Icerige atla
Extraloob

Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )

· 358 Replies · 31K views · Page 15 / 18
Replies
J
josefbeb ⭐ 18y
#281
OhHHH beeaa yaşasın böyle olucağını biliyordum zaten ki demiştim joymax tükürdüğünü yalıcak diye 😄
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#282
Rezilsin Joymax 😱
C
Crown ⭐ 19y
#283
Rezilsin Joymax 8O


Sonuna kadar 😱
Windy
Windy ⭐ 19y
#284
Rezilsin Joymax 8O


+ 1 milyon baloncuk ☕
C
cLonny ⭐ 18y
#285
tükürdüğünü yalan bir şirket işte^^ resmen her türlü b**'u hak ediyorlar .
.NET
.NET ⭐ 19y
#286
Rev6dan baktım da 90 lvl nukerım elinde +7 s/s falan vardı soyulmuş olarak gözüküyor. Rollback olduysa bile rev6da itemsiz ve Joymax'e girilmiyor ki şifre değiştireyim :?
[F New]Solo Gitarist
P
Prophecy ⭐ 17y
#287
Rezilsin Joymax 8O


+3 Milyon Isın kılıcı 😢
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#288
neden panik yapıyorsunuz ufak bir hata yaptılar ve bunu geri aldılar rollback vb. işlemler her online oyunda var olan lug bug gibi birşeydir dönemsel olarak yapılması uygundur.
.NET
.NET ⭐ 19y
#289
neden panik yapıyorsunuz ufak bir hata yaptılar ve bunu geri aldılar rollback vb. işlemler her online oyunda var olan lug bug gibi birşeydir dönemsel olarak yapılması uygundur.

Hacı heyecan yapmayı geç +7 s/s yaptım ortakla çok uğraştım ve o charı o halde görünce rev6da hakikaten içim burkuldu ya
[F New]Solo Gitarist
H
#290
Gaymaxdan beklenmeyen bir hareket oldu.Anqells i geri aldım diyordum.Tekrar gitti char.Msnyi hayal mayal hatırlıyorum.Çalan adam geri vermez charı.
C
CWsaila ⭐ 19y
#291
lanet olsun ya lenet olsun bunlara silkler nerde onalarda gitmiş
C
CWsaila ⭐ 19y
#292
kendime lanet olsun ya bonus silk olarak geri gelmiş görmemişim sry joymax
T
Trexy ⭐ 17y
#293
Tekrar üstüne basa basa söylüyorum çarı çalınanlar girsin hemen mail adreslerini değiştirsinler siteden !!!
|
|SicknesS| ⭐ 17y
#294
Valla Kafayı yiyecem 1.5bil Gold aldim Dün ! Hic Biride Yok Kurus Yok Pztesiye almislar oyunu napacam pfffffffffffffff 😢 😢
M
mrneo ⭐ 19y
#295
750 silk yüklüyorsun. rollback yapılıyor .Oyuna bi giriyorsun YOK. çıldırmayıım da napıyım peki ?
S
shopar ⭐ 19y
#296
e pın ıle sılk yukleyen arkadaslar epınlerınızı sılmedıysenız kullanabılıyorsunuz denedım ve oldu
B
BoOoOS ⭐ 17y
#297
kendimiz zor tutuyorum ne biçim bi oyuna bulaşmısız be ya adamların yaptıklarına bak ya .
S
Sky34 ⭐ 17y
#298
gıttı yenı aldıgım charr off offf
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#299
salı günü epin ile silk aldım paypal ile silk aldım bunların karşılığında item mall'dan pre falan alıp açmıştım şimdi pre vb. şeyler açılmamış olarak duruyorlar salı saat 13e gittik ben salı 17de almıştım ilginç. salı 13te bende pre yoktu silk vardı, kar zarar olarak bir kayıp yok ama olayı çözümleri ilginç.
Z
Zwanga ⭐ 17y
#300
milletin charı kurtulmuş oldu işte 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: