oncelıkle ellerınıze emegınıze saglık bnm bı problemım war yardım edersenız sevınırım karakterı sectıkten sonra client e gec dedıgımde prgram kapanıyor we sro acılmıyor ne yapmm gerek yardım edersenız sevınırım
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Replies · 89K views 0 reading · Page 28 / 47
Replies
oncelıkle ellerıne saglık bnm bı sorunum war karakter sectıkten sonra client e gecınce turque kapanıyor ne yapm gerek dogal olarak da sro acılmıyor yardım edersen sevınırım
M
melihakkas
⭐ 17y
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog
swap to client seçeneğine tıkladığımda bu hatayı alıyorum
yardım edebilir misiniz?:(
swap to client seçeneğine tıkladığımda bu hatayı alıyorum
yardım edebilir misiniz?:(
N
NiqThBloom
⭐ 18y
Teşekkürler Gayet iyi çalışıyor.Saniyede cok fazla deniyor cok guzel bi program ama bu program calısıyorken silkroad gözükmüyor bu normal mi?
N
nemezie1471
⭐ 17y
oncelıkle ellerıne saglık bnm bı sorunum war karakter sectıkten sonra client e gecınce turque kapanıyor ne yapm gerek dogal olarak da sro acılmıyor yardım edersen sevınırım
bende de aynısı var ya :S
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog
swap to client seçeneğine tıkladığımda bu hatayı alıyorum
yardım edebilir misiniz?:(
retun scroll unuzu 3.slota koymadıgınız için bu hatayı alıyosunuz
20dk dir deniom almıo 3torque ile
normalde akşama kadar zor girersiniz ama torque sayesinde daha kısa bi sürede giriyosunuz
N
nemezie1471
⭐ 17y
Bu soruna niye kimse bir cevap vermiyor ?!
D
desTibaa `
⭐ 17y
Ya aloo silkroadlife arkadasım duymuomusun bu kacıncı yazısım Torque acırum 1.99 dior disconnect verıor ne yapmam gerek hadi bi cozum !!!
Ya aloo silkroadlife arkadasım duymuomusun bu kacıncı yazısım Torque acırum 1.99 dior disconnect verıor ne yapmam gerek hadi bi cozum !!!
tekrar aç olucaktır
hata verio
ya çara girer girmez oyun aşağı alıo aşağıda gözükmüo görev yöneticisinde gözüküo ama oynanmıo
ya illa Adiea arkaşımız gibi sert mi çıkmak gerekiyor??? insanlıkla sorulan sorulara cvp yokmu hala cvp bekliyorum
ya çara girer girmez oyun aşağı alıo aşağıda gözükmüo görev yöneticisinde gözüküo ama oynanmıo
ya illa Adiea arkaşımız gibi sert mi çıkmak gerekiyor??? insanlıkla sorulan sorulara cvp yokmu hala cvp bekliyorum
arkadaşım sorularınıza cevap verilmiyosa demekki kimse bilmiyodur. benim sizden fazla bi farkım yokkk
ya çara girer girmez oyun aşağı alıo aşağıda gözükmüo görev yöneticisinde gözüküo ama oynanmıo
ya illa Adiea arkaşımız gibi sert mi çıkmak gerekiyor??? insanlıkla sorulan sorulara cvp yokmu hala cvp bekliyorum
arkadaşım sorularınıza cevap verilmiyosa demekki kimse bilmiyodur. benim sizden fazla bi farkım yokkk
hmm tmm ozmn özür dilerim bi şekilde araştırıp arkadaşları aydınlatmaya çalışırım.
bide aynı sorunu alan arkadaşlar sizin monitörün şekli sinematik yani 16:9 boyutunda inç değil sadece şekil mi öyle çünkü launcher den açınca start,exit,options a fln gelince mouse kayboluyor ondan kaynaklanıyorsa ekran ayarları ile bi ayar çekmeyi deneriz
uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı.uygulamayı yeniden yüklemek sorunu giderebilir.
uyarısı ile devamlı hata veriyor.
ilk mesajda yazdığı gibi,rar dan çıkardığım herşeyi silkroad klasörüne atıyorum ama aynı hata ile karşılaşıyorum.
nedir bunun çözümü yardım lütfen.
uyarısı ile devamlı hata veriyor.
ilk mesajda yazdığı gibi,rar dan çıkardığım herşeyi silkroad klasörüne atıyorum ama aynı hata ile karşılaşıyorum.
nedir bunun çözümü yardım lütfen.
uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı.uygulamayı yeniden yüklemek sorunu giderebilir.
uyarısı ile devamlı hata veriyor.
ilk mesajda yazdığı gibi,rar dan çıkardığım herşeyi silkroad klasörüne atıyorum ama aynı hata ile karşılaşıyorum.
nedir bunun çözümü yardım lütfen.
- Resim Silinmiş.
bunu indir ve kur http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html
çok teşekkürler sorun çözüldü,elinize sağlık. 👍
çok teşekkürler sorun çözüldü,elinize sağlık. 👍
konuyu tam okumadan soru soruosunz konuda klasik hatalar ve çözümleri diye bi bölüm var oraya baksaydın fazla zaman kaybetmezdin 😄 yurdum insanı işte arada bnde böle yapıorum 😄
arklar bunda clientless stall ozelligi yok mu simdi ?
ne bıcım bısı ya bu gırmıyo
Log in to write a reply.
Log In