeyi deneriz
N
night990 ⭐ 18y
#555
uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı.uygulamayı yeniden yüklemek sorunu giderebilir.

uyarısı ile devamlı hata veriyor.

ilk mesajda yazdığı gibi,rar dan çıkardığım herşeyi silkroad klasörüne atıyorum ama aynı hata ile karşılaşıyorum.

nedir bunun çözümü yardım lütfen.
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#556
uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı.uygulamayı yeniden yüklemek sorunu giderebilir.

uyarısı ile devamlı hata veriyor.

ilk mesajda yazdığı gibi,rar dan çıkardığım herşeyi silkroad klasörüne atıyorum ama aynı hata ile karşılaşıyorum.

nedir bunun çözümü yardım lütfen.


- Resim Silinmiş.

bunu indir ve kur http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html
N
night990 ⭐ 18y
#557
çok teşekkürler sorun çözüldü,elinize sağlık. 👍
G
GangsteR ⭐ 19y
#558
çok teşekkürler sorun çözüldü,elinize sağlık. 👍


konuyu tam okumadan soru soruosunz konuda klasik hatalar ve çözümleri diye bi bölüm var oraya baksaydın fazla zaman kaybetmezdin 😄 yurdum insanı işte arada bnde böle yapıorum 😄
E
emreblt ⭐ 19y
#559
arklar bunda clientless stall ozelligi yok mu simdi ?
O
oley186 ⭐ 17y
#560
ne bıcım bısı ya bu gırmıyo

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: