kardeşim ben bi s-bot hesabı almayı düşünyorum. yardımcı olursan sevinirm.. 😳 Pm yazamıyoum 20 mesajım olmadıgından bana dönersen sevinirim..
mailto:[email protected] (Arif Karaman) faceden eklersen ordanda konusabilirz daral:
kardeşim ben bi s-bot hesabı almayı düşünyorum. yardımcı olursan sevinirm.. 😳 Pm yazamıyoum 20 mesajım olmadıgından bana dönersen sevinirim..
biraz daha ucuz olsa guzel olurdu :)
40 lira ya al kullan sbot hesabı veriyorum, daha ne olsun :P
bedavaya alıpta 40 lıraya cok geldı bana :p
S-BOT SATIYORMUŞSUNUZ YARDIMCI OLUR MUSUNUZ HÜSEYİN ABİ YÖNLENDİRDİ :D

S-BOT SATIYORMUŞSUNUZ YARDIMCI OLUR MUSUNUZ HÜSEYİN ABİ YÖNLENDİRDİ :D
Pm atmam için 20 adet mesajımın olması lazımmış işe bak ya 😄 Ben kesin alacam mesajdan ulaşır mısınız bana ?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap