3. charı acınca id pw den sonra c10 alıyorum napcam ben?
her yere aynı sorun cvp verdim viewtopic.php?f=567&t=99551&st=0&sk=t&sd=a&start=216 bakarsan 👍
3. charı acınca id pw den sonra c10 alıyorum napcam ben?
2. clientte C10 weriyor ne yapıcam ?
Beyler yine bir sorunum var tekrardan rahatsız ediyorum şu an pc de 4 tane çar kasıyorum hiç problem yaşamıyorum aklıma para botu geldi dedim 3-5 çar açayım para kassın ne kassam kardır malum pc 4gb ram herzamanki gibi yeni bir klasör açtım içine bot dosyalarını attım silkroad klasörünü tanıttım bota login oldum ve oyunu açtım ıd pw yi yazıyorum sonraki kodlar gelmiyor bekliyorum açılmıyor belki serverlar doludur dedim ama hala 5. çarı açamıyorum diğer 4 çar clientless modunda kasıyor pc 1 gb ram kullanmıyor pc kaldırmasa oyun açılmaz bir türlü nedenini bulamadım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürlerdiğer bot klasörlerinden kopyala yapıştır yapmadınız değil mi?
ewt hepsinde olduğu gibi onda da işaretli
inan çok denedim ama olmuyor arkadaşda aynı problemden şikayetci kendisi 2 den fazla açamıyormuş windowsun lisanslı mı lisansız mı diye sordu lisansız dedim o yüzden oluyor dedi bir alakası var mı acaba?

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap