Icerige atla
Extraloob

SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]

· 156 Yanıt · 121K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 3 / 8
Yanıtlar
A
Addicted ⭐ 19y
#42
2 char actıgın zaman birbirine giriyo onu nası ayalıyacagım 😊
C
canliruh ⭐ 19y
#43
bilgi işin teşekkürler
A
alez ⭐ 19y
#45
elllerine sağlıktaş gibi olmuş ^^
D
Doma$no ⭐ 18y
#46
Ayrı ayrı bot klasörleri açtım ama yinede C10 Veriyor ne yapmalıyım?? Yine c10 Veriyor napmalıyım aynı jasonwalkerin fotoğrafını yaptım ama olmuyor?? C10 Veriyor
Y
yasin2581 ⭐ 19y
#47
Yav ben anladım paylaşım güzelde analatır msınızzzz.... 😁
D
Dark_Death ⭐ 18y
#48
Beyler yine bir sorunum var tekrardan rahatsız ediyorum şu an pc de 4 tane çar kasıyorum hiç problem yaşamıyorum aklıma para botu geldi dedim 3-5 çar açayım para kassın ne kassam kardır malum pc 4gb ram herzamanki gibi yeni bir klasör açtım içine bot dosyalarını attım silkroad klasörünü tanıttım bota login oldum ve oyunu açtım ıd pw yi yazıyorum sonraki kodlar gelmiyor bekliyorum açılmıyor belki serverlar doludur dedim ama hala 5. çarı açamıyorum diğer 4 çar clientless modunda kasıyor pc 1 gb ram kullanmıyor pc kaldırmasa oyun açılmaz bir türlü nedenini bulamadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
X
Xanthos ⭐ 19y
#49
Beyler yine bir sorunum var tekrardan rahatsız ediyorum şu an pc de 4 tane çar kasıyorum hiç problem yaşamıyorum aklıma para botu geldi dedim 3-5 çar açayım para kassın ne kassam kardır malum pc 4gb ram herzamanki gibi yeni bir klasör açtım içine bot dosyalarını attım silkroad klasörünü tanıttım bota login oldum ve oyunu açtım ıd pw yi yazıyorum sonraki kodlar gelmiyor bekliyorum açılmıyor belki serverlar doludur dedim ama hala 5. çarı açamıyorum diğer 4 çar clientless modunda kasıyor pc 1 gb ram kullanmıyor pc kaldırmasa oyun açılmaz bir türlü nedenini bulamadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
diğer bot klasörlerinden kopyala yapıştır yapmadınız değil mi?
Her bot klasörüne rar'dan çıkartarak işlem yapıyoruz.Yoksa C10 vb hatalar alırsınız.
D
Dark_Death ⭐ 18y
#50
rardan çıkarttım
D
Dark_Death ⭐ 18y
#51
ben şanssız bir insanım en kötü ne olabilirse hep başıma gelir
X
Xanthos ⭐ 19y
#52
peki 5. charınızınSbot menüsünde, login kısmında "Enable starting of multiple clients " işaretli mi?
D
Dark_Death ⭐ 18y
#53
ewt hepsinde olduğu gibi onda da işaretli
X
Xanthos ⭐ 19y
#54
ewt hepsinde olduğu gibi onda da işaretli

tekrar dener misinz botu kapatıp tekrar açın. Bi yerd bi sorun var mutlaka. unuttuğunuz bi kısım olabilir. Ayarlarınızı kontrol edip tekrar deneyin.
D
Dark_Death ⭐ 18y
#55
inan çok denedim ama olmuyor arkadaşda aynı problemden şikayetci kendisi 2 den fazla açamıyormuş windowsun lisanslı mı lisansız mı diye sordu lisansız dedim o yüzden oluyor dedi bir alakası var mı acaba?
X
Xanthos ⭐ 19y
#56
inan çok denedim ama olmuyor arkadaşda aynı problemden şikayetci kendisi 2 den fazla açamıyormuş windowsun lisanslı mı lisansız mı diye sordu lisansız dedim o yüzden oluyor dedi bir alakası var mı acaba?

zannetmem, o zaman çoğu kişi de sizinle aynı kaderi paylaşırdı 😜
D
Dark_Death ⭐ 18y
#57
ben istisnayım demekki şans yok bende ne yapayım
D
Dark_Death ⭐ 18y
#58
neyse teşekkürler 4 çar neyime yetmiyor zaten para çarı para kasamaz 😁 😁 😁 unuttum bile
_
#59
güzel çalışma saol
A
anlg ⭐ 19y
#60
- Resim Silinmiş.

b u hatayı alıorm farklı klosöre attım 2th sbotu ama waiting for handle mi ne yazıor guard acılıor bu hata cıkıor ..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: