Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 26 / 47
Replies
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#501
Günceller misin ? Silkroad updated to 1,99 diyor


silkroadın update olması hiç bi programı etkilemedi hepsi çalışmaktadır
E
emrap33 ⭐ 17y
#502
beyler ben oyuna gırdıkten 10-15 dk sonra program kendı kendıne kapanıyor ve dc yıyorum bunun nedenı ne olabilır?
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#503
silkroadlife herkesın sorununa care buldun bı benımkıne bulmadın yaw Artık yetkililer ilgilenin Chara girdim 1.sayfanın 1.sırasının 3.slotuna koydum yıne aynı hatayı alıorum sebebı ne olabilir ?
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#504
silkroadlife herkesın sorununa care buldun bı benımkıne bulmadın yaw Artık yetkililer ilgilenin Chara girdim 1.sayfanın 1.sırasının 3.slotuna koydum yıne aynı hatayı alıorum sebebı ne olabilir ?



http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html
indir ve kur olmassa retunu yannıs slota koymuşundur.

- Resim Silinmiş.
E
emrap33 ⭐ 17y
#505
silkroadlife kardeş herkesın sorununa çozum bulmuşsun fakat benım bu 10dkda bır torguenın kapanmasına daha bişe demedın?
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#506
silkroadlife kardeş herkesın sorununa çozum bulmuşsun fakat benım bu 10dkda bır torguenın kapanmasına daha bişe demedın?


Kapanırken hata filan alıyomusun direk kapanmaması lazım bi uyarı yada bi hata yazısı gibi bişey gelmesi lazım
M
mmc00 ⭐ 17y
#507
kardes not defterinde actm ama GNWTJoymax die bişi yok ne yapcam:S
M
mmc00 ⭐ 17y
#508
cevapppp 😄 lutfen acle kardess:S
M
mmc00 ⭐ 17y
#509
WINDOWS/SYSTEM32/DRIVERS/ETC/Hosts bunu yapıom ama GNWTJoymax diye bir şey yok orada ne yapmalıyım gncelleştirmelerde tam :S yardım edermısın silkroadlife
M
mmc00 ⭐ 17y
#510
GNWTJoymax böyle bişey yok ama orda IP ye benzeyen numaraları sılıp kaydettım oldu :D:D
O
osiom ⭐ 17y
#511
atık işe yaramıyor beyler ... paso dc verıoo ...
R
RHODOK ⭐ 18y
#512
Ben Bir Eşşeğim 8)

şüphemiz yok 😄
S
smegols ⭐ 18y
#513
Oyuna giriyorum torque ile sonra swap client diyorum client geliyor ve kapanıyor dediklerinizin hepsini yaptım düzgünce.AMa bu salı gününden beri böyle yapıyor 😠
E
emrap33 ⭐ 17y
#514
silkroadlife kardeş herkesın sorununa çozum bulmuşsun fakat benım bu 10dkda bır torguenın kapanmasına daha bişe demedın?


Kapanırken hata filan alıyomusun direk kapanmaması lazım bi uyarı yada bi hata yazısı gibi bişey gelmesi lazım



hayır oyun kapanıyor dırek..
E
emrap33 ⭐ 17y
#515
silkroadlife kardeş herkesın sorununa çozum bulmuşsun fakat benım bu 10dkda bır torguenın kapanmasına daha bişe demedın?


Kapanırken hata filan alıyomusun direk kapanmaması lazım bi uyarı yada bi hata yazısı gibi bişey gelmesi lazım



hayır oyun kapanıyor dırek..


daha dogrusu torgue kapanıyor dolayısıyla charda dc yıor..
TurKPunisheR
#516
hocam bendede sürekli ekran kartı hatası verip oyundan atıo çözüm _?
A
alptekin46 ⭐ 17y
#517
[13:59:35] Sending login data...
[13:59:49] Couldn't connect due to server traffic.
Boyle Yazıyo Denıyomu Yoksa denemıyomu
N
#518
Samarkand a gdince hep dc hata raporu veriyo sonra da girmiyo :B
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#519
[13:59:35] Sending login data...
[13:59:49] Couldn't connect due to server traffic.
Boyle Yazıyo Denıyomu Yoksa denemıyomu


deniyor şu an
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#520
Torque acıorum 199 dior disconnect yazıor 199 versıon ne zmn koycan silkroadlife ?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: