Hayırlı satışlar dilerim.Ama söylede bir şeye değinmeden edemicem.Para kazanmak ne kolay olmuş,bedavaya al,zaman geçtikten sonra parayla sat.Ohh ne ala memleket vallaha 😁 😈
SBOT SATIŞLARI PART 1<< 50 adet 16 adet kaldı
· 181 Yanıt · 36K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 9
Yanıtlar
fiyat gerçekden uygunmuş üstelik aktif üyelikler sadece süresini uzatacaksınız...
Bu üyeliklerin şifresi değişiyor mu?
Bu üyeliklerin şifresi değişiyor mu?
tabiki şifre,msn değişiyor 🍺
T
ToBePerfect
⭐ 19y
Herşey herkesin tahmin ettiği gibi ilerliyo yanlız 😊 paylaşımdan çok bi aracı sitesi gibi yani burdan gamebayi'ye müşteri yollamak amaç 😊 Ne Deyim Kolay Gelsin. 😊
Herşey herkesin tahmin ettiği gibi ilerliyo yanlız 😊 paylaşımdan çok bi aracı sitesi gibi yani burdan gamebayi'ye müşteri yollamak amaç 😊 Ne Deyim Kolay Gelsin. :)
alakası yok sadece gamebayi uzatma işlemi yapmıyorki,hangi siteden uzatacağınız size kalan birşey 😘
C
chilecash03
⭐ 16y
1 tane almak isterim, fıyatı biraz daha uyqun olursa eqer!
Slm fiyatta bişeyler yaparsanız 5 adet almak istiorum.
mailto:[email protected]
mailto:[email protected]
pm atılmıştır cevap atarsanız işlemi başlatabiliriz
alıcağım...
Sbot hesabımı az önce sorunsuz aldım.. hocamın da kafasını ağrıttık biraz ^^ teşekkürler ii satışlar hocam
Sbot hesabımı az önce sorunsuz aldım.. hocamın da kafasını ağrıttık biraz ^^ teşekkürler ii satışlar hocam
Rica ederim 😘
Sbot hesabını az önce sorunca aldım teşekkür ederim iyi çalışmalar...
Sbot hesabını az önce sorunca aldım teşekkür ederim iyi çalışmalar...
Ben teşekkür ederim, güle güle kullan 😘
düşmüşken almak lazım pm atıyorum
D
diadoraking2
⭐ 18y
peki alım yapıyormusunuz ?
A
asyapbro16
⭐ 15y
acil s bot lazım 87 lwl warior carım var karsılıqında verrmısınz hotmail.com koruması vardır alternatif falan yoktur msnem mailto:[email protected] cok iyi olur yaprm dersen
sadece üyeliğin fiyatı mı 40 tl ????? içinde kredisi var mı ???
ben almak ıstıyorumda kardes nasıl oluyor
kardeşim ben bi s-bot hesabı almayı düşünyorum. yardımcı olursan sevinirm.. 😳 Pm yazamıyoum 20 mesajım olmadıgından bana dönersen sevinirim..
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap