OhHHH beeaa yaşasın böyle olucağını biliyordum zaten ki demiştim joymax tükürdüğünü yalıcak diye 😄
Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )
· 358 Replies · 31K views 0 reading · Page 15 / 18
Replies
Rezilsin Joymax 😱
Rezilsin Joymax 8O
Sonuna kadar 😱
Rezilsin Joymax 8O
+ 1 milyon baloncuk ☕
tükürdüğünü yalan bir şirket işte^^ resmen her türlü b**'u hak ediyorlar .
Rev6dan baktım da 90 lvl nukerım elinde +7 s/s falan vardı soyulmuş olarak gözüküyor. Rollback olduysa bile rev6da itemsiz ve Joymax'e girilmiyor ki şifre değiştireyim :?
[F New]Solo Gitarist
Rezilsin Joymax 8O
+3 Milyon Isın kılıcı 😢
neden panik yapıyorsunuz ufak bir hata yaptılar ve bunu geri aldılar rollback vb. işlemler her online oyunda var olan lug bug gibi birşeydir dönemsel olarak yapılması uygundur.
neden panik yapıyorsunuz ufak bir hata yaptılar ve bunu geri aldılar rollback vb. işlemler her online oyunda var olan lug bug gibi birşeydir dönemsel olarak yapılması uygundur.
Hacı heyecan yapmayı geç +7 s/s yaptım ortakla çok uğraştım ve o charı o halde görünce rev6da hakikaten içim burkuldu ya
[F New]Solo Gitarist
H
HollowDalton
⭐ 18y
Gaymaxdan beklenmeyen bir hareket oldu.Anqells i geri aldım diyordum.Tekrar gitti char.Msnyi hayal mayal hatırlıyorum.Çalan adam geri vermez charı.
lanet olsun ya lenet olsun bunlara silkler nerde onalarda gitmiş
kendime lanet olsun ya bonus silk olarak geri gelmiş görmemişim sry joymax
Tekrar üstüne basa basa söylüyorum çarı çalınanlar girsin hemen mail adreslerini değiştirsinler siteden !!!
|
|SicknesS|
⭐ 17y
Valla Kafayı yiyecem 1.5bil Gold aldim Dün ! Hic Biride Yok Kurus Yok Pztesiye almislar oyunu napacam pfffffffffffffff 😢 😢
750 silk yüklüyorsun. rollback yapılıyor .Oyuna bi giriyorsun YOK. çıldırmayıım da napıyım peki ?
e pın ıle sılk yukleyen arkadaslar epınlerınızı sılmedıysenız kullanabılıyorsunuz denedım ve oldu
kendimiz zor tutuyorum ne biçim bi oyuna bulaşmısız be ya adamların yaptıklarına bak ya .
gıttı yenı aldıgım charr off offf
salı günü epin ile silk aldım paypal ile silk aldım bunların karşılığında item mall'dan pre falan alıp açmıştım şimdi pre vb. şeyler açılmamış olarak duruyorlar salı saat 13e gittik ben salı 17de almıştım ilginç. salı 13te bende pre yoktu silk vardı, kar zarar olarak bir kayıp yok ama olayı çözümleri ilginç.
milletin charı kurtulmuş oldu işte 😊
Log in to write a reply.
Log In