active edlimis hesaplar dimi bunlar yane 1 aylık surelerı var ıcınde
SBOT SATIŞLARI PART 1<< 50 adet 16 adet kaldı
· 181 Yanıt · 36K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 9
Yanıtlar
active edlimis hesaplar dimi bunlar yane 1 aylık surelerı var ıcınde
1 aylık süreleri yüklü değil ancak yükleme yapılabilir şekilde accountlar. Yüklemelerinizi http://www.gamebayi.com dan yaptırabilirsiniz.
active edlimis hesaplar dimi bunlar yane 1 aylık surelerı var ıcınde
1 aylık süreleri yüklü değil ancak yükleme yapılabilir şekilde accountlar. Yüklemelerinizi http://www.gamebayi.com dan yaptırabilirsiniz.
peki şu an yüklemeler açıkmı başka sitelerden alcaktım sbot ama id pw verdiler yüklemeler kapalıymıs sbotun sitesinden yeni uyeliklr ıcın yapamadım sımdı alsak actrablrmıyıs yane?
çook söylüyorsun ben öğrenciyim almak istiyorum ama malesef alamıyorum :d para yetmiyor denk geldikce sbot sitesi açılmışmı diye bakıyorm ama yok açılmıyor açılsa güzel olacak
Ben alıcam 2 tane yarına kadar hepsi satılmazsa 😊
çook söylüyorsun ben öğrenciyim almak istiyorum ama malesef alamıyorum :d para yetmiyor denk geldikce sbot sitesi açılmışmı diye bakıyorm ama yok açılmıyor açılsa güzel olacak
Katılıyorum
3 saat acıkken 50 tane bedavaya gelsın
sonra bedavaya gelen botların hepsini 2 mılyara sat
Ah ah
Cok karlı iş aslında :)
U
Ural_Tulga
⭐ 15y
Çok pahalı
Bence ucuz fırsatı değerlendirmek lazım
A
AlessandraA
⭐ 15y
Güven konusunda kesinlikle sıkıntım yok fakat fiyat daha ucuz olabilirdi.Örneğin 20 tl gibi bir fiyat olsaydı insanlar 15 tl verip üyelerden almak yerine direk %100 güvenilir olarak sizden alırdı
Yinede eski fiyatlara oranla çok ucuz.Kolay gelsin 😊
Yinede eski fiyatlara oranla çok ucuz.Kolay gelsin 😊
P
piyanist44
⭐ 19y
Sorunsuz bir şekilde botumu aldım teşekkür ederim.
Sorunsuz bir şekilde botumu aldım teşekkür ederim.
😘
M
M ' BiLGiN
⭐ 19y
Sorunsuz bir şekilde botumu aldım teşekkür ederim.
Burası exTRaloob 🎭 Güle Güle Kullanın
S
SirCaponeN0b
⭐ 15y
Üyelikler old mu new mi ?
T
TheBigDady
⭐ 19y
Sayın hocam charla takas söz konusumu 79 lwl soslu crossbowum var sadece sbot acc'la takas yapmayı düşünüyorum saygılarımla hürmetle kalın
Pm atılmıştır. Cevap bekliyorum ^^
@SirCaponeN0b üyelikler new ancak uzatma işlemlerini gamebayiden sorunsuz olarak yaptırabiliyorsunuz 15 liraya.
@TheBigDady maalesef, teşekkürler.
@sy_ati Pm atıldı
@TheBigDady maalesef, teşekkürler.
@sy_ati Pm atıldı
A
Aphrodisias
⭐ 17y
mesajım bulunsun...
81 level nükere 1 tanesini werebilirmisin peki?
81 level nükere 1 tanesini werebilirmisin peki?
40 Tl'mi O.o . Daha pahalı diyenler de varmı buna ? 60 Liraya satmıştım ben.
mesajım bulunsun...
81 level nükere 1 tanesini werebilirmisin peki?
Karakter takası hiç bir şekilde düşünmüyorum.
Fiyatlar güzel hayırlı satışlar bro 😘
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap