Icerige atla
Extraloob

SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]

· 156 Yanıt · 121K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 2 / 8
Yanıtlar
_
_DarkRage_ ⭐ 19y
#21
paylasım için saol 😊
F
fgonul46 ⭐ 18y
#22
süper ellerine sağlık
T
T_RoCK ⭐ 18y
#23
Yaw bişe sorucam bi türlü anlayamadım tam,bu bot clientless olarak birden fazla char kasabiliyor mu ?
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#24
clientless olarak pc'niz ne kadar kaldırabiliyorsa o kadar açılıyor ^^
T
T_RoCK ⭐ 18y
#25
Pc'de 1.5 Gb ram var işlemci pentium 4 3.0 ekran kartı 256 mb Geforce 6200 tahmini kac tane acılır ? Acılanlar stall carı degil ama demi ama hepsinin ayrı kasması lazım 😄 Ona göre kesin alıcam cünkü..
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#26
3-5 arası açar.
T
T_RoCK ⭐ 18y
#27
Tamamdır o zaman 4 tane acılması bana yeterdi.Kesin alıyorum bu hafta sonuna kadar.
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#28
ok ödemenizi bekliyoruz.
M
McBlue ⭐ 19y
#29
Saol
C
CheckPoint ⭐ 19y
#30
teşekürlerr
I
illegal34 ⭐ 19y
#31
2. charla girmek istedigim zaman [LOGINERROR] Wrong Password entered bu hatayı alıyorum ne yapmam lazım arkadaslar yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler...
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#32
bota girerken bot şifreleriyle gireceksin char şifrelerini sro ekranına yazacaksın.
L
Lost_Hero ⭐ 17y
#33
Arkadaşlar clientless dediğiniz olayı ben tam olarak anlayamadım ufacık bi açıklama yapabilirmisiniz lütfen. Nasıl oluyor yani client dosyasını kapatıyor bu sayede Ram (Bellek) ten fazla yemeden char kasılmaya devammı ediyor ?
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#34
aynen öyle.
L
Lost_Hero ⭐ 17y
#35
aynen öyle.


Vay be. Aklım almadı nasıl yaptıklarını ama süper bişeymiş gerçekten. Gerekli ve yeterli açıklamalarınız için teşekkürler ExtraLoob ekibi.
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#36
biz teşekkür ederiz canımcım ^^
B
black23 ⭐ 18y
#37
Eline sağlık resimlerle anlatman daha güzel anlamayanlar için.
F
FaZ ⭐ 18y
#38
Thx 😊
R
RaPLeX ⭐ 19y
#39
çok teşekkür ederim hacım çok hoş olmuş satışların açılmasını şiddetle beklıyoruz
H
#40
3. charı acınca id pw den sonra c10 alıyorum napcam ben?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: