Icerige atla
Extraloob

Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )

· 358 Yanıt · 31K görüntüleme · Sayfa 2 / 18
Yanıtlar
I
iiDontCare ⭐ 17y
#21
Bu konuya acıklık getireceğim aklımın ucundan bile gecmezdi acıklık getirince sabitlenmesini rica ediyorum 👍

Şimdi bakın update bilgilerini okursanız aslında hersey ortaya cıkıcak Şöyleki;

1) Bu update kesinlikle bilinçli olarak yapılmıs orda ne diyor " e-mail adreslerin yenilenmesi ve kullanılmayan hesapların kilitlenmesi". ☕
2) Eski charlarınızı aldıqınız zaman veya suanki charınızı hemen e-mail korumalı yapınnn.Neden mi şu yüzden ;
Bu mail yenileme updatesi olduğu icin mail korumasız charların şifrelerini isterlerse 2.000 kişi bilsin sadece bu update yani mail yenleme kalkana kadar charlara girerler ama dikkat edin ne diyorum ( mail kormasız charlar için) mail korumalı yaptıgınız zaman hiç dert etmeyin. çünkü bu update kalktıgı zaman sitede sadece id ve g.s. yazıp sifre değiştiremeyecekler eskisi gibi olucak 👍 ve siz mail korumalı yaparsanız sizin verdiqiniz mail dısında hiçbir sekilde sifre değiştirilemeyecek.Mail koruması yapıldıqı zaman mail adresi değişmiyor kesinlkle.
Totalda Sonuc olarak = Charlaraınıza acilen MAİL KORUMASI yapın ve bu upğdatenin yani mail yenilenmesinin kalkmasını bekleyın sonra keyfinize bakın 👍


SAYGILARIMLA


Mail koruması olması farketmiyor yine giriyorsun karaktere..

Ben anlatamıyormuyum yhaw şuanlık girebiliyorsun dostum bu sistem kalkınca herşey eskisi gibi olucak ve sadece mail korumalı charlar kurtulacak 👋
K
#22
ooo var şerefsiz joymax herşeyi önceden ayarlamış bunlar 2-3 gün beklicem düzelmezse oyunu bırakıyorum kendi keyıflerı bilir çokta meraklı değilim oyunlarına oynamam olur biter saten bu oyunun bi yararı olduğunu görmedim daha tam tersıne insanı bağımlı yapıyo ve bu hiç iyi bişey değil insanın hayatını değiştiriyo bundan zararlı çıkan joymax olur
X
Xplosive ⭐ 17y
#23
Bu sistem böyle devam ederse karakter alım satımları büyük oranda durur. 0'dan kasmaya üşenen playerlar plvl hizmetlerine yönelirler. Neyse ki sitemizin güvenilir ve kaliteli plvl hizmeti mevcut. ^^
C
catman ⭐ 17y
#24
ya email verificiton çalışmıyor onu neden kaldırdılar bari o dursaydı :S
S
spyyy ⭐ 19y
#25
%100 olmalı tamam dedıkleriniz dogru olabılır ama email koruması olayınıda onlar cıkardı simdi calısmıyor ne bıcım is bu
C
Crown ⭐ 19y
#26
Rollback olursa kan çıkar. Günde 8 saatlik premium isterim xP
B
BFurkan_41 ⭐ 17y
#27
char alım satım takas bitti artık xD cok iyi oldu bnce
C
catman ⭐ 17y
#28
Bu konuya acıklık getireceğim aklımın ucundan bile gecmezdi acıklık getirince sabitlenmesini rica ediyorum 👍

Şimdi bakın update bilgilerini okursanız aslında hersey ortaya cıkıcak Şöyleki;

1) Bu update kesinlikle bilinçli olarak yapılmıs orda ne diyor " e-mail adreslerin yenilenmesi ve kullanılmayan hesapların kilitlenmesi". ☕
2) Eski charlarınızı aldıqınız zaman veya suanki charınızı hemen e-mail korumalı yapınnn.Neden mi şu yüzden ;
Bu mail yenileme updatesi olduğu icin mail korumasız charların şifrelerini isterlerse 2.000 kişi bilsin sadece bu update yani mail yenleme kalkana kadar charlara girerler ama dikkat edin ne diyorum ( mail kormasız charlar için) mail korumalı yaptıgınız zaman hiç dert etmeyin. çünkü bu update kalktıgı zaman sitede sadece id ve g.s. yazıp sifre değiştiremeyecekler eskisi gibi olucak 👍 ve siz mail korumalı yaparsanız sizin verdiqiniz mail dısında hiçbir sekilde sifre değiştirilemeyecek.Mail koruması yapıldıqı zaman mail adresi değişmiyor kesinlkle.
Totalda Sonuc olarak = Charlaraınıza acilen MAİL KORUMASI yapın ve bu upğdatenin yani mail yenilenmesinin kalkmasını bekleyın sonra keyfinize bakın 👍


SAYGILARIMLA


Mail koruması olması farketmiyor yine giriyorsun karaktere..

Ben anlatamıyormuyum yhaw şuanlık girebiliyorsun dostum bu sistem kalkınca herşey eskisi gibi olucak ve sadece mail korumalı charlar kurtulacak 👋

aynen katılıyorum joymax maili onaylı çarları tespit etmek için yaptı bu olayı ve bu sistem kalkıcak sadece mail koruması aktif olanlar charlarını kurtarıcak . eğer bu durumdan mağdur olanlar warsa saat başı çarı 1 saat bloke etsin joymaxın sitesinden ve mail korumasını açıp oturup updateyi beklesinler 😊
A
#29
ben arkadaşın dediği gibi ypıyorum şahsen .. çaLınan 73 LeveL çarım vardı değiştirdim şifresini saat başı 1 saat blokluyorum inş. geri aLıcm =)
X
Xplosive ⭐ 17y
#30
Kim derdi ki şu 1 saat blocklama olayı birgün işe yarayacak. 🙄
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#31
lol
L
#32
adamlar %100 haklı arkadaslar gelıpde kufur etmek vs. bı sey olamaz
Windy
Windy ⭐ 19y
#33
Rollback olmayacak.
K
kollera ⭐ 17y
#34
arkadaşlar msn nasıl kilitliyoruz lütfen bunu birisi açılayabilirmi vede msn kilitleyince işe yarıyomu bazısı dio yarıo bazısı dio yaramıo
B
BoOoOS ⭐ 17y
#35
pff
C
Crown ⭐ 19y
#36
Vicdanınız el veriyorsa geri alın sattığınız tüm charları 😜

Alabileceğim 3-4 tane char var ama düşünüyorum, aynısı bana yapılırsa diye.
C
Coq'RighT ⭐ 18y
#37
benm 2 gun once carim calındı icindeki itemleri alabildm yazık degilmi okdr emege joymax bunu bi sekilde yoluna koyacaktir bu su image cod kalkmasi gibi oldu yani sererda glo atan atana gerecekten joymax cok sey kaybeder fazlasıyla benm calınan cari mail korumali yptm ins duzelir
P
Prima ⭐ 18y
#38
Vicdanınız el veriyorsa geri alın sattığınız tüm charları 😜

Alabileceğim 3-4 tane char var ama düşünüyorum, aynısı bana yapılırsa diye.

Sadece bir oyun çarlarını gönül rahatlığıyla alıp e-mail koruması yap 👴
C
catman ⭐ 17y
#39
Vicdanınız el veriyorsa geri alın sattığınız tüm charları 😜

Alabileceğim 3-4 tane char var ama düşünüyorum, aynısı bana yapılırsa diye.

Sadece bir oyun çarlarını gönül rahatlığıyla alıp e-mail koruması yap 👴

sonuçta oyunda olsa , çarları gerçek para ile sattınız ve parayı yediniz ve geri aldın . haram olur tabi inancınız varsa ..
D
#40
Vicdanınız el veriyorsa geri alın sattığınız tüm charları 😜

Alabileceğim 3-4 tane char var ama düşünüyorum, aynısı bana yapılırsa diye.

Sadece bir oyun çarlarını gönül rahatlığıyla alıp e-mail koruması yap 👴

sonuçta oyunda olsa , çarları gerçek para ile sattınız ve parayı yediniz ve geri aldın . haram olur tabi inancınız varsa ..

katılıyorum
@alisbaytar
nasıl bir vicdanın varsa.. bide utanmadan gönül rahatlığıyla diyor :?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: