Icerige atla
Extraloob

SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]

· 156 Yanıt · 121K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 5 / 8
Yanıtlar
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#81
skill ekranından bir ss atarsan hemen ona da yardımcı oluruz karışmaz asla.
Mithrandir
Mithrandir ⭐ 19y
#82
Karaktere girer girmez hemen bi ss atıyorum 😊
Herakross
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#83
Karaktere Gerek Yok Sbottan At Yeter, Ayrıca mac ayarlarını yapmışsındır umarım ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
Mithrandir
Mithrandir ⭐ 19y
#84
Mac adreslerinde Mac1:0 Mac2:0 oLmicakmı ?
Herakross
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#85
yeni versiyon sbotta mac değişikliğine gerek yok sro içerisine sbot 1 diye klasor yapın rardan çıkartıp kurun sonra sbot 2 diye klasor yapın rardan yeniden açıp çıkartın ve kurun hepsi bu ^^
W
#86
- Resim Silinmiş.

Clienti belirttiğim halde bu hatayı alıyorum yardımcı olursanız sevinirim.. 👍
Chorus
Chorus OP Yönetici ⭐ 19y
#87
silkroadonline.net sayfası aç ardından sbotu açıp çalıştır.
O
orginal ⭐ 18y
#88
biraz daha acıklayıcı olsa :S
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#89
biraz daha acıklayıcı olsa :S


Ne Gibi ? Anlamadığın Bir Yer Varsa Buyrun Söyleyin Yardımcı Oluyoruz ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
K
KozmonoT ⭐ 19y
#90
Ben açarken sro_client çalışmayı durdurdu diye hata alıyorum programı kapatmak zorunda kalıyorum bir çar oyunda ikincisini sokmaya çalışırken bu hatayı alıyorum

windows vista kullanıyorum

yardım lütfen
F
fener1907 ⭐ 19y
#91
Ben açarken sro_client çalışmayı durdurdu diye hata alıyorum programı kapatmak zorunda kalıyorum bir çar oyunda ikincisini sokmaya çalışırken bu hatayı alıyorum

windows vista kullanıyorum

yardım lütfen

Login sayfasının altında Multiclient şıkkını işaretler iseniz sorununuz çözülecektir.
K
KozmonoT ⭐ 19y
#92
Ben açarken sro_client çalışmayı durdurdu diye hata alıyorum programı kapatmak zorunda kalıyorum bir çar oyunda ikincisini sokmaya çalışırken bu hatayı alıyorum

windows vista kullanıyorum

yardım lütfen

Login sayfasının altında Multiclient şıkkını işaretler iseniz sorununuz çözülecektir.


Fenerli kardeşim dediğini yaptım bu seferde - Resim Silinmiş. bu hatayı alıyorum tam başlayacak oluyor bu hata geliyor
F
fener1907 ⭐ 19y
#93
Ben açarken sro_client çalışmayı durdurdu diye hata alıyorum programı kapatmak zorunda kalıyorum bir çar oyunda ikincisini sokmaya çalışırken bu hatayı alıyorum

windows vista kullanıyorum

yardım lütfen

Login sayfasının altında Multiclient şıkkını işaretler iseniz sorununuz çözülecektir.


Fenerli kardeşim dediğini yaptım bu seferde - Resim Silinmiş. bu hatayı alıyorum tam başlayacak oluyor bu hata geliyor

Bu hata hakkında bir bilgim yok 😞
K
KozmonoT ⭐ 19y
#94
😢 😢 😢 😢 yardım edin
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#95
😢 😢 😢 😢 yardım edin


Silkroad Klosoru İçinde .dll vs Dosya Varsa Silin Düzelecektir..
EXL | SRO | İŞKOLİK
M
mzfl12 ⭐ 19y
#96
tşkürler çok süper bu bot
K
kral_shark ⭐ 19y
#97
2 tane sbot açamıorum

ben mac1 mac2 yi 0 yaptım hatta botcfg yi bile sildim ne söylendiyse yaptım ama error alıorum acayip değişik yazıların bulundugu kçük bi pencerede.

yardımcı olursanız sevinirim

(bu arada bilgisyara format atıp botu tekrardan yüklersem acc um tehlikeye girer mi?)
V
volkanka ⭐ 17y
#98
2 tane sbot açamıorum

ben mac1 mac2 yi 0 yaptım hatta botcfg yi bile sildim ne söylendiyse yaptım ama error alıorum acayip değişik yazıların bulundugu kçük bi pencerede.

yardımcı olursanız sevinirim

(bu arada bilgisyara format atıp botu tekrardan yüklersem acc um tehlikeye girer mi?)


mac1 ayarlarıyla oynamak yerine charlar için ayrı ayrı klasör oluşturmak daha mantıklı olacaktır.
Yani ilk çarın adı 1 ikinci çarının adı 2 olsun. İkisi için klasör aç. sonrada Botun exe sini onların içine kopyala. Sonrada bilgilerini tekrar girip çarlarını rahat rahat kasabilirsin... 😘
Y
yasin2581 ⭐ 19y
#99
Eline sağlık güzel bilgilendirme.
K
kral_shark ⭐ 19y
#100
Ac1/4o1/2Ç/EĞ(9)

yazan bir error penceresi açılıo.
dediklerinizin hepsini harfiyen yaptım.
bu hatayla ilgili bilgisi olan var mı?
2 çar hala açamıorum

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: