Icerige atla
Extraloob

Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!

· 937 Replies · 89K views · Page 15 / 47
Replies
S
sehmus001 ⭐ 17y
#281
arkadaşlar bende calışmıyor lutfen yardım aynen yazdıgı gıbı yapıyorum sro dosyasının ıcınıne koyelıyorum olmuyor kucuk resımı tıkladımmı eksık dıyor yenıden yukle falan cıkıyor yardımmmm
K
kurt.07 ⭐ 17y
#282
indir allah indir
allah indir b
unu indirce
z bu seferde başka b
işey çıkacak
bırakıyorum
arkadaşım yinede

emeğine saol
B
beyyz ⭐ 17y
#283
arkadaşlar bende calışmıyor lutfen yardım aynen yazdıgı gıbı yapıyorum sro dosyasının ıcınıne koyelıyorum olmuyor kucuk resımı tıkladımmı eksık dıyor yenıden yukle falan cıkıyor yardımmmm

konu basında bı tane daha lınk verılmıs onu ındır pc ye yukle duzelecektır...
O
OoJ0K3RoO ⭐ 18y
#284
saolasın kardeşim 😊
_
_C3ribR4L_ ⭐ 19y
#285
arkadaşlar her açtığımızda return basma sebebi nedir
K
kadir97 ⭐ 17y
#286
ben bağlandım ama hata verdi swap to cliente basınca
W
#287
Eyvallah Harikalar Sitesi Extraloob'a Teşekkürler Ve Konuyu Açan Arkadaşımıza....
S
Schweppes ⭐ 17y
#288
Eskiden giriyordu şuan ise chara giriyor fakat swap to client i tıklıyınca Silkroad ın oyuna girme ekranında kalıyor sebebi nedir ?
B
beyyz ⭐ 17y
#289
Eskiden giriyordu şuan ise chara giriyor fakat swap to client i tıklıyınca Silkroad ın oyuna girme ekranında kalıyor sebebi nedir ?

bazen donuyor loadıng bolumunde yapacak bıse yoq kapatıp tekrar oyuna gırmesını beklıcen 😢
L
#290
Ya bu son patchden sona bişiler oldu sizdede oldumu surekli dc veriyoar ozelıkle rome serverını secince surekli dc veriyor
B
#291
Ya bu son patchden sona bişiler oldu sizdede oldumu surekli dc veriyoar ozelıkle rome serverını secince surekli dc veriyor

evet hep disconect veriyo romeden mi kaynaklanıyo.
A
Achilles ⭐ 18y
#292
saolda ben banned bilmem ne yazıyor nasıl yapacağız.
_
#293
Cok saol kardeşim
B
BearGrylls ⭐ 19y
#294
saolda ben banned bilmem ne yazıyor nasıl yapacağız.

evet bende de yazıyor please put this file in your Silkroad Folder,this will help reduce the risk of being banned benim anladığım ban yememen için program açılmıyor mu falan xD lütfen yardımo şeyleri de indirdim kurdum yine aynı hata
!!!!!!!1
B
BearGrylls ⭐ 19y
#295
sro client in adını mı değiştirdin sen ? değiştirsen sro_client yap düzelir ben gizli oynadığım için değiştirmiştim şimdi düzelttim onu oldu 👍
B
BearGrylls ⭐ 19y
#296
_k0ps3k_ sana dedim xD
B
BearGrylls ⭐ 19y
#297
Kemalist bir de sen deniyecektin ban yiyor mu diye denedin mi ? ban yemiyor dimi ?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#298
yemedim.
B
beyyz ⭐ 17y
#299
aynen bende 3 char ıle test ettım ban yemedı. ıns. bundan sonrada yemez...
B
burock73 ⭐ 17y
#300
kardeşim ellerine sağlık çok güzelde bişe dicem bunda ban yeme ve keylogger gibi bişe olma şansı varmı??? bilgilendirirsen sevinirim ,

YAŞASIN http://WWW.EXTRALOOB.COM

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: