yaf ıkıde bır c10 hatası alıyorum ama oyunda charlar va bazına verıyor bazısına vermıyor ne yapmam lazım
SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]
· 156 Yanıt · 121K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 4 / 8
Yanıtlar
güzel bilgiler.. SBOT üyeligim elime gecince deniyecegim..
extraloob ailesi süpersiniz walla ne ararsanız var burda teşekür ederim. 👍
K
Kajmeran35
⭐ 18y
bilgi paylaşmak güzeldir.bilgi paylaşıldıkça artar teşşekkürler 🍺 😘
Arkadaşlar.Eskiden bir dostumla beraber oynuyordum.2 Hafta önce oyunu bıraktı.Ben bu botu dier bir arkadaşımla ortak kullanmak istiyorum fakat bu ip olayından cok korkuyorum bu konuda yardımcı olursanız cok sevinicem.Güzel forumlar dilerim...
_
_K1nG_TuRk_
⭐ 19y
ben 2. charı bile acamıorum waiting for handle dior açmıor clienti sizce neden olabilir
bilgi için tşkkürler
son güncellemeden sonra 2. charı açamıyorum sürekli c10 hatası veriyor.sbot son sürümü de indirdim sorun düzelmedi.yardım edebilecek varmı. 😢
T
Thunderstorm
⭐ 17y
Sbot la 1.5 Ram ve 256 Ekran Kartı İle Kac Tane Açılabilir.
en istediğim şey işte .. ÇOK SAOL
H
hallowkuta
⭐ 18y
Jason dediğin gibi yapıyorum açıyorum 3 4 çar fakat 2 tanesinin kalmasına izin verio dierlerini otomatik kill clientless yapıo pc özellikleride yetiyor 4 çara neden öyle oluyor biliyormusun ? 😞
Beyler bi sorum olacak. 1 sbot acoountu aynı anda kaç pcde işlev görür.
J
JawBreaker
⭐ 18y
@sovalye_f
2
2
2 ayrı PC de işler görür 3 . de açarsan Hesap Block olur dikkat et 😉
M
MMe_Nobles
⭐ 17y
Sağol Kaan
Süpersin Jason çok işime aradı peki birsorumavr ama crack dede oluyormu??
Teşekkürler benim ayalar siliniyordu. xD
ya bende bu hatayı veriyo 2. charı acarken
- Resim Silinmiş.
Settings ' ten Silkroad Klosorunu Seç Ve Start Client Yap, İyi Oyunlar 👍
EXL | SRO | İŞKOLİK
Mithrandir
⭐ 19y
Arkadaşlar ben sbot1 sbot2 diye ayırdım klasörleri ama benim çarların skilleri karışıyo :S
Nerde yanlış yaptım acaba ?
Bide loginchar yerini nasıl kullanıcam bi anlatırsanız sevinirim ?
Nerde yanlış yaptım acaba ?
Bide loginchar yerini nasıl kullanıcam bi anlatırsanız sevinirim ?
HerakrossYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap