bence rollback olmayacak çünkü böylece takaslar duracak çarlar uçacak
herkes daha çok silk almaya ihtiyaç duyacak
Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )
· 358 Yanıt · 31K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 5 / 18
Yanıtlar
F
FeeLThePoweR
⭐ 18y
bence rollback olmayacak çünkü böylece takaslar duracak çarlar uçacak
herkes daha çok silk almaya ihtiyaç duyacak
Oynayan KaLırsa Dediğin Gibi oLur 😊
bence rollback olmayacak çünkü böylece takaslar duracak çarlar uçacak
herkes daha çok silk almaya ihtiyaç duyacak
Oynayan KaLırsa Dediğin Gibi oLur :)
👍 suan ıtıbarıyle %25 dustu oynayan sayısı benm tanıdıklarımdan. ezıgımı kastıgım wiz char vardı 95 lvl arkın o da gümledi. eziğe bugun silk alacaktm bu olay yuzunden almamaya karar verdım artıs yerıne bı azalma ayratacak bence
adamlar bir açıklama bile yapmadılr bu konu hakkında oyun hala aynı durumda rollback yapılacak olsaydı bi duyuru olur millet takamzdı soyulma olaylarını. serveri 1 haftayı bırak 1 günü almak bile joymax için çok kötü olur. Rollback zor gibi su an için
bencede rollback olmaz gibi geliyor çünkü adamlar ne kadar paraya tapsalarda oraya kural koymuşlar ve bizde kabul edip haklarını çiğnedik adamlar yasal işlem başlatabilir.Ama oyuncu kaybetmektense bu sistemi kaldırıcaklarını düşünüyorum.
bence rollback olmayacak çünkü böylece takaslar duracak çarlar uçacak
herkes daha çok silk almaya ihtiyaç duyacak
Oynayan KaLırsa Dediğin Gibi oLur :)
👍 suan ıtıbarıyle %25 dustu oynayan sayısı benm tanıdıklarımdan. ezıgımı kastıgım wiz char vardı 95 lvl arkın o da gümledi. eziğe bugun silk alacaktm bu olay yuzunden almamaya karar verdım artıs yerıne bı azalma ayratacak bence
silkroad bir bağımlılıktır elbette geçde olsa dönecekler
99 Lv Xbow-Bard Charımın Gs Ve İd bilioLar Ve MaiL KorumaLı Yapmışlar.Bunda Bizim Ne GunaHımız Var AnLamıyorum. İnşaLLaH RooLBack Olur, Olmazsa Silkroad'ın Bittiğinin BeLgesidir.
X
xx_zorro_xx
⭐ 17y
yeni aldıgmız çarlara silk aldıtırıyorlar ondan sonr a bunu çıkarıyorlar nasıl işse silkraod bitmistir benim için dagda olsa gelmem
U
unforgotten
⭐ 17y
ya arkadaşlar rollback falan olmayacak niye hala rollback ümidiniz var ki? kesin ümidi.
olmasada değişmi forumlarda bırakıcam diyenler oyunlarda hep serverler eskisi gibi full :S
Neden yasakki char takas/satış falan.
E
ETeK_6_ZooM
⭐ 17y
peki öle bi kural vardıdıa şimdi niye soktularda milleti zor duruma koyuyurlar bence silakradın ilk gününden beri olmalıydı şimdi sokmaları yanlış 🤘 🤘
rollback felan olmaz gitti charlar
O
Optimus Prime
⭐ 18y
rollback felan olmaz gitti charlar
Anlaman güzel 👍
Üye olurken Şartlarını okumadıysanız Suç sizin 😊 rollbeck Falan olmaz bu arada oyun üzerinden ticaret yasaktır char satışı ticaret olarak gecer 😊 hiç kımse doymadı kastı kastı sattı alın size ticaret 😄
A
Anq3LOFDeatH
⭐ 17y
Ben üye olduqumda Kurallar sadece ingilizceydi SOnradan türkçe dil yükLedilerr.. ee nerde kuraLLar :p
Neden yasakki char takas/satış falan.
Joymax diyorki : Benim olan bir şeyin alım satımını yapamazsın ... 🍺
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Joymax çok kişiyi kaybedecek gibi geliyor 🤔
|
|SicknesS|
⭐ 17y
Joymax çok kişiyi kaybedecek gibi geliyor 🤔
+1
GameSultan a Girdim Konustum,Durumu bildirdik diyor merak etmeyin diyor :?
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Joymax çok kişiyi kaybedecek gibi geliyor 🤔
+1
GameSultan a Girdim Konustum,Durumu bildirdik diyor merak etmeyin diyor :?
İnşallah geri alınır oyun
p.s:Pm attım
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap