arkadaşlar kurdum gayette iyi çalıştı ancak bir sorun var.guild lerin onlerindeki resim sadece beyaz bir dikdörtgen halinde var gözükmüyor.bir çözümü varmı??? yardımcı olursanız çok sevinirim tşk..
Oyuna tekrar girdiginde düzelicektir Client le yeni çalıştırdıysan programı o yüsden olabilir..
Serverler Crowded olsa bile hakikaten 5 dakikada giriyormu bu program ? 🤔