Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Yanıt · 89K görüntüleme · Sayfa 16 / 47
Yanıtlar
B
burock73 ⭐ 17y
#301
ya kardeşim çok güzel olmuş saolasında bu programda ban yeme yada keylogger gibi bişe olma olasılığı nedir? bilgilendirisen sevinirim,

http://www.extraloob.com
Q
Quater ⭐ 18y
#302
Guzel hem denerken pc kasmıyor hemde seri denıyor
T
TwiLighT ⭐ 18y
#303
ya kardeşim çok güzel olmuş saolasında bu programda ban yeme yada keylogger gibi bişe olma olasılığı nedir? bilgilendirisen sevinirim,

http://www.extraloob.com


hayır.
G
ghost12 ⭐ 17y
#304
Bu programda ban risk i çok varmı?.Hacklenme ve herhangi bir virüs mevcutmu?.Extraloob dan Tam Onay almışmıdır?Birde silkroad dosyalarına bir hasar verme olasılığı varmıdır?
B
BiG BoY ⭐ 18y
#305
Kardeş bişe sorucam ben deniyorum deniyo deniyo tam bölüm boşalıyo girdi diyorum dc veriyo nedne lütfen yardım edebir misin ?
G
GARMONSU ⭐ 18y
#306
Arkadaşım bu programla kaç günlerdir giriyorum bugünde check'den sonra baya bir girdim fakat akşam üzeri böyle birşey yapmaya başladı.Oyuna girerkenki ekran geliyor,fakat hemen disconnet yazısı geliyor.Çözümünü veya aynı sorunu yaşayan birisi var mı ?

- Resim Silinmiş.

Bu yazının arkasından direk bu ekran !!!

- Resim Silinmiş.
S
sagokey27 ⭐ 19y
#307
Arkadaşım bu programla kaç günlerdir giriyorum bugünde check'den sonra baya bir girdim fakat akşam üzeri böyle birşey yapmaya başladı.Oyuna girerkenki ekran geliyor,fakat hemen disconnet yazısı geliyor.Çözümünü veya aynı sorunu yaşayan birisi var mı ?

- Resim Silinmiş.

Bu yazının arkasından direk bu ekran !!!

- Resim Silinmiş.
Aynı bende Var no Dc yoq bunda onun için bir kaç denemeden sonra dc sonra yine Login oluyor otomatikmen yani Yine en sonunda girior 😉
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#308
Bendede dc hatası veriyor lakin yinede chara girip kasabiliyorum , hatta dün TopBar programını test etmek için bununla girmiştim ,

viewtopic.php?f=53&t=131051
N
nuh_2009 ⭐ 19y
#309
la adam presiz çarla girmiş işte daha ne kanıt olabilir xD sen gir kolaysa presiz çarla
O
#310
kardes ben bu programı burdan öğrendiimde rahatça giriodum artk olmuyor acaba yeni sürümü felanmı lazım 2 saat denedim 3 clientle girmedi ?__:S
B
BearGrylls ⭐ 19y
#311
Sending login data...
[10:30:07] Couldn't connect due to server traffic.
[10:30:07] Sending login data...
[10:30:07] Couldn't connect due to server traffic.
[10:30:07] Sending login data...
[10:30:10] Couldn't connect due to server traffic.
[10:30:10] <Disconnected>
[10:30:34] Couldn't connect to the Joymax login servers.


Bu sorun ne ??
B
BearGrylls ⭐ 19y
#312
resim koymayı bilsem resimde koyacam ama bilmiyorum yardım pls ? sonradan giriyor ama merak ediyorum ne hatası ?
A
Achilles ⭐ 18y
#314
sro client in adını mı değiştirdin sen ? değiştirsen sro_client yap düzelir ben gizli oynadığım için değiştirmiştim şimdi düzelttim onu oldu 👍


Rumata loader kullanıcısı olarak silkersenderin adını değiştirdim sro_clientin yine aynı bunun no dc özelliği varsa yine silkersender yaparız. 👍
X
xlanize ⭐ 18y
#315
arkadaşım öncelikle paylaşım için saol ama ben şimdi çara giremiyorum. bana hatalrdaki ilk hatayı veriyor. tamam diuyorum çara girilmiyor yardım edersen sevinirim..
A
abilanabi5 ⭐ 17y
#316
Öncelikle TşK..Diyelimki bir servere yeni başalayacağız yeni car nasıl kuracağız?
G
gaffurchar ⭐ 18y
#317
Şifre felan çalınması olmaz değil mi?
S
silkroadlife OP ⭐ 17y
#318
Öncelikle TşK..Diyelimki bir servere yeni başalayacağız yeni car nasıl kuracağız?


programın diyer bölümlerinde bulunmakta arkadaşım
G
#319
bende düzgün çalışıodu sonradan oyuun alıo giriyorum loading kısmı yüklenmi ölece kalıo ne yapabilir yardıımmm:S
D
DemonBoy ⭐ 18y
#320
uygulama yapılandırılması doğru olmadığından çalışmıyor --- dio ama herşeyi doğru yaptım help

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: