Icerige atla
Extraloob

SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]

· 156 Replies · 121K views Pinned · Page 6 / 8
Replies
H
#101
botta multi clientless seçenegi işaretli olmadan 1 den fazla client acamazsınız
K
kori10 ⭐ 18y
#102
linkleri yenilermisiniz ?
V
volkanka ⭐ 17y
#103
Hangi linkleri?
Orada tek bir resim var başka birşey yok. Oradan anlayamadıysan benim bir , iki üst mesajımda yazdıklarımı tekrarla...
R
ReViVaL ⭐ 19y
#104
arkadaşlar bende oyun açılıyor Id pw yi yazıorum beklior beklior d.c verior :S
A
asdfg15 ⭐ 17y
#105
şu macları derken onları 0ypmk zorundamııyız yoksa durcakmı
L
l_Asil_l ⭐ 17y
#106
benim pc hide client diyince cok kasıor nedendir kill clientless diince daha az mı kasar =?
J
JawBreaker ⭐ 18y
#107
@l_Asil_l
Evet.
V
volkanka ⭐ 17y
#108
benim pc hide client diyince cok kasıor nedendir kill clientless diince daha az mı kasar =?


Evet. Çünkü sadece internet ile bağıntısı kalıyor sbotun...
F
#109
2. karakteri oyuna sokmak için s-botu açıyorum id ve pw girdikten sonra oyuna girdiği gibi masaüstüne düşüyorum sorun ne olabilir ? Tskler 😊
V
volkanka ⭐ 17y
#110
2. karakteri oyuna sokmak için s-botu açıyorum id ve pw girdikten sonra oyuna girdiği gibi masaüstüne düşüyorum sorun ne olabilir ? Tskler :)


clientless mı oluyor?
F
#111
2. karakteri oyuna sokmak için s-botu açıyorum id ve pw girdikten sonra oyuna girdiği gibi masaüstüne düşüyorum sorun ne olabilir ? Tskler :)


clientless mı oluyor?


Hayır masaüstüne düşüp 2. açmak istediğim karakter kapanıyor .
B
#112
saol cok gzl paylaşım 👍 🤘
M
mutluzor ⭐ 19y
#113
sağol
G
GodLike ⭐ 19y
#114
bende 2. chara girmek istediğimde dc yiyorum bir türlü 2. charımı açamadım sbot la 😊 sorunum nedir bilen birisi cvp larsa sevinirim...
C
Cataclysm ⭐ 17y
#115
Bir Sorum Olucak Forumda Varmı bilmiyorum bulamadım yani
1 s-bot accountuyla 2 ayrı bilgisayarda char kasılabilirmi acil cvp verirseniz sevinirim
X
#116
Bir Sorum Olucak Forumda Varmı bilmiyorum bulamadım yani
1 s-bot accountuyla 2 ayrı bilgisayarda char kasılabilirmi acil cvp verirseniz sevinirim

1 adet account ile 2 ayrı pc de istediğiniz kadar karakter açabilirsiniz.
3. bir pc de açmak isterseniz hata alırsınız.
C
Cataclysm ⭐ 17y
#117
Teşekkürler
V
Viski ⭐ 18y
#118
gzL paylaşım eline saqlık 😊
B
Beatraax ⭐ 19y
#119
2. karakteri oyuna sokmak için s-botu açıyorum id ve pw girdikten sonra oyuna girdiği gibi masaüstüne düşüyorum sorun ne olabilir ? Tskler :)


clientless mı oluyor?


Hayır masaüstüne düşüp 2. açmak istediğim karakter kapanıyor .

Aynı sorun bende de var. Sbot'da bazı buglar vardı, bunun farkına varıp onarmışlar sanırım..
Sbot'un kendi sitesinde okuduğum güncellemede bunu gösteriyor.
v1.71 kullanıyordum, v1.71a gelmiş ..
Onu indirip onunla girdiğimizde sorun ortadan kalkıcaktır tahminimce..
Site'den verilen açıklama;

EDIT: If you already downloaded this version, please redownload since a small bug got fixed.
--

Hi all,

the new party buffing functionality can now be tested in version 1.71a.

You can find the download link under "News and updates"


So long,
Shiva


Edit'de eğer bu versiyonu zaten indirmişsen, lütfen tekrar indir küçük buglar düzeltildi felan diyor.

Birde Party buffu felan gelmiş.
F
freepixel ⭐ 19y
#120
teşekkürler..

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: