Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 20 / 47
Yanıtlar
C
Capt_Jack ⭐ 17y
#381
oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#382
YHA CEVAPPP PLSSS
BİDE HEP DC YİYOR AMA O PROGRAMI YÜKLEDİM HALA AYNI


Kapalıyken .

banada hata veriyo 😢

- Resim Silinmiş. napıcam 🤔


6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.


Bir de yazmayı unuttum kodlar bunlar:
[01:38:17] Item not found: 0
[01:38:17] Item not found: 548629
[01:38:17] Item not found: 336986144
[01:38:17] Item not found: 1507328
bunların çözümü varmı.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor sonrada dc.


Onların bir önemi yok ki çözümü olsun .

oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam


Evet
C
Capt_Jack ⭐ 17y
#383
oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam


Evet

bu returnları ne yapıyor
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#384
oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam


Evet


bu returnları ne yapıyor

Şehire dönmek için kullanıyor haliyle .
R
Rebellion ⭐ 18y
#385
YHA CEVAPPP PLSSS
BİDE HEP DC YİYOR AMA O PROGRAMI YÜKLEDİM HALA AYNI


Kapalıyken .

banada hata veriyo 😢

- Resim Silinmiş. napıcam 🤔


6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.


Bir de yazmayı unuttum kodlar bunlar:
[01:38:17] Item not found: 0
[01:38:17] Item not found: 548629
[01:38:17] Item not found: 336986144
[01:38:17] Item not found: 1507328
bunların çözümü varmı.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor sonrada dc.


Onların bir önemi yok ki çözümü olsun .

oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam


Evet


cepxz için verilen hata bendede var ama onu kurduktan sonra yine aynı hatayı veriyor.Napabilirirm?
C
Capt_Jack ⭐ 17y
#386
oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam


Evet


bu returnları ne yapıyor


Şehire dönmek için kullanıyor haliyle .

torque ile girdiğimzde hep kayıtlı olduğumuz şehirdemi başlıyoruz yani bıraktığımız yerden başlıyımıyoruz
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#387
evet
R
RedLike ⭐ 18y
#388
çok tşekkürler vala hera yeni server gbi duryo ama enaz bir-bir buçuk saat denemem gerekiordu ☕ şimdi çok cix oldu cok saol 🍿
T
#389
ben de bi hata verdi yardım edermisiniz..
C:Program Files\silkroad\Torgue.exe
Uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı. Uygulamayı yeniden yuklemek sorunu giderebilir.

yazıyor lutfen yardım
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#390
ben de bi hata verdi yardım edermisiniz..
C:Program Files\silkroad\Torgue.exe
Uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı. Uygulamayı yeniden yuklemek sorunu giderebilir.

yazıyor lutfen yardım

6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.
C
#391
ya ben indirdim 4-5 gun calıstı artık calısmıyo surekli connek hatası veri bana yardım cı olurmusun bi silkroadlife bide kardesimin bilgisayarında loggen fun diyo oyuna giriyo ama oyunu yuklemiyo yardım cı olursan sevinirim
🙏 🙏 👋 😘 👍 👍
C
#392
ya ben indirdim 4-5 gun calıstı artık calısmıyo surekli connek hatası veri bana yardım cı olurmusun bi silkroadlife bide kardesimin bilgisayarında loggen fun diyo oyuna giriyo ama oyunu yuklemiyo yardım cı olursan sevinirim
🙏 🙏 👋 😘 👍 👍
T
Truth ⭐ 18y
#393
tekrar sağol çok işime yaradı ^^
N
northstar1 ⭐ 19y
#394
Yaw onaylandıda ya soyulma falan olrsa??
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#395
soyulma filan olsaydı bu programı sabitten alırlar benide çoktan banlarlardı yada uyarırlardı
R
Rebellion ⭐ 18y
#396
Kemalist ben sana tam anlatamadım:D.Senin dediğin her şeyi yaptım linki indirdim kurdum fln..Ama yine hata veriyo
M
Mr.LoNeLy ⭐ 19y
#397
Dün denedim çalıştı sorun olmadan bugun ise Username ve pasword çürük diyor anlamadım ne oldu buna 😢 😢 - Resim Silinmiş.
T
TuRKs41 ⭐ 18y
#398
Bide normal olarak girmeyi dene
B
BearGrylls ⭐ 19y
#399
arkadaşlar kullanmayın ban yiyorsunuz !!!!! rev6 ya bakın orda ban list war torque kullananları
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#400
arkadaşlar kullanmayın ban yiyorsunuz !!!!! rev6 ya bakın orda ban list war torque kullananları


Agbot ile Torque kullananlar'ı rev6 şikayet etmek için böyle saçma sapan bir şey yapmış , rev6 bir kaç foruma yazmış torque'yi agbot ile kullananlar diye ve çoğuda daha banlanmamış olmasına rağmen banned olarak gözüküyor . Sadece torque kullanıyorsanız bir sorun yok 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: