You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
böle bi hata verdine yapmam gerek.nasıl yapıldıgı yazıyor ama bn yapamadım resimli gösterecek varmı ???
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Replies · 89K views 0 reading · Page 23 / 47
Replies
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
böle bi hata verdine yapmam gerek.nasıl yapıldıgı yazıyor ama bn yapamadım resimli gösterecek varmı ???
Neresini anlamadınız ? 😕
Return Scroollar'ınızı bir araya toplayıp sayfa 1'de 1.sıranın 3.slotuna koymanız gerekmekte.Return Scrool'unuz yoksa alıp oraya koyacaksınız.
You need a method of return to use this feature.If you thik this is a mistake,either teleport or relog.
böle bi hata verdine yapmam gerek.nasıl yapıldıgı yazıyor ama bn yapamadım resimli gösterecek varmı ???
Neresini anlamadınız ? 😕Return Scroollar'ınızı bir araya toplayıp sayfa 1'de 1.sıranın 3.slotuna koymanız gerekmekte.Return Scrool'unuz yoksa alıp oraya koyacaksınız.
Bunu oyundakeyken mi yapmam lazım ?
evet. torque ile giremezsiniz yoksa
evet. torque ile giremezsiniz yoksa
Bunda banlan ma ricki varmı 😕 char yüksek lvl silk filan var ama charda?
silk varsa hiçbir şey olmaz. silk olmayanlarda da birşey olmuyor gerçi 🎅 10 Haziran'dan beri kullanılıyor bu program. daha kimse banlandım demedi 🎭
silk varsa hiçbir şey olmaz. silk olmayanlarda da birşey olmuyor gerçi 🎅 10 Haziran'dan beri kullanılıyor bu program. daha kimse banlandım demedi 🎭
Hımm saol bilgilerin için 👍 🍺
KARDEŞİM ÇOK GÜZEL OLMUŞDA SWAP TO CLİENT DEDİĞİM ZAMAN HATA RAPORU GELİOR VE OYUNA GİREMİYORUM BİLGİ VERİRSEN SEVİNİRİM!!!! 👍
orjinal client kullanın, bot ile birlikte çalıştırmayın (zaten çalışmaz). son olarak bunu indirin ve kurun.
extraloob Ban Yersem Polise Gi
derim
derim
extraloob Ban Yersem Polise Giderim
savcılığa da başvurmayı unutmayın lütfen.
30 dk dır 2 lı denıyorum ve hala gırmıyor paso traffıc 😊
extraloob Ban Yersem Polise Giderim
😆 😆
Birşey Sormak istiyorum peki bunu Private Serverda Kullana Bilirmiyiz Olursa Çok Güzel Olur Çünkü Onada Girmek Ölüm:( cevabınızı bekliyorum..
C
Crazy4k!LL
⭐ 19y
Connected to the world server diyor status yerinde ardında connecting to the ...(bişey diyor hızlı geçiyor) ardından Disconnected diyor.Normal oyun içinde de easy server a denediğimde dc veriyor yine bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz.O programı kurdum windows update de yaptım vista kullanıyorum..
waw 20 sn de girdi kral program emeğine sağlık.. 👍
kardeş herşeyi yaptım ama traficc yazısı verimio nedeni ne olabilir yadım lütfen??
Logged in Have Fun dediği zaman kendiliğinden duruyor değil mi ?
N
nemezie1471
⭐ 17y
yaw kaç gündür giriyordum bu prog.La Şimdi girilmiyo...
Select diyrum Swap to client diyorum torque.exe hata verdi kapansın mı diyo :B
Select diyrum Swap to client diyorum torque.exe hata verdi kapansın mı diyo :B
Connected to the world server diyor status yerinde ardında connecting to the ...(bişey diyor hızlı geçiyor) ardından Disconnected diyor.Normal oyun içinde de easy server a denediğimde dc veriyor yine bunu nasıl çözebilirim yardımcı olurmusunuz.O programı kurdum windows update de yaptım vista kullanıyorum..
Easy Olan server a neden Torque ile giriyorsun ki onu anlamdm
Log in to write a reply.
Log In