Hepimize Geçimiş olsun Joymax bugün itibariyle rollback yapıyor..Sadece e mail verific. sekmesi çalışıyor..Hayırlı olsun..
Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )
· 358 Yanıt · 31K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 18
Yanıtlar
|
|SicknesS|
⭐ 17y
Hepimize Geçimiş olsun Joymax bugün itibariyle rollback yapıyor..Sadece e mail verific. sekmesi çalışıyor..Hayırlı olsun..
Eminmisin Kaynak varmı ?:S
S
SLauGHTeR'
⭐ 18y
ewt artık e-mailsiz char alınmıor gecmis olsun herkese
Hepimize Geçimiş olsun Joymax bugün itibariyle rollback yapıyor..Sadece e mail verific. sekmesi çalışıyor..Hayırlı olsun..
Eminmisin Kaynak varmı ?:S
Benim konuma bakarsan resmi var..Ayrıca joymaxın resmi sitesinde de görebilirsin..
Id ve gizli soru ile şifre değiştirme kalktı ancak Rollback hakkında hiçbirşey yok ortada
Id ve gizli soru ile şifre değiştirme kalktı ancak Rollback hakkında hiçbirşey yok ortada
hani arkadasım ben hala değiştirebiliyorum:S
chlar kıymete bindi şimdi oh be bu çok iyi oldu ^^
Abi git yüzünü yıka gel.Ne kıymeti.Artık istesende charını satamazsın yarı fiyatına 😆
kuzum bende seni geleceğin mod'u bilirdim bu mesajınla user'dan farkın almadı sonbahar sana vurmayacak.
gelelim konumuza kuzum sen nasıl bir cahilsin ben bas bas bağırıyorum bu sistem 3 gün sürecek ve joymax bunu değiştirecek diyorum gördün mü kuzum biraz evvel sistem değişti 😎
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
chlar kıymete bindi şimdi oh be bu çok iyi oldu ^^
Abi git yüzünü yıka gel.Ne kıymeti.Artık istesende charını satamazsın yarı fiyatına 😆
kuzum bende seni geleceğin mod'u bilirdim bu mesajınla user'dan farkın almadı sonbahar sana vurmayacak.
gelelim konumuza kuzum sen nasıl bir cahilsin ben bas bas bağırıyorum bu sistem 3 gün sürecek ve joymax bunu değiştirecek diyorum gördün mü kuzum biraz evvel sistem değişti 8)
Pff yine ortada kaldık.Siliyorum hesabı^^
Tecrubeyle bilginin doğru orantılı işleri bunlar 😎
B
BFurkan_41
⭐ 17y
i love you JOYMAX i love u rollback xD
R
Rocky Balboa
⭐ 17y
Ya Abiler Bilen Yokmu Şimdi Ben Charımı Geri Alamaıyacakmıyım Ya
Yetkililer veya bilen bir arkadaş ben charımın mail adresini girdiğimde karşıma ;
"The page cannot be found" yazısı çıkıyor bunun anlamı nedir ?
Doğrumu-yanlışmı yoksa bug mu var ?
"The page cannot be found" yazısı çıkıyor bunun anlamı nedir ?
Doğrumu-yanlışmı yoksa bug mu var ?
beyler benim anlamadıgım rollback olursa benm 3 gun once ccarım calindi bu sayede geri alabildm smdi ne olacak peki rollback olursa charım gerimi gitcek peki mail korumasi yaptm charıma odami gidecek bilgi verebilrmisiniz
beyler benim anlamadıgım rollback olursa benm 3 gun once ccarım calindi bu sayede geri alabildm smdi ne olacak peki rollback olursa charım gerimi gitcek peki mail korumasi yaptm charıma odami gidecek bilgi verebilrmisiniz
E-mail koruması yaptığın charın gitmez.
RollBack olmıyıcak .
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
chlar kıymete bindi şimdi oh be bu çok iyi oldu ^^
Abi git yüzünü yıka gel.Ne kıymeti.Artık istesende charını satamazsın yarı fiyatına 😆
kuzum bende seni geleceğin mod'u bilirdim bu mesajınla user'dan farkın almadı sonbahar sana vurmayacak.
gelelim konumuza kuzum sen nasıl bir cahilsin ben bas bas bağırıyorum bu sistem 3 gün sürecek ve joymax bunu değiştirecek diyorum gördün mü kuzum biraz evvel sistem değişti 8)
Valla abi çok moralim bozuldu.Durumu eski haline döndürmek için hemmen çalışmalar düşünüyorum ❤️
Bu sistem değişmiştir.
Artık şifre değiştirmek için gizli yanıt değil sadece id ve msn bilmeniz ve msne gelen verification kodu girmeniz gerekmektedir.
Yani charlarınızın msni sizdeyse charınız sizindir hadi hayırlı olsun..
Artık şifre değiştirmek için gizli yanıt değil sadece id ve msn bilmeniz ve msne gelen verification kodu girmeniz gerekmektedir.
Yani charlarınızın msni sizdeyse charınız sizindir hadi hayırlı olsun..
A
altanyunus
⭐ 19y
yanıtlıyorum 😊 rollback oalcakmı = gece mi :p
A
Andy Larkin
⭐ 19y
Yasak olabilir ama neden yasak ki? Saçmalık. Satımların önemli bir kısmı da silk ile yapılıyor. Yani JOYMAX'TEN SILK ALIP adama veriyorsunuz o da size charı veriyor. Kazanan gene JOYMAX! Saçmaladılar. Ve bir sürü kişi oyunu bırakıyor Joymax büyük bir DARBE yedi. Benim asıl anlamadığım, gelir elde etmek için oyundaki yanlışlara göz yumuyorlar bot, goldbotter vs. Ama bu olayda gelir kaybettiler. Belki doğru olanı yaptılar ama gelir kaybettiler. Madem bunu göze alıyorlar gold botterları falan da banlasınlar oyundaki tüm yanlışlar düzelsin. Oyun tamamen temiz olsun. BİR İŞİ YAPACAKSAN; TAM YAPACAKSIN!
Bu sistem değişmiştir.
Artık şifre değiştirmek için gizli yanıt değil sadece id ve msn bilmeniz ve msne gelen verification kodu girmeniz gerekmektedir.
Yani charlarınızın msni sizdeyse charınız sizindir hadi hayırlı olsun..
Yukarda belirttim arkadaşlar kurtulduk xD
G
game_msater
⭐ 17y
OLDUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap