oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Yanıt · 89K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 20 / 47
Yanıtlar
YHA CEVAPPP PLSSS
BİDE HEP DC YİYOR AMA O PROGRAMI YÜKLEDİM HALA AYNI
Kapalıyken .
banada hata veriyo 😢
- Resim Silinmiş. napıcam 🤔
6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.
Bir de yazmayı unuttum kodlar bunlar:
[01:38:17] Item not found: 0
[01:38:17] Item not found: 548629
[01:38:17] Item not found: 336986144
[01:38:17] Item not found: 1507328
bunların çözümü varmı.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor sonrada dc.
Onların bir önemi yok ki çözümü olsun .
oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam
Evet
oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam
Evet
bu returnları ne yapıyor
oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam
Evet
bu returnları ne yapıyor
Şehire dönmek için kullanıyor haliyle .
YHA CEVAPPP PLSSS
BİDE HEP DC YİYOR AMA O PROGRAMI YÜKLEDİM HALA AYNI
Kapalıyken .banada hata veriyo 😢
- Resim Silinmiş. napıcam 🤔
6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.
Bir de yazmayı unuttum kodlar bunlar:
[01:38:17] Item not found: 0
[01:38:17] Item not found: 548629
[01:38:17] Item not found: 336986144
[01:38:17] Item not found: 1507328
bunların çözümü varmı.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor sonrada dc.
Onların bir önemi yok ki çözümü olsun .oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam
Evet
cepxz için verilen hata bendede var ama onu kurduktan sonra yine aynı hatayı veriyor.Napabilirirm?
oyuna girdim de select den onra denilen butona bastım ve birinci hata geldi returnu oraya oyuna giripte mi koyucam
Evet
bu returnları ne yapıyor
Şehire dönmek için kullanıyor haliyle .
torque ile girdiğimzde hep kayıtlı olduğumuz şehirdemi başlıyoruz yani bıraktığımız yerden başlıyımıyoruz
evet
çok tşekkürler vala hera yeni server gbi duryo ama enaz bir-bir buçuk saat denemem gerekiordu ☕ şimdi çok cix oldu cok saol 🍿
T
tarantulaxyx
⭐ 17y
ben de bi hata verdi yardım edermisiniz..
C:Program Files\silkroad\Torgue.exe
Uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı. Uygulamayı yeniden yuklemek sorunu giderebilir.
yazıyor lutfen yardım
C:Program Files\silkroad\Torgue.exe
Uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı. Uygulamayı yeniden yuklemek sorunu giderebilir.
yazıyor lutfen yardım
ben de bi hata verdi yardım edermisiniz..
C:Program Files\silkroad\Torgue.exe
Uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı. Uygulamayı yeniden yuklemek sorunu giderebilir.
yazıyor lutfen yardım
6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.
C
crahmetbaba
⭐ 17y
ya ben indirdim 4-5 gun calıstı artık calısmıyo surekli connek hatası veri bana yardım cı olurmusun bi silkroadlife bide kardesimin bilgisayarında loggen fun diyo oyuna giriyo ama oyunu yuklemiyo yardım cı olursan sevinirim
🙏 🙏 👋 😘 👍 👍
🙏 🙏 👋 😘 👍 👍
C
crahmetbaba
⭐ 17y
ya ben indirdim 4-5 gun calıstı artık calısmıyo surekli connek hatası veri bana yardım cı olurmusun bi silkroadlife bide kardesimin bilgisayarında loggen fun diyo oyuna giriyo ama oyunu yuklemiyo yardım cı olursan sevinirim
🙏 🙏 👋 😘 👍 👍
🙏 🙏 👋 😘 👍 👍
tekrar sağol çok işime yaradı ^^
N
northstar1
⭐ 19y
Yaw onaylandıda ya soyulma falan olrsa??
soyulma filan olsaydı bu programı sabitten alırlar benide çoktan banlarlardı yada uyarırlardı
Kemalist ben sana tam anlatamadım:D.Senin dediğin her şeyi yaptım linki indirdim kurdum fln..Ama yine hata veriyo
Dün denedim çalıştı sorun olmadan bugun ise Username ve pasword çürük diyor anlamadım ne oldu buna 😢 😢 - Resim Silinmiş.
Bide normal olarak girmeyi dene
B
BearGrylls
⭐ 19y
arkadaşlar kullanmayın ban yiyorsunuz !!!!! rev6 ya bakın orda ban list war torque kullananları
arkadaşlar kullanmayın ban yiyorsunuz !!!!! rev6 ya bakın orda ban list war torque kullananları
Agbot ile Torque kullananlar'ı rev6 şikayet etmek için böyle saçma sapan bir şey yapmış , rev6 bir kaç foruma yazmış torque'yi agbot ile kullananlar diye ve çoğuda daha banlanmamış olmasına rağmen banned olarak gözüküyor . Sadece torque kullanıyorsanız bir sorun yok 😉
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap