SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]
Special thx to Extraloob.Com ❤️
/ Güncel
SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]
Special thx to Extraloob.Com ❤️
underfire botcfg.ini yi notdefterinde açıp mac1 ve mac2 yi sıfır yap. yada botcfg.ini yi sil öle aç programı.
😉arkadaşlar denildiği gibi 2 klasöre ayırıorum daha ilkine ID PW yazdıktan sonra dc alıorum giremiorum acill yardımm??
Arkadaşlar 2.charı açarken dc yiyor,nedir acaba bunun çözümü ? yok mu bir bilen ? Ahali nerede acaba..
Log in to write a reply.
Log In