Icerige atla
Extraloob

Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )

· 358 Yanıt · 31K görüntüleme · Sayfa 5 / 18
Yanıtlar
A
anndriy ⭐ 19y
#81
bence rollback olmayacak çünkü böylece takaslar duracak çarlar uçacak
herkes daha çok silk almaya ihtiyaç duyacak
F
#82
bence rollback olmayacak çünkü böylece takaslar duracak çarlar uçacak
herkes daha çok silk almaya ihtiyaç duyacak

Oynayan KaLırsa Dediğin Gibi oLur 😊
B
BaZinGa ⭐ 18y
#83
bence rollback olmayacak çünkü böylece takaslar duracak çarlar uçacak
herkes daha çok silk almaya ihtiyaç duyacak

Oynayan KaLırsa Dediğin Gibi oLur :)

👍 suan ıtıbarıyle %25 dustu oynayan sayısı benm tanıdıklarımdan. ezıgımı kastıgım wiz char vardı 95 lvl arkın o da gümledi. eziğe bugun silk alacaktm bu olay yuzunden almamaya karar verdım artıs yerıne bı azalma ayratacak bence
C
cowboy09 ⭐ 18y
#84
adamlar bir açıklama bile yapmadılr bu konu hakkında oyun hala aynı durumda rollback yapılacak olsaydı bi duyuru olur millet takamzdı soyulma olaylarını. serveri 1 haftayı bırak 1 günü almak bile joymax için çok kötü olur. Rollback zor gibi su an için
E
E0N ⭐ 19y
#85
bencede rollback olmaz gibi geliyor çünkü adamlar ne kadar paraya tapsalarda oraya kural koymuşlar ve bizde kabul edip haklarını çiğnedik adamlar yasal işlem başlatabilir.Ama oyuncu kaybetmektense bu sistemi kaldırıcaklarını düşünüyorum.
A
anndriy ⭐ 19y
#86
bence rollback olmayacak çünkü böylece takaslar duracak çarlar uçacak
herkes daha çok silk almaya ihtiyaç duyacak

Oynayan KaLırsa Dediğin Gibi oLur :)

👍 suan ıtıbarıyle %25 dustu oynayan sayısı benm tanıdıklarımdan. ezıgımı kastıgım wiz char vardı 95 lvl arkın o da gümledi. eziğe bugun silk alacaktm bu olay yuzunden almamaya karar verdım artıs yerıne bı azalma ayratacak bence


silkroad bir bağımlılıktır elbette geçde olsa dönecekler
H
HnTRue ⭐ 18y
#87
99 Lv Xbow-Bard Charımın Gs Ve İd bilioLar Ve MaiL KorumaLı Yapmışlar.Bunda Bizim Ne GunaHımız Var AnLamıyorum. İnşaLLaH RooLBack Olur, Olmazsa Silkroad'ın Bittiğinin BeLgesidir.
X
#88
yeni aldıgmız çarlara silk aldıtırıyorlar ondan sonr a bunu çıkarıyorlar nasıl işse silkraod bitmistir benim için dagda olsa gelmem
U
#89
ya arkadaşlar rollback falan olmayacak niye hala rollback ümidiniz var ki? kesin ümidi.
C
Cobalt ⭐ 18y
#90
olmasada değişmi forumlarda bırakıcam diyenler oyunlarda hep serverler eskisi gibi full :S
S
SlitherX ⭐ 19y
#91
Neden yasakki char takas/satış falan.
E
#92
peki öle bi kural vardıdıa şimdi niye soktularda milleti zor duruma koyuyurlar bence silakradın ilk gününden beri olmalıydı şimdi sokmaları yanlış 🤘 🤘
I
Intensify ⭐ 18y
#93
rollback felan olmaz gitti charlar
O
#94
rollback felan olmaz gitti charlar

Anlaman güzel 👍
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#95
Üye olurken Şartlarını okumadıysanız Suç sizin 😊 rollbeck Falan olmaz bu arada oyun üzerinden ticaret yasaktır char satışı ticaret olarak gecer 😊 hiç kımse doymadı kastı kastı sattı alın size ticaret 😄
A
#96
Ben üye olduqumda Kurallar sadece ingilizceydi SOnradan türkçe dil yükLedilerr.. ee nerde kuraLLar :p
M
MicroEx ⭐ 19y
#97
Neden yasakki char takas/satış falan.


Joymax diyorki : Benim olan bir şeyin alım satımını yapamazsın ... 🍺
O
#98
Joymax çok kişiyi kaybedecek gibi geliyor 🤔
|
|SicknesS| ⭐ 17y
#99
Joymax çok kişiyi kaybedecek gibi geliyor 🤔

+1

GameSultan a Girdim Konustum,Durumu bildirdik diyor merak etmeyin diyor :?
O
#100
Joymax çok kişiyi kaybedecek gibi geliyor 🤔

+1

GameSultan a Girdim Konustum,Durumu bildirdik diyor merak etmeyin diyor :?

İnşallah geri alınır oyun
p.s:Pm attım

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: