skill ekranından bir ss atarsan hemen ona da yardımcı oluruz karışmaz asla.
SBot'ta birden fazla karakter açmak! [Resimli Anlatım]
· 156 Yanıt · 121K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 5 / 8
Yanıtlar
Mithrandir
⭐ 19y
Karaktere girer girmez hemen bi ss atıyorum 😊
HerakrossKaraktere Gerek Yok Sbottan At Yeter, Ayrıca mac ayarlarını yapmışsındır umarım ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
Mithrandir
⭐ 19y
Mac adreslerinde Mac1:0 Mac2:0 oLmicakmı ?
Herakrossyeni versiyon sbotta mac değişikliğine gerek yok sro içerisine sbot 1 diye klasor yapın rardan çıkartıp kurun sonra sbot 2 diye klasor yapın rardan yeniden açıp çıkartın ve kurun hepsi bu ^^
W
WhereIsmyMind
⭐ 17y
silkroadonline.net sayfası aç ardından sbotu açıp çalıştır.
biraz daha acıklayıcı olsa :S
biraz daha acıklayıcı olsa :S
Ne Gibi ? Anlamadığın Bir Yer Varsa Buyrun Söyleyin Yardımcı Oluyoruz ..
EXL | SRO | İŞKOLİK
Ben açarken sro_client çalışmayı durdurdu diye hata alıyorum programı kapatmak zorunda kalıyorum bir çar oyunda ikincisini sokmaya çalışırken bu hatayı alıyorum
windows vista kullanıyorum
yardım lütfen
windows vista kullanıyorum
yardım lütfen
Ben açarken sro_client çalışmayı durdurdu diye hata alıyorum programı kapatmak zorunda kalıyorum bir çar oyunda ikincisini sokmaya çalışırken bu hatayı alıyorum
windows vista kullanıyorum
yardım lütfen
Login sayfasının altında Multiclient şıkkını işaretler iseniz sorununuz çözülecektir.
Ben açarken sro_client çalışmayı durdurdu diye hata alıyorum programı kapatmak zorunda kalıyorum bir çar oyunda ikincisini sokmaya çalışırken bu hatayı alıyorum
windows vista kullanıyorum
yardım lütfen
Login sayfasının altında Multiclient şıkkını işaretler iseniz sorununuz çözülecektir.
Fenerli kardeşim dediğini yaptım bu seferde - Resim Silinmiş. bu hatayı alıyorum tam başlayacak oluyor bu hata geliyor
Ben açarken sro_client çalışmayı durdurdu diye hata alıyorum programı kapatmak zorunda kalıyorum bir çar oyunda ikincisini sokmaya çalışırken bu hatayı alıyorum
windows vista kullanıyorum
yardım lütfen
Login sayfasının altında Multiclient şıkkını işaretler iseniz sorununuz çözülecektir.
Fenerli kardeşim dediğini yaptım bu seferde - Resim Silinmiş. bu hatayı alıyorum tam başlayacak oluyor bu hata geliyor
Bu hata hakkında bir bilgim yok 😞
😢 😢 😢 😢 yardım edin
😢 😢 😢 😢 yardım edin
Silkroad Klosoru İçinde .dll vs Dosya Varsa Silin Düzelecektir..
EXL | SRO | İŞKOLİK
tşkürler çok süper bu bot
K
kral_shark
⭐ 19y
2 tane sbot açamıorum
ben mac1 mac2 yi 0 yaptım hatta botcfg yi bile sildim ne söylendiyse yaptım ama error alıorum acayip değişik yazıların bulundugu kçük bi pencerede.
yardımcı olursanız sevinirim
(bu arada bilgisyara format atıp botu tekrardan yüklersem acc um tehlikeye girer mi?)
ben mac1 mac2 yi 0 yaptım hatta botcfg yi bile sildim ne söylendiyse yaptım ama error alıorum acayip değişik yazıların bulundugu kçük bi pencerede.
yardımcı olursanız sevinirim
(bu arada bilgisyara format atıp botu tekrardan yüklersem acc um tehlikeye girer mi?)
2 tane sbot açamıorum
ben mac1 mac2 yi 0 yaptım hatta botcfg yi bile sildim ne söylendiyse yaptım ama error alıorum acayip değişik yazıların bulundugu kçük bi pencerede.
yardımcı olursanız sevinirim
(bu arada bilgisyara format atıp botu tekrardan yüklersem acc um tehlikeye girer mi?)
mac1 ayarlarıyla oynamak yerine charlar için ayrı ayrı klasör oluşturmak daha mantıklı olacaktır.
Yani ilk çarın adı 1 ikinci çarının adı 2 olsun. İkisi için klasör aç. sonrada Botun exe sini onların içine kopyala. Sonrada bilgilerini tekrar girip çarlarını rahat rahat kasabilirsin... 😘
Eline sağlık güzel bilgilendirme.
K
kral_shark
⭐ 19y
Ac1/4o1/2Ç/EĞ(9)
yazan bir error penceresi açılıo.
dediklerinizin hepsini harfiyen yaptım.
bu hatayla ilgili bilgisi olan var mı?
2 çar hala açamıorum
yazan bir error penceresi açılıo.
dediklerinizin hepsini harfiyen yaptım.
bu hatayla ilgili bilgisi olan var mı?
2 çar hala açamıorum
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap