C
Crazy4k!LL
⭐ 19y
Çok sağolun bu programı paylaştığınız için pc ye res attım bide virüs yemişim onları temizledim.Şuan 2 dk içerisinde girdi 😄
Arkadaslar 3ncu sorusum bu lütfen yetkılıler bir cevap Grdm returnu denilen yere koydum yıne aynı hata 1.nci sayfanın 1.nci sırasının 3.slotuna koydum daha ne yapım ? Aynı hata alıorum yetkililer yardım
2-)Serverlar gelmeyebilir , bu durumda silkroaodonlin.net'e girin . Sonra tekrar deneyin.
hata veriyor
C:/Program Files/Silkroad/Torque.exe
Uygulama yapılandırması dogru olmadıgından , bu uygulama başlıyamadı . Uygulamayı yeniden yükleme sorunu giderebilir ... Diyor .. Yeni Den YükLüyoRum HayLa Bu Sorun Rumuta Loaderdede Hata veRiyor Japon YazıLarı Gibi Bisey cıkıyor bu Sorun 2 Gündür Var ..
Bu pRobLemLer ortadan KaLkarmı YokSa Pc yi Camdan Aşağımı Atayım .. Yardım LütFén :(:(
arkadaşlar eskiden torque'yi kullanırken sorun olmuyordu ama şimdi girdiimde karakteri seçtikten sora swap tu client'e tıklayınca ekrandaki now loading çubuğu dolmuyor :S yardımcı olursanız sevinirim
Log in to write a reply.
Log In