Icerige atla
Extraloob

SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]

· 156 Yanıt · 121K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 4 / 8
Yanıtlar
S
sedoex ⭐ 19y
#61
yaf ıkıde bır c10 hatası alıyorum ama oyunda charlar va bazına verıyor bazısına vermıyor ne yapmam lazım
E
elt_nuker ⭐ 17y
#62
güzel bilgiler.. SBOT üyeligim elime gecince deniyecegim..
F
fethiye48 ⭐ 18y
#63
extraloob ailesi süpersiniz walla ne ararsanız var burda teşekür ederim. 👍
K
Kajmeran35 ⭐ 18y
#64
bilgi paylaşmak güzeldir.bilgi paylaşıldıkça artar teşşekkürler 🍺 😘
J
Je0pardy ⭐ 18y
#65
Arkadaşlar.Eskiden bir dostumla beraber oynuyordum.2 Hafta önce oyunu bıraktı.Ben bu botu dier bir arkadaşımla ortak kullanmak istiyorum fakat bu ip olayından cok korkuyorum bu konuda yardımcı olursanız cok sevinicem.Güzel forumlar dilerim...
_
#66
ben 2. charı bile acamıorum waiting for handle dior açmıor clienti sizce neden olabilir
E
exotic ⭐ 18y
#67
bilgi için tşkkürler
G
ghostarmy ⭐ 18y
#68
son güncellemeden sonra 2. charı açamıyorum sürekli c10 hatası veriyor.sbot son sürümü de indirdim sorun düzelmedi.yardım edebilecek varmı. 😢
T
#69
Sbot la 1.5 Ram ve 256 Ekran Kartı İle Kac Tane Açılabilir.
J
jaferix ⭐ 18y
#70
en istediğim şey işte .. ÇOK SAOL
H
hallowkuta ⭐ 18y
#71
Jason dediğin gibi yapıyorum açıyorum 3 4 çar fakat 2 tanesinin kalmasına izin verio dierlerini otomatik kill clientless yapıo pc özellikleride yetiyor 4 çara neden öyle oluyor biliyormusun ? 😞
S
sovalye_f ⭐ 18y
#72
Beyler bi sorum olacak. 1 sbot acoountu aynı anda kaç pcde işlev görür.
J
JawBreaker ⭐ 18y
#73
@sovalye_f
2
E
EliteTurk ⭐ 18y
#74
2 ayrı PC de işler görür 3 . de açarsan Hesap Block olur dikkat et 😉
M
MMe_Nobles ⭐ 17y
#75
Sağol Kaan
E
eLempTRa ⭐ 18y
#76
Süpersin Jason çok işime aradı peki birsorumavr ama crack dede oluyormu??
S
StrykeR ⭐ 17y
#77
Teşekkürler benim ayalar siliniyordu. xD
0
0tt0maN ⭐ 18y
#78
ya bende bu hatayı veriyo 2. charı acarken

- Resim Silinmiş.
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#79
ya bende bu hatayı veriyo 2. charı acarken

- Resim Silinmiş.



Settings ' ten Silkroad Klosorunu Seç Ve Start Client Yap, İyi Oyunlar 👍
EXL | SRO | İŞKOLİK
Mithrandir
Mithrandir ⭐ 19y
#80
Arkadaşlar ben sbot1 sbot2 diye ayırdım klasörleri ama benim çarların skilleri karışıyo :S
Nerde yanlış yaptım acaba ?
Bide loginchar yerini nasıl kullanıcam bi anlatırsanız sevinirim ?
Herakross

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: