B
BearGrylls
⭐ 19y
-
chara bi şey olursa??
kardeşim giririyo tamam hoş da karakter gözükmüyo 2 saniye sonra torgue hata veriyo çıkıyo daha karakteri görmek nasip olmadı.yardım bekliyorum
ee ne yapmamız gerekiyo
tamam kardeş denerim. başka yöntem biliyo musunuz oyuna girmek için
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap