Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 23 / 47
Replies
S
skoparak ⭐ 19y
#441
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
böle bi hata verdine yapmam gerek.nasıl yapıldıgı yazıyor ama bn yapamadım resimli gösterecek varmı ???
T
TwiLighT ⭐ 18y
#442
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
böle bi hata verdine yapmam gerek.nasıl yapıldıgı yazıyor ama bn yapamadım resimli gösterecek varmı ???


Neresini anlamadınız ? 😕

Return Scroollar'ınızı bir araya toplayıp sayfa 1'de 1.sıranın 3.slotuna koymanız gerekmekte.Return Scrool'unuz yoksa alıp oraya koyacaksınız.
S
skoparak ⭐ 19y
#443
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
böle bi hata verdine yapmam gerek.nasıl yapıldıgı yazıyor ama bn yapamadım resimli gösterecek varmı ???


Neresini anlamadınız ? 😕

Return Scroollar'ınızı bir araya toplayıp sayfa 1'de 1.sıranın 3.slotuna koymanız gerekmekte.Return Scrool'unuz yoksa alıp oraya koyacaksınız.


Bunu oyundakeyken mi yapmam lazım ?
T
TwiLighT ⭐ 18y
#444
evet. torque ile giremezsiniz yoksa
S
skoparak ⭐ 19y
#445
evet. torque ile giremezsiniz yoksa

Bunda banlan ma ricki varmı 😕 char yüksek lvl silk filan var ama charda?
T
TwiLighT ⭐ 18y
#446
silk varsa hiçbir şey olmaz. silk olmayanlarda da birşey olmuyor gerçi 🎅 10 Haziran'dan beri kullanılıyor bu program. daha kimse banlandım demedi 🎭
S
skoparak ⭐ 19y
#447
silk varsa hiçbir şey olmaz. silk olmayanlarda da birşey olmuyor gerçi 🎅 10 Haziran'dan beri kullanılıyor bu program. daha kimse banlandım demedi 🎭

Hımm saol bilgilerin için 👍 🍺
B
burock73 ⭐ 17y
#448
KARDEŞİM ÇOK GÜZEL OLMUŞDA SWAP TO CLİENT DEDİĞİM ZAMAN HATA RAPORU GELİOR VE OYUNA GİREMİYORUM BİLGİ VERİRSEN SEVİNİRİM!!!! 👍
T
TwiLighT ⭐ 18y
#449
orjinal client kullanın, bot ile birlikte çalıştırmayın (zaten çalışmaz). son olarak bunu indirin ve kurun.
L
lordyunus ⭐ 18y
#450
extraloob Ban Yersem Polise Gi
derim
T
TwiLighT ⭐ 18y
#451
extraloob Ban Yersem Polise Giderim


savcılığa da başvurmayı unutmayın lütfen.
T
Temelreis ⭐ 18y
#452
30 dk dır 2 lı denıyorum ve hala gırmıyor paso traffıc 😊
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#453
extraloob Ban Yersem Polise Giderim


😆 😆
CalypsOo
CalypsOo ⭐ 17y
#454
Birşey Sormak istiyorum peki bunu Private Serverda Kullana Bilirmiyiz Olursa Çok Güzel Olur Çünkü Onada Girmek Ölüm:( cevabınızı bekliyorum..
C
Crazy4k!LL ⭐ 19y
#455
Connected to the world server diyor status yerinde ardında connecting to the ...(bişey diyor hızlı geçiyor) ardından Disconnected diyor.Normal oyun içinde de easy server a denediğimde dc veriyor yine bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz.O programı kurdum windows update de yaptım vista kullanıyorum..
R
RockLady ⭐ 18y
#456
waw 20 sn de girdi kral program emeğine sağlık.. 👍
D
DemonBoy ⭐ 18y
#457
kardeş herşeyi yaptım ama traficc yazısı verimio nedeni ne olabilir yadım lütfen??
T
Tivies ⭐ 18y
#458
Logged in Have Fun dediği zaman kendiliğinden duruyor değil mi ?
N
#459
yaw kaç gündür giriyordum bu prog.La Şimdi girilmiyo...
Select diyrum Swap to client diyorum torque.exe hata verdi kapansın mı diyo :B
T
Tivies ⭐ 18y
#460
Connected to the world server diyor status yerinde ardında connecting to the ...(bişey diyor hızlı geçiyor) ardından Disconnected diyor.Normal oyun içinde de easy server a denediğimde dc veriyor yine bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz.O programı kurdum windows update de yaptım vista kullanıyorum..

Easy Olan server a neden Torque ile giriyorsun ki onu anlamdm

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: