Bence Süper Oldu Ama Bu İşten Para Kazananlar Artık Kazanamıyıcak Kötü Yanıda o
Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )
· 358 Yanıt · 31K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 18
Yanıtlar
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Bence Süper Oldu Ama Bu İşten Para Kazananlar Artık Kazanamıyıcak Kötü Yanıda o
O kadar emek boşuna gitti,rollback olur!
rollbeck Oalcak Olsaydı coktaaan yaaprlardı hala charlar soyuluyor sence neden beklıolar zevkinemı yoo rollbeck falan olacağı yok Ondan 😄
AnT_Nuker sanırım sende o char soyanlardansın bu kadar iştahlı anlattıgına göre >(
S
sremuyageldim
⭐ 17y
zaman geçtikce rollback ihtimali azalıyor tükeniyor çünkü artık millet kastı ve exp lerini falan aldılar rollback olacagını sanmıyorum bu dakikadan sonra
Joymax in nasıl bir şirket olduğunu öğrenmeyen kalmamıştır artık heralde.. Arkadaşlar tamam çhar satışı yasak ama joymax bunu önlemek için şimdimi böyle birşey yapmak akıllarına geldi?? Sonuçta char lar takas olunsa bile alınıp satılsa da bu char alan kişler hiç mi silk yüklemicek sonuçta joymax in kasası yıne dolucak(tı ).Joymax adeta bir kin kusuyor bu millete yapılan büyük bir adilik.Kimse char satamasın bu oyundan bir tek ben kazanan olucam demeye çalışıyor.. Ama emin olun artık zor durumda olupda silk yükleyen arkadaşlar vardır hep bilirim bunlar gibiler başta bir çok kişi Silkroad ı bırakacaklardır. Merak etmeyin arkadaşlar kazanan biz olacağız..Ne kadar zamandır oynamış olsanız bile tesellniz şu olsun 'İyiki en kısa zamanda bırakabilmişim'' Saygılarımla... ☕
Bi yandan iyi oldu bi yandan kötü bnden uzak olan yılan bin sene yasasın misali adma lar haklı almıya bilirler rollback
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Bu kadar şikayetten sonra geri alırlar gibime geliyor.
Geri alınsada giden charlar gitti 100 lv olan charlar pk oldu full zor :S
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Geri alınsada giden charlar gitti 100 lv olan charlar pk oldu full zor :S
Oyunda geri alınırsa sorun kalmaz
nası kalmaz 100 lv adam pk yapıp lv dusuo giden gitti
O
Optimus Prime
⭐ 18y
nası kalmaz 100 lv adam pk yapıp lv dusuo giden gitti
Oyunu geri alabilirler isterlerse
bu oyunu illahada kötüleştirecekler ya sen git 92 lv çar al böyle olsun tanıdık bişi yapmaz inş 😞
B
BFurkan_41
⭐ 17y
uyeliğin e-maili nasıl değiştircez kapattıgımm mail adresini yazmıstım değiştirmem gerek
buyuk bır bug olmadıkca rollback olmuyor. suan sozkonusu olay da bi bug değil joymaxın isteyerek gerçekleştirdiği bi uygulama. rollback olmayacagı anlasıldı. ufak bi ihtimal bile yok bence sitesinde en kucuk bir acıklama yok bu konuyla ılgılı. satıs takas işlemleri tarihe karıstı oynamak ısteyen sıfırdan aksacak yuklenecek sılke. 😞
chlar kıymete bindi şimdi oh be bu çok iyi oldu ^^
U
unforgotten
⭐ 17y
chlar kıymete bindi şimdi oh be bu çok iyi oldu ^^
maddi açıdan değil ama manevi açıdan. 😆
chlar kıymete bindi şimdi oh be bu çok iyi oldu ^^
okan abi charlar gerçekten manevi olarak kıymete bindi maddi olay kalmadı :S anca mahalle arası alım satım olur artık 😆
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
chlar kıymete bindi şimdi oh be bu çok iyi oldu ^^
Abi git yüzünü yıka gel.Ne kıymeti.Artık istesende charını satamazsın yarı fiyatına 😆
S
Scintillate
⭐ 17y
chlar kıymete bindi şimdi oh be bu çok iyi oldu ^^
Şahsen Benim Charda E-mail Koruması Yoktu Bu Olay Çıkar Çıkmaz Anında xD Manevi Açıdan Acaip Değer Bindi xD
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap