bu program paralı srobot la çalışıyor mu acill lazım bana ben çalıştıramadım
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Yanıt · 89K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 17 / 47
Yanıtlar
buraya yazmışınız + konu açma gereyi niye duydunuz acaba
hertürlü sorunu burdan devam edelim arkadaşlar
yeni konu açıpta sitemizi kirletmeyelim
hertürlü sorunu burdan devam edelim arkadaşlar
yeni konu açıpta sitemizi kirletmeyelim
Müthiş bişe max 10dk da girebiliyorsun 😘
Ellerine sağlık 🍺
Ellerine sağlık 🍺
I
iwontcry4u
⭐ 19y
uygulama yapılandırılması doğru olmadığından çalışmıyor --- dio ama herşeyi doğru yaptım help
bnde de bu hatayı werior.
6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.
🎭
I
iwontcry4u
⭐ 19y
6-) Uygulama yapılandırması doğru olmadıgınıdan bu uygulama başlatılamadı.uygulamayı yeniden kurmak sorunu düzeltebilir. Bunun çözümünü bir üstteki maddede söylemiştim yine söyleyeyim ; http://www.dosya.tc/vcredist_x86.exe.html indirip kurun.
🎭
,
Son anda gördüm sry 😉
I
iwontcry4u
⭐ 19y
Çantada return yok return scroll hatası werio 😄
Çantada return yok return scroll hatası werio :D
ewt o soruna care yoq oyuna normalden gırıp yapman gerek return alıncada her gırıste bı return yıyo bole bı program ıste ama gırememekten ıyıdır...
C
CaRPe DieM
⭐ 17y
çalışmıyor ya ''could not find objects.txt in the data folder'' diyor
bende düzgün çalışıodu sonradan oyuun alıo giriyorum loading kısmı yüklenmi ölece kalıo ne yapabilir yardıımmm:S
evet kardeş yaw nolur biriniz yardım edin kafayı yicem 🙏 🙏 😢 😢
C
CaRPe DieM
⭐ 17y
çalışmıyor ya ''could not find objects.txt in the data folder'' diyor
C
CaRPe DieM
⭐ 17y
yardım lütfen
sende nerde diyor o hatayı tıklayınca mı ?
nolur yardım edin yaw dolmuyor kalıyor öyle lütfen 😢 😢 😢
çalışmıyor ya ''could not find objects.txt in the data folder'' diyor
Bütün dosyaları silkroad'In içine atmamışsın demekki .
nolur yardım edin yaw dolmuyor kalıyor öyle lütfen 😢 😢 😢
Torque'yi kapatıp , tekrardan deneyeceksin.
Çantada return yok return scroll hatası werio :D
Çantada return olmadığı için return scrool hatası veriyor zaten , bu bir clientless stall programı ve return olmadan - şehire dönmeden bir anlamı kalmaz . Haliyle return'u girip 3.yere koyacaksın.
B
BearGrylls
⭐ 19y
http://img197.imageshack.us/img197/6195/gggj.png bu hata ne ?
B
BearGrylls
⭐ 19y
xD fazla yapamamışım ama olmuş yine bi bakarmısınız bu hataya ^^
B
BearGrylls
⭐ 19y
sonradan tekrar deniyor ama bu çıkıyor ara sıra
orda 5 dk kada girilir diyor fakat ben 1 saattir deniyorum deniyo deniyo ya dc yiyorum ya c10 ya c7 hatası alıyorum ondan sonra yeniden deniyo bu bole suruyo girdigim filan yoq bende mı hata war yoqsa oyun mu çok dolu bi yardım edermisiniz ❓
Bende oyuna giriyorum 5-10 dk. sonra torque hata veriyor. Yine giriyorum yine aynı. Böyle giderse return kalmayacak çantada :S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap