Icerige atla
Extraloob

SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]

· 156 Replies · 121K views Pinned · Page 7 / 8
Replies
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#121





SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]




Special thx to Extraloob.Com ❤️




/ Güncel
H
hashus159 ⭐ 16y
#122
bi de nasıl kuracağımızı analatırsan daha gz olur eline şağlık xD
W
WhiteRose ⭐ 17y
#123
Waiting for handle... yazıyo gerisi gelmiyo :S
S
StrQuatch ⭐ 17y
#124
underfire botcfg.ini yi notdefterinde açıp mac1 ve mac2 yi sıfır yap. yada botcfg.ini yi sil öle aç programı.


ben 5 tane acmayi dusunuyorum hepsinin mac lari sifirlamami lazim
R
riberyanil ⭐ 18y
#125
eline sağlık
Y
YaMostafa ⭐ 16y
#126
paylaşım için teşekkürler 😉
F
fondeap ⭐ 16y
#127
eyw. dostum. 😊
M
maranga33 ⭐ 17y
#129
eyw. tşkr s
R
#130
teşekkürler
F
f1_ ⭐ 15y
#131
Teşekkürler.
T
#132
arkadaşlar denildiği gibi 2 klasöre ayırıorum daha ilkine ID PW yazdıktan sonra dc alıorum giremiorum acill yardımm??
P
PeRTePS ⭐ 16y
#133
Teşekurler KArdesim güzel olmuş emegine saglık
J
Jaysean ⭐ 18y
#134
şuanki sürümlerde de bu geçerlimi ?
F
fxS ⭐ 15y
#135
arkadaşlar denildiği gibi 2 klasöre ayırıorum daha ilkine ID PW yazdıktan sonra dc alıorum giremiorum acill yardımm??

Aynı sorun bende de var. Bir çözümü varmı bunun ?
F
fxS ⭐ 15y
#136
Bu çoklu char açmanın yolunu bilen yok mu 😊
F
fxS ⭐ 15y
#137
extraloob sbot bölümü öldü mü ? hiç ses soluk yok...
S
#138
Tesekkurler.
F
fxS ⭐ 15y
#139
Arkadaşlar 2.charı açarken dc yiyor,nedir acaba bunun çözümü ? yok mu bir bilen ? Ahali nerede acaba..
O
Onitsuka ⭐ 17y
#140
Arkadaşlar 2.charı açarken dc yiyor,nedir acaba bunun çözümü ? yok mu bir bilen ? Ahali nerede acaba..

Bende Sbot kullanıyorum 8 char acıp kasıyorum. Hiç dc sorunuyla karsılaşmadım

Winrardan cıkart klasörleride masaüstünde ayrı ayrı yap belki düzelir hiç bi fikrim yok

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: