Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 25 / 47
Replies
C
Crazy4k!LL ⭐ 19y
#481
Çok sağolun bu programı paylaştığınız için pc ye res attım bide virüs yemişim onları temizledim.Şuan 2 dk içerisinde girdi 😄
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#482
Arkadaslar 3ncu sorusum bu lütfen yetkılıler bir cevap Grdm returnu denilen yere koydum yıne aynı hata 1.nci sayfanın 1.nci sırasının 3.slotuna koydum daha ne yapım ? Aynı hata alıorum yetkililer yardım
B
badmad ⭐ 19y
#483
ArKadaslAr return sOrunuNU bende yasıyorum ama ara sıra cOzdugum kadarı ıle charın ustunde sureklı return bulundurun programla her oyuna gırısınızde otomatık return kayboluyo ıstersenız dıkkat edın charı secıp gırmeyı denedıgınızde eger oyuna almayıp atıyorsa sonra tekrar hata verıyorsa charda return kalmamıs demektır return u ıstedıgınız yere koyabılırsınız sahsen test ettım bu yuzden her oyuna gırdıgımde en az 5 tane return bulunduruyorum boylece hata almıyorum
M
mmc00 ⭐ 17y
#484
ya ben dosyaları atıyorum silkroadın içine ama
"uygulama yapılandırması doğru olmadıgından,bu uygulama başlatılamadı uygulamayı yeniden yüklemek sorunu giderebilir" hatası cıkıyor. ne yapmam lazım yardım edin lütfen
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#485
Arkadaslar 3ncu sorusum bu lütfen yetkılıler bir cevap Grdm returnu denilen yere koydum yıne aynı hata 1.nci sayfanın 1.nci sırasının 3.slotuna koydum daha ne yapım ? Aynı hata alıorum yetkililer yardım


http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html bunu indirdinmi
M
mmc00 ⭐ 17y
#486
hyr ındırmedım
M
mmc00 ⭐ 17y
#487
bunu kpyalıyacakmıyız yoksa öyle kalacakmıı
M
mmc00 ⭐ 17y
#488
yaptım kardeşim Allah Razı olsun başarılar
M
mmc00 ⭐ 17y
#489
bu torque yi kullanmak için Sro_Clienti açmak gerekiyormu yoksa torque oyuna girince SRo Clienti otomtik mi acıyor yardm ltfen ........
M
mmc00 ⭐ 17y
#490
bu torque yi kullanmak için Sro_Clienti açmak gerekiyormu yoksa torque oyuna girince SRo Clienti otomtik mi acıyor yardm ltfen ........
M
mmc00 ⭐ 17y
#491
lutfen yardm edin sadece karakter ismi ID PW login mi diyoruz baska bir seye gerek varmı???? cevap plss:D
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#492
torque açıyosunuz username pas yazıp serverınızı seçiyorsunuz login tıklıyosunuz


select character altında charınızın ismi çıktıgında yanında bi buton olacak ona tıklıyosunuz ardında select tıklıyosunuz ondan sonra swap to client tıkladıktan sonra silkroad kendi kendine açılacak ve oyuna girecek siz hiç bişey ellemeyin ve torque kapatmayın dc yerseniz swap to client tıklamanız yeter eyer login ekranı dolmassa
şunu yapın sorun kalkar: WINDOWS/SYSTEM32/DRIVERS/ETC/Hosts buraya girin sonra Host dosyasini Not Defteri ile açın orda GNWTJoymax diye bişi yazar ve IP numarası olur... varsa onlari silin duzelicektir.. Gene Olmassa windows update yapıcaksınız...
N
#493
Günceller misin ? Silkroad updated to 1,99 diyor
Y
#494
hata veriyor

C:/Program Files/Silkroad/Torque.exe
Uygulama yapılandırması dogru olmadıgından , bu uygulama başlıyamadı . Uygulamayı yeniden yükleme sorunu giderebilir ... Diyor .. Yeni Den YükLüyoRum HayLa Bu Sorun Rumuta Loaderdede Hata veRiyor Japon YazıLarı Gibi Bisey cıkıyor bu Sorun 2 Gündür Var ..

Bu pRobLemLer ortadan KaLkarmı YokSa Pc yi Camdan Aşağımı Atayım .. Yardım LütFén :(:(
Y
#495
xS
C
Continuum ⭐ 18y
#496
2-)Serverlar gelmeyebilir , bu durumda silkroaodonlin.net'e girin . Sonra tekrar deneyin.

Bu dedğini yaptim ama yine sorun çözülmedi.Başka ne yapabilirm 😕
F
fernoke ⭐ 19y
#497
beyler bu program banlanmaya karşı korumalı güvenli eğerki silkroad klasörüne atmazsanız ban yeme olasılığınızı %75 artırırsınız atarsanız bu oran %10 iniyor ama oyuna giremi,yorsanızda tek sebebi chrınızın 3 slotunda veya page 1 de retrun yoktur retrunnuz page 2 deyse girmezsiniz yani retrunlarınız 3 slotda veya page 1de mutlaka bulundurun
Z
zzzgr ⭐ 17y
#498
arkadaşlar eskiden torque'yi kullanırken sorun olmuyordu ama şimdi girdiimde karakteri seçtikten sora swap tu client'e tıklayınca ekrandaki now loading çubuğu dolmuyor :S yardımcı olursanız sevinirim
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#499
hata veriyor

C:/Program Files/Silkroad/Torque.exe
Uygulama yapılandırması dogru olmadıgından , bu uygulama başlıyamadı . Uygulamayı yeniden yükleme sorunu giderebilir ... Diyor .. Yeni Den YükLüyoRum HayLa Bu Sorun Rumuta Loaderdede Hata veRiyor Japon YazıLarı Gibi Bisey cıkıyor bu Sorun 2 Gündür Var ..

Bu pRobLemLer ortadan KaLkarmı YokSa Pc yi Camdan Aşağımı Atayım .. Yardım LütFén :(:(


bunu indir ve kur http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#500
arkadaşlar eskiden torque'yi kullanırken sorun olmuyordu ama şimdi girdiimde karakteri seçtikten sora swap tu client'e tıklayınca ekrandaki now loading çubuğu dolmuyor :S yardımcı olursanız sevinirim


Login ekranı dolmayanlar şunu yapın sorun kalkar: WINDOWS/SYSTEM32/DRIVERS/ETC/Hosts buraya girin sonra Host dosyasini Not Defteri ile açın orda GNWTJoymax diye bişi yazar ve IP numarası olur... varsa onlari silin duzelicektir.. Gene Olmassa windows update yapıcaksınız...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: