banada aynı hata oluyo yrdm pls
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Yanıt · 89K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 19 / 47
Yanıtlar
bende bi sorunla karşılaştım bayadrı gırıyordu birden çıktı ve bu hatayı almaya başladım giremioyrum yardım
Torque.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.orum
beyler konu basında 2. lınk var onu ındırıp kurdunuz mu? kurmadıysanız bı ındırıp kurun olmassa yetkılı arkadas sıze cevap verecektır...
bende bi sorunla karşılaştım bayadrı gırıyordu birden çıktı ve bu hatayı almaya başladım giremioyrum yardım
Torque.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.orum
beyler konu basında 2. lınk var onu ındırıp kurdunuz mu? kurmadıysanız bı ındırıp kurun olmassa yetkılı arkadas sıze cevap verecektır...
Evet, aynısını yaptım yine olmadı.Benim iştelim sistemim vista.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor.Bir de oyuna girmeden önce 3 tane item bulunamdı diyor.(Returnler 3.yerde)
Bir de yazmayı unuttum kodlar bunlar:
[01:38:17] Item not found: 0
[01:38:17] Item not found: 548629
[01:38:17] Item not found: 336986144
[01:38:17] Item not found: 1507328
[01:38:17] Item not found: 0
[01:38:17] Item not found: 548629
[01:38:17] Item not found: 336986144
[01:38:17] Item not found: 1507328
normalde bana hiç hata vermezdi ama bugun sabahtan beri bu hata ile karşılaşıyorum
Galiba chara giriyo bu sorun nedeniyle atıyor.Acaba çözümü var mı ?
- Resim Silinmiş.
Galiba chara giriyo bu sorun nedeniyle atıyor.Acaba çözümü var mı ?
- Resim Silinmiş.
A
AFF__ETMEZ
⭐ 18y
süper paylaşım emeğine sağlık 🙏
AFF__ETMEZ lütfen yaptıgın hatayı anla ve düzelt
edit
edit
normalde bana hiç hata vermezdi ama bugun sabahtan beri bu hata ile karşılaşıyorum
Galiba chara giriyo bu sorun nedeniyle atıyor.Acaba çözümü var mı ?
- Resim Silinmiş.
Ya adamın bugda kalmış.Yada adamınla birisi oynuyodu.
S
sky_walker
⭐ 19y
ben yasar91 az önce programa çamur atmaktan banlandım isterseniz bunuda banlayı evet program işe yarıyo ama dikkat edin sonra charımı soydular diye ağlamayın eğer programı site adminleri yaptıysa o zaman sorun yoktur ben siteye bişey demedim
normalde bana hiç hata vermezdi ama bugun sabahtan beri bu hata ile karşılaşıyorum
Galiba chara giriyo bu sorun nedeniyle atıyor.Acaba çözümü var mı ?
- Resim Silinmiş.
Ya adamın bugda kalmış.Yada adamınla birisi oynuyodu.
Bende senin gibi düşündüm.Başka bi charla pm attım oyunda yoktu char.
Char en son cons.taydı orda dc yemişti .Bugda nasıl kalabilirki orda
charlar ban yemes demi beyler?
Bu programı Silkrad Açıkken mi Çalıştırcaz Yoksa Açmadan MI
Bu programı Silkrad Açıkken mi Çalıştırcaz Yoksa Açmadan MI
Konuyu oku.
Yha Ben Bunu Silkroad KapaLı iKen ACtım kEndisi DEnıor AmA silkroad AcıkkeN mi AcmalıYIm Yoksa kApAlıyKen Mi??
YHA CEVAPPP PLSSS
BİDE HEP DC YİYOR AMA O PROGRAMI YÜKLEDİM HALA AYNI
BİDE HEP DC YİYOR AMA O PROGRAMI YÜKLEDİM HALA AYNI
başta anlatımı var ordakilerin aynısı yapacaksınız
bende bi sorunla karşılaştım bayadrı gırıyordu birden çıktı ve bu hatayı almaya başladım giremioyrum yardım
Torque.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.orum
beyler konu basında 2. lınk var onu ındırıp kurdunuz mu? kurmadıysanız bı ındırıp kurun olmassa yetkılı arkadas sıze cevap verecektır...
Evet, aynısını yaptım yine olmadı.Benim iştelim sistemim vista.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor.Bir de oyuna girmeden önce 3 tane item bulunamdı diyor.(Returnler 3.yerde)
Bir de yazmayı unuttum kodlar bunlar:
[01:38:17] Item not found: 0
[01:38:17] Item not found: 548629
[01:38:17] Item not found: 336986144
[01:38:17] Item not found: 1507328
bunların çözümü varmı.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor sonrada dc.
Mithrandir
⭐ 19y
HerakrossYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap