Icerige atla
Extraloob

SBOT SATIŞLARI PART 1<< 50 adet 16 adet kaldı

· 181 Yanıt · 36K görüntüleme · Sayfa 2 / 9
Yanıtlar
H
Hipnoze ⭐ 17y
#21
active edlimis hesaplar dimi bunlar yane 1 aylık surelerı var ıcınde
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#22
active edlimis hesaplar dimi bunlar yane 1 aylık surelerı var ıcınde


1 aylık süreleri yüklü değil ancak yükleme yapılabilir şekilde accountlar. Yüklemelerinizi http://www.gamebayi.com dan yaptırabilirsiniz.
H
Hipnoze ⭐ 17y
#23
active edlimis hesaplar dimi bunlar yane 1 aylık surelerı var ıcınde


1 aylık süreleri yüklü değil ancak yükleme yapılabilir şekilde accountlar. Yüklemelerinizi http://www.gamebayi.com dan yaptırabilirsiniz.

peki şu an yüklemeler açıkmı başka sitelerden alcaktım sbot ama id pw verdiler yüklemeler kapalıymıs sbotun sitesinden yeni uyeliklr ıcın yapamadım sımdı alsak actrablrmıyıs yane?
O
ozgur57 ⭐ 17y
#24
çook söylüyorsun ben öğrenciyim almak istiyorum ama malesef alamıyorum :d para yetmiyor denk geldikce sbot sitesi açılmışmı diye bakıyorm ama yok açılmıyor açılsa güzel olacak
H
HoffmaN ⭐ 16y
#25
Ben alıcam 2 tane yarına kadar hepsi satılmazsa 😊
M
MicroEx ⭐ 19y
#26
çook söylüyorsun ben öğrenciyim almak istiyorum ama malesef alamıyorum :d para yetmiyor denk geldikce sbot sitesi açılmışmı diye bakıyorm ama yok açılmıyor açılsa güzel olacak

Katılıyorum

3 saat acıkken 50 tane bedavaya gelsın
sonra bedavaya gelen botların hepsini 2 mılyara sat

Ah ah
Cok karlı iş aslında :)
U
Ural_Tulga ⭐ 15y
#27
Çok pahalı
H
HoffmaN ⭐ 16y
#28
Bence ucuz fırsatı değerlendirmek lazım
A
#29
Güven konusunda kesinlikle sıkıntım yok fakat fiyat daha ucuz olabilirdi.Örneğin 20 tl gibi bir fiyat olsaydı insanlar 15 tl verip üyelerden almak yerine direk %100 güvenilir olarak sizden alırdı
Yinede eski fiyatlara oranla çok ucuz.Kolay gelsin 😊
P
piyanist44 ⭐ 19y
#30
Sorunsuz bir şekilde botumu aldım teşekkür ederim.
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#31
Sorunsuz bir şekilde botumu aldım teşekkür ederim.


😘
M
M ' BiLGiN ⭐ 19y
#32
Sorunsuz bir şekilde botumu aldım teşekkür ederim.

Burası exTRaloob 🎭 Güle Güle Kullanın
S
#33
Üyelikler old mu new mi ?
T
TheBigDady ⭐ 19y
#34
Sayın hocam charla takas söz konusumu 79 lwl soslu crossbowum var sadece sbot acc'la takas yapmayı düşünüyorum saygılarımla hürmetle kalın
S
sy_ati ⭐ 19y
#35
Pm atılmıştır. Cevap bekliyorum ^^
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#36
@SirCaponeN0b üyelikler new ancak uzatma işlemlerini gamebayiden sorunsuz olarak yaptırabiliyorsunuz 15 liraya.
@TheBigDady maalesef, teşekkürler.
@sy_ati Pm atıldı
A
#37
mesajım bulunsun...

81 level nükere 1 tanesini werebilirmisin peki?
Y
YuGoWorld ⭐ 16y
#38
40 Tl'mi O.o . Daha pahalı diyenler de varmı buna ? 60 Liraya satmıştım ben.
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#39
mesajım bulunsun...

81 level nükere 1 tanesini werebilirmisin peki?


Karakter takası hiç bir şekilde düşünmüyorum.
J
jöker ⭐ 18y
#40
Fiyatlar güzel hayırlı satışlar bro 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: