Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 18 / 47
Yanıtlar
B
BearGrylls ⭐ 19y
#342
biri sölesin artık
G
#343
kapatıp açıncada olmuo
B
BearGrylls ⭐ 19y
#345
ok SaoL
X
xEMREx ⭐ 18y
#346
Charı kendi seçecek diyor , ama charı olmayan ne yapacak 😄
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#347
programda herşey mevcut yeni char bile açıyor
S
sro_maynak ⭐ 17y
#348
Ya ben Returnu dediği yere koydum ama hâla teleport orada değil die tutturdu ilk sayfa ilk sıra 3. slot - Resim Silinmiş.
S
sro_maynak ⭐ 17y
#349
ama returnlar npc'den bi sorun olmz herhalde?
S
sro_maynak ⭐ 17y
#350
Yardım edebilecek kimse yok mu?
G
genenha ⭐ 18y
#351
Thnx
C
Crown ⭐ 19y
#352
Chara party kabul ettirmek için ;

Torquedeki masterlist bölümüne Torque ile girdiğiniz charı yönetme izni vericeğiniz charları ekleyin. Torque ile girdiğiniz char o listede adı ekli olanlardan gelen party davetlerini otomatik kabul eder. Komutları iste torque charınıza pm şeklinde atıyorsunuz.
L
lpn_harun ⭐ 17y
#353
car acılmıyoooooooooooooooooooo
S
sro_maynak ⭐ 17y
#354
Şimdide select diyorum torque çalısmayı durdurdu diyor. Çıldırmak üzereyim :S 9 saattir login deniyorum 3 kere girdi 3'ünde de aynısey oldu. Hotan çok dolu acaba ondan mı normalde girmeyi basardım ama client oyundan attı çöznürlük değiştirdim sro botun :S
S
sro_maynak ⭐ 17y
#355
Torquede char açma sınırı mı var teki clientless teki normal açıkta
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#356
niye kimse cevap vermiyor yaw
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#357
açılmıyor bu ya ''could not find objects.txt in the data folder'' diyor
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#358
valla ben ne varsa hepsini attım silkroad dosyasının için hatta resimleri bile ama yine aynı şeyi söylüyo tıklayınca sölüyo
C
CaRPe DieM ⭐ 17y
#359
valla bu yeni sistem çok kötü oldu ya önceden image kod yazıoduk ama üşnemiodum el alışkanlığı olmuştu şimdiki sistem çok kötü tam server boşalıyo bu sefer de orda press connect yazısı çıkıo 40 yılda 1 serverda 15 kişi falan eksiliyo öyle giriyo yoksa girmicek yine böyle giderse oyunu oynayamadan elektrik faturası uçacak
B
berkayozb ⭐ 19y
#360
bende bi sorunla karşılaştım bayadrı gırıyordu birden çıktı ve bu hatayı almaya başladım giremioyrum yardım
Torque.exe bir sorunla karşılaştı ve kapatılması gerekiyor. Bu durumdan dolayı özür dileriz.orum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: