Joymax : Tükürdüğünü yalayan rezil oyun şirketi -.-
Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )
· 358 Replies · 31K views 0 reading · Page 18 / 18
Replies
Joymax : Tükürdüğünü yalayan rezil oyun şirketi -.-
:) Bence Alakası yok 😄 Tükürdüğünü Yalayacak KAdar cıvık, Basit bir Şirket Değiller : ) Yukarıdaki Mesaj atan arkadaş Gibi Kanımca Bir Uyarıydı. ve Anlamadığım şey Daha 3 gün öncesine kadar Charlar Takaslar yüzünden hacklendi Bir ton sıkıntı yaşandı Üyelik Sözleşmesinde bütün Charlar JOYMAX 'ındır Yazısı halâ Duruyor. Ve Halâ Millet Takas Yapmayacalısıyo 😄 ben Bu İşlerden ne karlı nede zararlı cıkdım. takas işleriyle işim olmaz. Yinede İçim sızladı Olanları Gordukce :S yazık vallahi. joymax 'ada Kullanıcılarada. Hala En ufak Bir Korkuları yok :S ee Ozaman hala Uslanmayan joymax ne Yaparsa eywallah diyecekler..
'' TEKDİR İLE USLANMAYANIN HAKKI KÖTEKTİR '' Bu Sözü Hatırlatmak İsterim ^^
Dur joll bax gelior yha çharlar gidiyormu gidiyorsa o zman ben ..... yaparım joymaxı bulduğum yyerde 🤤 👋
Joymax : Tükürdüğünü yalayan rezil oyun şirketi -.-
:) Bence Alakası yok 😄 Tükürdüğünü Yalayacak KAdar cıvık, Basit bir Şirket Değiller : ) Yukarıdaki Mesaj atan arkadaş Gibi Kanımca Bir Uyarıydı. ve Anlamadığım şey Daha 3 gün öncesine kadar Charlar Takaslar yüzünden hacklendi Bir ton sıkıntı yaşandı Üyelik Sözleşmesinde bütün Charlar JOYMAX 'ındır Yazısı halâ Duruyor. Ve Halâ Millet Takas Yapmayacalısıyo 😄 ben Bu İşlerden ne karlı nede zararlı cıkdım. takas işleriyle işim olmaz. Yinede İçim sızladı Olanları Gordukce :S yazık vallahi. joymax 'ada Kullanıcılarada. Hala En ufak Bir Korkuları yok :S ee Ozaman hala Uslanmayan joymax ne Yaparsa eywallah diyecekler..'' TEKDİR İLE USLANMAYANIN HAKKI KÖTEKTİR '' Bu Sözü Hatırlatmak İsterim ^^
Biraz mantıklı düşünsen diyorum o zaman neden Telafi olarak 1 hafta %50 herşeyden fazla vericekler??? Biraz mantıklı konuşalım lütfen..
Kaç kişinin charı soyuldu belli değil benimde charım soyuldu... Bence o kadar da kötü birşey yapmadılar ama benim charım yinede soyuk geri gelmedi... 🙄
Zarar gören herkese geçmiş olsun.
roolback demeyin bana 😞
Beyler Şimdi Rollback gelecekmi gelmeyecekmi... Bu kouda bilginiz varmı
Joymaxtan açıklama geldimi
rollback ne zaman gelecek peki?
Joymaxtan açıklama geldimi
01 Eyl 2009 23:24 tarihe bakın bir önceki olay bu cicioe2
Joymaxtan açıklama geldimi
01 Eyl 2009 23:24 tarihe bakın bir önceki olay bu cicioe2
Konuyu hortlatan arkadaşa teşekkürler. Roll back falan yok henüz
M
meraklibiber
⭐ 16y
Rollback gelmesi için joymax e mail atıyoruz, arzu edenler bu linkten konuya göz atabilir.
viewtopic.php?f=11&t=249246&p=3034540#p3034540
viewtopic.php?f=11&t=249246&p=3034540#p3034540
Gelsede gelemsede benim bi kaybım yok ama gelmesini istemem inş. ta gelmez
Artık herkes mail korumanın gerekli oldugunu anlamıştır umarım
Artık herkes mail korumanın gerekli oldugunu anlamıştır umarım
Log in to write a reply.
Log In