Joymaxa kalırsa botta yasak diyenler, bottan charınız banlandığında niye banladım diye ağlarsınız ama 😄
Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )
· 358 Yanıt · 31K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 18
Yanıtlar
Joymaxa kalırsa botta yasak diyenler, bottan charınız banlandığında niye banladım diye ağlarsınız ama :D
Yok hacım botun yasak olduğunu herkes biliyor banlanan ağlamıyor yani ^^
suanda aldıgım bir habere göre (kaynak sağlam) rollback olacak beyler !
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
havada durdum şahitlerim var
Öncelikle söylemek isterim ki; bu böyle kalmayacaktır, bu oyunda bir şu ana kadar çözülemeyen bir sorundur.
Nerden mi biliyorum?
Bugün açıklanan e-mail verification duyurusunda;
Alıntı:
Hello. This is Silkroad Online.
Currently we have experienced temporary patch related matter while inspection.
Inspection period will be extended to
Game Inspection Period : Sept 1st, 2009 13:00~19:30 Silkroad Standard Time (6 hours 30 min duration)
We will fix this problem as soon as possible.
We apologize for any inconvenience caused.
Silkroad Online'dan Merhaba..
Şu anda denetim yaparken geçici yama meselesi yaşadım.
Biz bu sorunu kısa sürede çözeceğiz.
Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı herkezten özür dileriz.
Buradan da anlaşıldığı gibi sorun kısa sürede çözülecek..
Peki nasıl çözülecek?
2sene önce aynı olay olmuştu ve 1gün sonra düzeltmişlerdi
Neden mi?
Bir nedenden dolayı başka bir oyuncunun id ve gizli sorusunu ele geçirmiş kişi başkasının karakterine girerek PK, karakter soyulması, karakteri ele geçirme vb. hackleme işlemleri gerçekleştirmektedir..Sunucuların tamamı şu anda dağılmış durumdadır, Roolback yapılmaz ise Joymax %30 müşteri kaybı yaşayacaktır.
Peki RoolBack nedir?
Önceden yedeklenmiş olan sunucuların geri getirilmesidir, Örnek vermek gerekirse 1 hafta önce yapılmış olan sunucu yedeklenmesi sizi 1 hafta önceye atar. Bir nevi sistem geri yükleme..
Nerden mi biliyorum?
Bugün açıklanan e-mail verification duyurusunda;
Alıntı:
Hello. This is Silkroad Online.
Currently we have experienced temporary patch related matter while inspection.
Inspection period will be extended to
Game Inspection Period : Sept 1st, 2009 13:00~19:30 Silkroad Standard Time (6 hours 30 min duration)
We will fix this problem as soon as possible.
We apologize for any inconvenience caused.
Silkroad Online'dan Merhaba..
Şu anda denetim yaparken geçici yama meselesi yaşadım.
Biz bu sorunu kısa sürede çözeceğiz.
Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı herkezten özür dileriz.
Buradan da anlaşıldığı gibi sorun kısa sürede çözülecek..
Peki nasıl çözülecek?
2sene önce aynı olay olmuştu ve 1gün sonra düzeltmişlerdi
Neden mi?
Bir nedenden dolayı başka bir oyuncunun id ve gizli sorusunu ele geçirmiş kişi başkasının karakterine girerek PK, karakter soyulması, karakteri ele geçirme vb. hackleme işlemleri gerçekleştirmektedir..Sunucuların tamamı şu anda dağılmış durumdadır, Roolback yapılmaz ise Joymax %30 müşteri kaybı yaşayacaktır.
Peki RoolBack nedir?
Önceden yedeklenmiş olan sunucuların geri getirilmesidir, Örnek vermek gerekirse 1 hafta önce yapılmış olan sunucu yedeklenmesi sizi 1 hafta önceye atar. Bir nevi sistem geri yükleme..
|
|SicknesS|
⭐ 17y
Bişy olacagı yoktur,Joymax Sacmalamış resmen, Adam Hayaller Satın Alınamaz Ögesini Korumakta Niyetli,rollback felan olacagini sanmam 🙄 😢
Öncelikle söylemek isterim ki; bu böyle kalmayacaktır, bu oyunda bir şu ana kadar çözülemeyen bir sorundur.
Nerden mi biliyorum?
Bugün açıklanan e-mail verification duyurusunda;
Alıntı:
Hello. This is Silkroad Online.
Currently we have experienced temporary patch related matter while inspection.
Inspection period will be extended to
Game Inspection Period : Sept 1st, 2009 13:00~19:30 Silkroad Standard Time (6 hours 30 min duration)
We will fix this problem as soon as possible.
We apologize for any inconvenience caused.
Silkroad Online'dan Merhaba..
Şu anda denetim yaparken geçici yama meselesi yaşadım.
Biz bu sorunu kısa sürede çözeceğiz.
Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı herkezten özür dileriz.
Buradan da anlaşıldığı gibi sorun kısa sürede çözülecek..
Peki nasıl çözülecek?
2sene önce aynı olay olmuştu ve 1gün sonra düzeltmişlerdi
Neden mi?
Bir nedenden dolayı başka bir oyuncunun id ve gizli sorusunu ele geçirmiş kişi başkasının karakterine girerek PK, karakter soyulması, karakteri ele geçirme vb. hackleme işlemleri gerçekleştirmektedir..Sunucuların tamamı şu anda dağılmış durumdadır, Roolback yapılmaz ise Joymax %30 müşteri kaybı yaşayacaktır.
Peki RoolBack nedir?
Önceden yedeklenmiş olan sunucuların geri getirilmesidir, Örnek vermek gerekirse 1 hafta önce yapılmış olan sunucu yedeklenmesi sizi 1 hafta önceye atar. Bir nevi sistem geri yükleme..
Bu resmi sitenin açıklamasımı?
2 Yıl oncede böle bir olay olmus pekı o olay halledıldıkten sonra rollback atıldı mı ?
T
ToBePerfect
⭐ 19y
2 Yıl oncede böle bir olay olmus pekı o olay halledıldıkten sonra rollback atıldı mı ?
Hayır !!!
suanda aldıgım bir habere göre (kaynak sağlam) rollback olacak beyler !
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
havada durdum şahitlerim var
Sabri bey ne yapıyorsunuz efendim ? 😈
T
ToBePerfect
⭐ 19y
Bi Şey Soracam BU Oyunda Hiç RollBack Oldu mu ?
suanda aldıgım bir habere göre (kaynak sağlam) rollback olacak beyler !
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
havada durdum şahitlerim var
kafasında dursan umrumda olmaz ! 😈
bişey öğrendim merak edenlerle paylaşmak istedim 😉
F
FeeLThePoweR
⭐ 18y
illa hepimiz char sattık ya da aldık çok saçma bir şey yaptılar her ne kadar hakları olsa bile üye olunurken böyle bir şey yapacakları belirtiliyor mu hayır eğer belirtilse ona göre davranırdı millet.
Üye olurken kabul ettiğin sözleşmeyi okudun mu ?
Üye Olurken Arkadaş Sözleşmeyi Okudu Okumadı Neden Başta Bu Sistem Yapılmadıki? Böyle Olacağını Bilseydik Zaten Alım Satım Olmazdı Kimse Char Almazdı SAÇMALIK Yaptıkları Ne Kadar Haklıda Olsalar Böyle Devam Ederse Çok Oyuncu Kaybedecekler ve Oyunun Kaliteside Bi Süre Düşecek. SAÇMALIK BÜYÜK SAÇMALIK Düzeltilmesi Lazım.
Rollback olmıcagına emınım Joymaxın amacı char satıslarını engellemek ve bunun ıcın bole bır plana basvurdu ve bu bize bir ders olacagını dusunuyom (Ama göz korkutmakta olabılır o ayrı bır secenek )
F
FeeLThePoweR
⭐ 18y
Öncelikle söylemek isterim ki; bu böyle kalmayacaktır, bu oyunda bir şu ana kadar çözülemeyen bir sorundur.
Nerden mi biliyorum?
Bugün açıklanan e-mail verification duyurusunda;
Alıntı:
Hello. This is Silkroad Online.
Currently we have experienced temporary patch related matter while inspection.
Inspection period will be extended to
Game Inspection Period : Sept 1st, 2009 13:00~19:30 Silkroad Standard Time (6 hours 30 min duration)
We will fix this problem as soon as possible.
We apologize for any inconvenience caused.
Silkroad Online'dan Merhaba..
Şu anda denetim yaparken geçici yama meselesi yaşadım.
Biz bu sorunu kısa sürede çözeceğiz.
Verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı herkezten özür dileriz.
Buradan da anlaşıldığı gibi sorun kısa sürede çözülecek..
Peki nasıl çözülecek?
2sene önce aynı olay olmuştu ve 1gün sonra düzeltmişlerdi
Neden mi?
Bir nedenden dolayı başka bir oyuncunun id ve gizli sorusunu ele geçirmiş kişi başkasının karakterine girerek PK, karakter soyulması, karakteri ele geçirme vb. hackleme işlemleri gerçekleştirmektedir..Sunucuların tamamı şu anda dağılmış durumdadır, Roolback yapılmaz ise Joymax %30 müşteri kaybı yaşayacaktır.
Peki RoolBack nedir?
Önceden yedeklenmiş olan sunucuların geri getirilmesidir, Örnek vermek gerekirse 1 hafta önce yapılmış olan sunucu yedeklenmesi sizi 1 hafta önceye atar. Bir nevi sistem geri yükleme..
İyi Hoş Anlatıyorsunda Bu 1 Hafta Geriye Alınırsa 1 Hafta Boyunca Silk Gold Alışverişi Yapıldı Bunları kim Karşılayacak? Okadar Masraf Boşamı Adam Belki Sun Düşürdü Gizli Yanıtını Bilen Yok Rahatı Yerinde Onu Kim Karşılayacak? Düzelir Ama Giden Gitmiş Durumda Düzelecek Bence.
olacakları sölim rollback falan olmaz yakın bi zamandada yine yeni bir server açılır 🎭 🕵️ ☕
F
FeeLThePoweR
⭐ 18y
Bekliyelim Ve Görelim.
W
Winterspring
⭐ 18y
suanda aldıgım bir habere göre (kaynak sağlam) rollback olacak beyler !
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
havada durdum şahitlerim var
Bunu... bunu alın dışarı ➡️
R
RoyalFlash
⭐ 17y
Yav bunu söyleseya 1 hafta önceden bizde tedbirmizi alalım
BU OYUN ARTIK OYNANMAMASI için elinden geleni yapıyor.Önce gold botlar geldi sonra devil pre geldi sonra magic pop geldi auto login geldi.Adamlar oyunu oynamamız için elinden geleni yapıyor.
bugun tüm serverdaki charların %50-60 ı takas edildi para ile satın alındı
2 gün önce 600 silk yükletip magic poptan sun sheild çıkarttım check bitsin +7 basarım diyordum.
Adam yanımda sheildi parçaladı global attı
Ne yaparsınki
ama duyduğuma göre GNWC için İstanbula geliyorlarmıs 18+ lar toplanalım hesabını soralım derim
Sonuçta burda Oyun değil bir ticarethane şirket söz konusu
Madem charları satmak yasaktı dura dura sronun 7 . yılındamı yasak uygulanmaya konuldu.
üye olurkenki kurallar 2007 de yazılmıs sene 2010 3 yıl sonra uygulamaya başladılar
Tek birşey söylüyorum ALLAH ın dan bulsunlar
BENCE BU OYUNU BIRAKMAK İÇİN BÜYÜK FIRSAT.BIRAKALIM HİÇ DEĞİLSE ZARARIN NERESİNDEN DÖNERSEK KARDIR.
BU OYUN ARTIK OYNANMAMASI için elinden geleni yapıyor.Önce gold botlar geldi sonra devil pre geldi sonra magic pop geldi auto login geldi.Adamlar oyunu oynamamız için elinden geleni yapıyor.
bugun tüm serverdaki charların %50-60 ı takas edildi para ile satın alındı
2 gün önce 600 silk yükletip magic poptan sun sheild çıkarttım check bitsin +7 basarım diyordum.
Adam yanımda sheildi parçaladı global attı
Ne yaparsınki
ama duyduğuma göre GNWC için İstanbula geliyorlarmıs 18+ lar toplanalım hesabını soralım derim
Sonuçta burda Oyun değil bir ticarethane şirket söz konusu
Madem charları satmak yasaktı dura dura sronun 7 . yılındamı yasak uygulanmaya konuldu.
üye olurkenki kurallar 2007 de yazılmıs sene 2010 3 yıl sonra uygulamaya başladılar
Tek birşey söylüyorum ALLAH ın dan bulsunlar
BENCE BU OYUNU BIRAKMAK İÇİN BÜYÜK FIRSAT.BIRAKALIM HİÇ DEĞİLSE ZARARIN NERESİNDEN DÖNERSEK KARDIR.
F
FeeLThePoweR
⭐ 18y
Metin2 FTW 😜
R
RubenDelta
⭐ 19y
of kafa karman çorman...
şimdilik sro dan uzagım pc kaldırmıyor zaten legend 4 plusu...
çalınan çarımı geri aldım tek tesellim o 😊
o gelirken 96 nuker bişey olcak diye korkuom :(((
şimdilik sro dan uzagım pc kaldırmıyor zaten legend 4 plusu...
çalınan çarımı geri aldım tek tesellim o 😊
o gelirken 96 nuker bişey olcak diye korkuom :(((
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap