arkadaşlar bende calışmıyor lutfen yardım aynen yazdıgı gıbı yapıyorum sro dosyasının ıcınıne koyelıyorum olmuyor kucuk resımı tıkladımmı eksık dıyor yenıden yukle falan cıkıyor yardımmmm
Silkroada 5 Dakikada Girmek -- Resimli Anlatım !!!
· 937 Replies · 89K views 0 reading · Page 15 / 47
Replies
indir allah indir
allah indir b
unu indirce
z bu seferde başka b
işey çıkacak
bırakıyorum
arkadaşım yinede
emeğine saol
allah indir b
unu indirce
z bu seferde başka b
işey çıkacak
bırakıyorum
arkadaşım yinede
emeğine saol
arkadaşlar bende calışmıyor lutfen yardım aynen yazdıgı gıbı yapıyorum sro dosyasının ıcınıne koyelıyorum olmuyor kucuk resımı tıkladımmı eksık dıyor yenıden yukle falan cıkıyor yardımmmm
konu basında bı tane daha lınk verılmıs onu ındır pc ye yukle duzelecektır...
saolasın kardeşim 😊
_
_C3ribR4L_
⭐ 19y
arkadaşlar her açtığımızda return basma sebebi nedir
ben bağlandım ama hata verdi swap to cliente basınca
W
WildWildWest
⭐ 19y
Eyvallah Harikalar Sitesi Extraloob'a Teşekkürler Ve Konuyu Açan Arkadaşımıza....
Eskiden giriyordu şuan ise chara giriyor fakat swap to client i tıklıyınca Silkroad ın oyuna girme ekranında kalıyor sebebi nedir ?
Eskiden giriyordu şuan ise chara giriyor fakat swap to client i tıklıyınca Silkroad ın oyuna girme ekranında kalıyor sebebi nedir ?
bazen donuyor loadıng bolumunde yapacak bıse yoq kapatıp tekrar oyuna gırmesını beklıcen 😢
L
LifeAndDeath
⭐ 18y
Ya bu son patchden sona bişiler oldu sizdede oldumu surekli dc veriyoar ozelıkle rome serverını secince surekli dc veriyor
B
Banlamassan....
⭐ 17y
Ya bu son patchden sona bişiler oldu sizdede oldumu surekli dc veriyoar ozelıkle rome serverını secince surekli dc veriyor
evet hep disconect veriyo romeden mi kaynaklanıyo.
saolda ben banned bilmem ne yazıyor nasıl yapacağız.
_
_SilverLine_2
⭐ 17y
Cok saol kardeşim
B
BearGrylls
⭐ 19y
saolda ben banned bilmem ne yazıyor nasıl yapacağız.
evet bende de yazıyor please put this file in your Silkroad Folder,this will help reduce the risk of being banned benim anladığım ban yememen için program açılmıyor mu falan xD lütfen yardımo şeyleri de indirdim kurdum yine aynı hata
!!!!!!!1
B
BearGrylls
⭐ 19y
sro client in adını mı değiştirdin sen ? değiştirsen sro_client yap düzelir ben gizli oynadığım için değiştirmiştim şimdi düzelttim onu oldu 👍
B
BearGrylls
⭐ 19y
_k0ps3k_ sana dedim xD
B
BearGrylls
⭐ 19y
Kemalist bir de sen deniyecektin ban yiyor mu diye denedin mi ? ban yemiyor dimi ?
yemedim.
aynen bende 3 char ıle test ettım ban yemedı. ıns. bundan sonrada yemez...
kardeşim ellerine sağlık çok güzelde bişe dicem bunda ban yeme ve keylogger gibi bişe olma şansı varmı??? bilgilendirirsen sevinirim ,
YAŞASIN http://WWW.EXTRALOOB.COM
YAŞASIN http://WWW.EXTRALOOB.COM
Log in to write a reply.
Log In