Icerige atla
Extraloob

Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )

· 358 Replies · 31K views · Page 18 / 18
Replies
A
alez ⭐ 19y
#341
Joymax : Tükürdüğünü yalayan rezil oyun şirketi -.-
I
IsaurA ⭐ 18y
#342
Joymax : Tükürdüğünü yalayan rezil oyun şirketi -.-


:) Bence Alakası yok 😄 Tükürdüğünü Yalayacak KAdar cıvık, Basit bir Şirket Değiller : ) Yukarıdaki Mesaj atan arkadaş Gibi Kanımca Bir Uyarıydı. ve Anlamadığım şey Daha 3 gün öncesine kadar Charlar Takaslar yüzünden hacklendi Bir ton sıkıntı yaşandı Üyelik Sözleşmesinde bütün Charlar JOYMAX 'ındır Yazısı halâ Duruyor. Ve Halâ Millet Takas Yapmayacalısıyo 😄 ben Bu İşlerden ne karlı nede zararlı cıkdım. takas işleriyle işim olmaz. Yinede İçim sızladı Olanları Gordukce :S yazık vallahi. joymax 'ada Kullanıcılarada. Hala En ufak Bir Korkuları yok :S ee Ozaman hala Uslanmayan joymax ne Yaparsa eywallah diyecekler..
'' TEKDİR İLE USLANMAYANIN HAKKI KÖTEKTİR '' Bu Sözü Hatırlatmak İsterim ^^
kalkan272
kalkan272 ⭐ 17y
#343
Dur joll bax gelior yha çharlar gidiyormu gidiyorsa o zman ben ..... yaparım joymaxı bulduğum yyerde 🤤 👋
J
josefbeb ⭐ 18y
#344
Joymax : Tükürdüğünü yalayan rezil oyun şirketi -.-


:) Bence Alakası yok 😄 Tükürdüğünü Yalayacak KAdar cıvık, Basit bir Şirket Değiller : ) Yukarıdaki Mesaj atan arkadaş Gibi Kanımca Bir Uyarıydı. ve Anlamadığım şey Daha 3 gün öncesine kadar Charlar Takaslar yüzünden hacklendi Bir ton sıkıntı yaşandı Üyelik Sözleşmesinde bütün Charlar JOYMAX 'ındır Yazısı halâ Duruyor. Ve Halâ Millet Takas Yapmayacalısıyo 😄 ben Bu İşlerden ne karlı nede zararlı cıkdım. takas işleriyle işim olmaz. Yinede İçim sızladı Olanları Gordukce :S yazık vallahi. joymax 'ada Kullanıcılarada. Hala En ufak Bir Korkuları yok :S ee Ozaman hala Uslanmayan joymax ne Yaparsa eywallah diyecekler..
'' TEKDİR İLE USLANMAYANIN HAKKI KÖTEKTİR '' Bu Sözü Hatırlatmak İsterim ^^

Biraz mantıklı düşünsen diyorum o zaman neden Telafi olarak 1 hafta %50 herşeyden fazla vericekler??? Biraz mantıklı konuşalım lütfen..
D
Decanus ⭐ 17y
#345
Kaç kişinin charı soyuldu belli değil benimde charım soyuldu... Bence o kadar da kötü birşey yapmadılar ama benim charım yinede soyuk geri gelmedi... 🙄
W
WosT ⭐ 17y
#346
Zarar gören herkese geçmiş olsun.
C
Cynosure ⭐ 19y
#347
roolback demeyin bana 😞
I
ibos_ksk ⭐ 17y
#348
Beyler Şimdi Rollback gelecekmi gelmeyecekmi... Bu kouda bilginiz varmı
T
TuBy ⭐ 19y
#349
Joymaxtan açıklama geldimi
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#350
rollback ne zaman gelecek peki?
Q
Quattro ⭐ 19y
#351
Joymaxtan açıklama geldimi

01 Eyl 2009 23:24 tarihe bakın bir önceki olay bu cicioe2
T
TuBy ⭐ 19y
#352
Joymaxtan açıklama geldimi

01 Eyl 2009 23:24 tarihe bakın bir önceki olay bu cicioe2



Konuyu hortlatan arkadaşa teşekkürler. Roll back falan yok henüz
G
GNR ⭐ 18y
#354
Gelsede gelemsede benim bi kaybım yok ama gelmesini istemem inş. ta gelmez
Artık herkes mail korumanın gerekli oldugunu anlamıştır umarım

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: