H
hacker@warrior
⭐ 18y
botta multi clientless seçenegi işaretli olmadan 1 den fazla client acamazsınız
benim pc hide client diyince cok kasıor nedendir kill clientless diince daha az mı kasar =?
2. karakteri oyuna sokmak için s-botu açıyorum id ve pw girdikten sonra oyuna girdiği gibi masaüstüne düşüyorum sorun ne olabilir ? Tskler :)
2. karakteri oyuna sokmak için s-botu açıyorum id ve pw girdikten sonra oyuna girdiği gibi masaüstüne düşüyorum sorun ne olabilir ? Tskler :)
clientless mı oluyor?
Bir Sorum Olucak Forumda Varmı bilmiyorum bulamadım yani
1 s-bot accountuyla 2 ayrı bilgisayarda char kasılabilirmi acil cvp verirseniz sevinirim
2. karakteri oyuna sokmak için s-botu açıyorum id ve pw girdikten sonra oyuna girdiği gibi masaüstüne düşüyorum sorun ne olabilir ? Tskler :)
clientless mı oluyor?
Hayır masaüstüne düşüp 2. açmak istediğim karakter kapanıyor .
Log in to write a reply.
Log In