Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 24 / 47
Replies
S
sky_walker ⭐ 19y
#461
ben 5-6 tane birden açıyorum en fazla 10 dk sürüyo 2 tane char bile açtım 10 tane program açtım 2side aynı anda girdi ama asıl chara daha denemiyorum banlanma durumu falan olursa diye güzel programmış başta önyargılı olmamak lazımmış boşuna siteden ban yedik :F
N
#462
Benim sorunuma kimsenin çağresi yok mu 😐
C
Crazy4k!LL ⭐ 19y
#463
Connected to the world server diyor status yerinde ardında connecting to the ...(bişey diyor hızlı geçiyor) ardından Disconnected diyor.Normal oyun içinde de easy server a denediğimde dc veriyor yine bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz.O programı kurdum windows update de yaptım vista kullanıyorum..

Easy Olan server a neden Torque ile giriyorsun ki onu anlamdm


Torque'yle denemiyorum normal oyunu açıp deniyorum yine dc verio. :?
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#464
Arkadaslar Lütfen yardım Edin ben oyuna gırdım bu gun returnu 1.nci sayfanın 1.nci sırasınn 3.slotuna koydum Ama yıne return hatası verıor yardım lütfen
S
SoftwaR3 ⭐ 17y
#465
saniyede girdi bea nasıl programdır bu :S çift yapabiliomyz sormadan denemiym dc olmak istemiyorum
C
Crazy4k!LL ⭐ 19y
#466
Bunlarda ss ler yardımcı olun lütfen:
ÖNCE:
- Resim Silinmiş.
Böyle dener dener ve durur:
SONRA:
- Resim Silinmiş.
Yardım edicek kişiye şimdiden teşekkürler... 🍺
Q
quadrocktr ⭐ 18y
#467
kardeş ben yapiomda silkroada girince now loading diyoya orda tıkanıyo sebebi nedir bilmiyorum ama normal sro dan yaptığımda oluyo?
D
desTibaa ` ⭐ 17y
#468
Arkadaslar lütfen yardım edin Ben bu gun oyuna gırdım return yoktu aldım 1.sayfanın 1.sırasının 3.slotuna koydum Cıkdım torque ile girmek icin oyuna gırdı 3 dkkada ama yıne return hatasını verdı nedeni ne olabilir nasıl düzeltebilirim yardım ?
K
kaos77 ⭐ 18y
#469
bu program oyuna baglanmaktan baska ne ıse yarar bılen varmı guzel bırseye benzıyor. ben girdım return scrol hatası verdı cözumu malum bellı salı gunu ceke gırmesını beklıyorum. bu programla gırıyorum ekran kısmını goremedık daha ama return scrol hatası diger cardan bakıyorum oyuna gırmıs mesaj yolluyorum gıdıyor programla diger carıma mesaj yolluyorum gelıyor. baska ne ozellıklerı var bu programın nasıl kullanılır.
C
Crown ⭐ 19y
#470
Bunlarda ss ler yardımcı olun lütfen:
ÖNCE:
- Resim Silinmiş.
Böyle dener dener ve durur:
SONRA:
- Resim Silinmiş.
Yardım edicek kişiye şimdiden teşekkürler... 🍺


Dc verdikten sonra denemeye devam etmesi lazım, dcnin bir çözümü yok her zaman vermez zaten , giricek gibi olup giremeyince veriyor.
E
emrap33 ⭐ 17y
#471
bu programla gırdıkten 20-25 dk sonra kendı kendıne kapanıyor ve dc yıyorum tam anlam veremedım nedenı ne olablır sızce?
CalypsOo
CalypsOo ⭐ 17y
#472
Arkadaşlar Sorumu Tekrarlıyorum Pu Programı Private Serverde Çalıştıra bilirmiyiz..Biri Cevap Yazarsa Çok Mutlu Olurum..
.NET
.NET ⭐ 19y
#473
Arkadaşlar Sorumu Tekrarlıyorum Pu Programı Private Serverde Çalıştıra bilirmiyiz..Biri Cevap Yazarsa Çok Mutlu Olurum..

Zannetmiyorum. Ama denemekte fayda var. At torque dosyalarını private server klasörü içine, dene^^
[F New]Solo Gitarist
CalypsOo
CalypsOo ⭐ 17y
#474
oyun kapalı şuan 😞 2 gün olcak serverler kapalı.. ama çalışırsa süper olur onada girmiyor:S
CalypsOo
CalypsOo ⭐ 17y
#475
bu arada bana cevap yazdığın için teşşekürler..
D
#476
ya keske rapidshare uplamasaydınız baska link yomu?
R
rocknpark ⭐ 18y
#477
tam charım login olunca toque kapanıyır .. Veri Yürütme Engellemesi (DEP) otomatik olarak progrmıı kapatıyor ayarlardan devre dışıı bırakmaya çaliştimm ama bu program için devre dışı brkamazsınız diyor napıcamm ???
_
_Fernand0_ ⭐ 18y
#478
Bu return sorununa bi çözüm yokmu arkadaşlar :?
C
Crazy4k!LL ⭐ 19y
#479
Bunlarda ss ler yardımcı olun lütfen:
ÖNCE:
- Resim Silinmiş.
Böyle dener dener ve durur:
SONRA:
- Resim Silinmiş.
Yardım edicek kişiye şimdiden teşekkürler... 🍺


Dc verdikten sonra denemeye devam etmesi lazım, dcnin bir çözümü yok her zaman vermez zaten , giricek gibi olup giremeyince veriyor.

Peki sağol. 🍺 Denerim
J
#480
Bunlarda ss ler yardımcı olun lütfen:
ÖNCE:
- Resim Silinmiş.
Böyle dener dener ve durur:
SONRA:
- Resim Silinmiş.
Yardım edicek kişiye şimdiden teşekkürler... 🍺


Dc verdikten sonra denemeye devam etmesi lazım, dcnin bir çözümü yok her zaman vermez zaten , giricek gibi olup giremeyince veriyor.

Peki sağol. 🍺 Denerim


hacım char ında biri olmadığından emin ol derim benim de öyle oldu sabah anladımki kuzen girmiş 🎅 sende bi kontrol et ama bazen bug gibi şeyler oluyo fix hatalar kapatıp aö programı olmadı res at pc ne o kendiliğinden çözülür

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: