Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 19 / 47
Yanıtlar
R
Rebellion ⭐ 18y
#361
banada aynı hata oluyo yrdm pls
B
beyyz ⭐ 17y
#362
bende bi sorunla karşılaştım bayadrı gırıyordu birden çıktı ve bu hatayı almaya başladım giremioyrum yardım
Torque.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.orum

beyler konu basında 2. lınk var onu ındırıp kurdunuz mu? kurmadıysanız bı ındırıp kurun olmassa yetkılı arkadas sıze cevap verecektır...
R
Rebellion ⭐ 18y
#363
bende bi sorunla karşılaştım bayadrı gırıyordu birden çıktı ve bu hatayı almaya başladım giremioyrum yardım
Torque.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.orum

beyler konu basında 2. lınk var onu ındırıp kurdunuz mu? kurmadıysanız bı ındırıp kurun olmassa yetkılı arkadas sıze cevap verecektır...

Evet, aynısını yaptım yine olmadı.Benim iştelim sistemim vista.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor.Bir de oyuna girmeden önce 3 tane item bulunamdı diyor.(Returnler 3.yerde)
R
Rebellion ⭐ 18y
#364
Bir de yazmayı unuttum kodlar bunlar:
[01:38:17] Item not found: 0
[01:38:17] Item not found: 548629
[01:38:17] Item not found: 336986144
[01:38:17] Item not found: 1507328
B
boolartxe ⭐ 18y
#365
normalde bana hiç hata vermezdi ama bugun sabahtan beri bu hata ile karşılaşıyorum

Galiba chara giriyo bu sorun nedeniyle atıyor.Acaba çözümü var mı ?


- Resim Silinmiş.
A
AFF__ETMEZ ⭐ 18y
#366
süper paylaşım emeğine sağlık 🙏
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#367
AFF__ETMEZ lütfen yaptıgın hatayı anla ve düzelt
E
Extrovert ⭐ 18y
#368
edit
E
Extrovert ⭐ 18y
#369
edit
A
aPolyannA ⭐ 19y
#370
normalde bana hiç hata vermezdi ama bugun sabahtan beri bu hata ile karşılaşıyorum

Galiba chara giriyo bu sorun nedeniyle atıyor.Acaba çözümü var mı ?


- Resim Silinmiş.



Ya adamın bugda kalmış.Yada adamınla birisi oynuyodu.
S
sky_walker ⭐ 19y
#371
ben yasar91 az önce programa çamur atmaktan banlandım isterseniz bunuda banlayı evet program işe yarıyo ama dikkat edin sonra charımı soydular diye ağlamayın eğer programı site adminleri yaptıysa o zaman sorun yoktur ben siteye bişey demedim
B
boolartxe ⭐ 18y
#372
normalde bana hiç hata vermezdi ama bugun sabahtan beri bu hata ile karşılaşıyorum

Galiba chara giriyo bu sorun nedeniyle atıyor.Acaba çözümü var mı ?


- Resim Silinmiş.



Ya adamın bugda kalmış.Yada adamınla birisi oynuyodu.


Bende senin gibi düşündüm.Başka bi charla pm attım oyunda yoktu char.

Char en son cons.taydı orda dc yemişti .Bugda nasıl kalabilirki orda
T
tommy400 ⭐ 19y
#373
charlar ban yemes demi beyler?
O
onurgs59 ⭐ 18y
#374
Bu programı Silkrad Açıkken mi Çalıştırcaz Yoksa Açmadan MI
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#375
Bu programı Silkrad Açıkken mi Çalıştırcaz Yoksa Açmadan MI


Konuyu oku.
O
onurgs59 ⭐ 18y
#376
Yha Ben Bunu Silkroad KapaLı iKen ACtım kEndisi DEnıor AmA silkroad AcıkkeN mi AcmalıYIm Yoksa kApAlıyKen Mi??
O
onurgs59 ⭐ 18y
#377
YHA CEVAPPP PLSSS
BİDE HEP DC YİYOR AMA O PROGRAMI YÜKLEDİM HALA AYNI
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#378
başta anlatımı var ordakilerin aynısı yapacaksınız
R
Rebellion ⭐ 18y
#379
bende bi sorunla karşılaştım bayadrı gırıyordu birden çıktı ve bu hatayı almaya başladım giremioyrum yardım
Torque.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.orum

beyler konu basında 2. lınk var onu ındırıp kurdunuz mu? kurmadıysanız bı ındırıp kurun olmassa yetkılı arkadas sıze cevap verecektır...

Evet, aynısını yaptım yine olmadı.Benim iştelim sistemim vista.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor.Bir de oyuna girmeden önce 3 tane item bulunamdı diyor.(Returnler 3.yerde)

Bir de yazmayı unuttum kodlar bunlar:
[01:38:17] Item not found: 0
[01:38:17] Item not found: 548629
[01:38:17] Item not found: 336986144
[01:38:17] Item not found: 1507328
bunların çözümü varmı.Torque.exe çalışmayı durdurdu diyor sonrada dc.
Mithrandir
Mithrandir ⭐ 19y
#380
banada hata veriyo 😢

- Resim Silinmiş. napıcam 🤔
Herakross

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: