Icerige atla
Extraloob

Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )

· 358 Replies · 31K views · Page 17 / 18
Replies
F
#321
Arkadaslar Sizin İçin Ne Kadar Kötüde Olsa Silkroad Oynuyanların % 60 Bu Durumdan Memnun Memnun Olmuyanların % 80ide Sattığı Charları Caldığı CharLarı Takas Yaptığı Charları Bedavaya Almaktan Dolayı Memnun DeğiL Yani RollBack İyi Oldu..
B
BaSoryong ⭐ 18y
#322
illa hepimiz char sattık ya da aldık çok saçma bir şey yaptılar her ne kadar hakları olsa bile üye olunurken böyle bir şey yapacakları belirtiliyor mu hayır eğer belirtilse ona göre davranırdı millet.

Üye olurken kabul ettiğin sözleşmeyi okudun mu ?


1905+
R
RealKinq ⭐ 17y
#323
of ya gitti çarım nalet olsun joymax a
O
#324
Alınacağını söylemiştim 😎
I
IsaurA ⭐ 18y
#325
+9 bow almıstım : ) gitmesi yazık Oldu. Fakat Roolback 'ın gelmesinden dolayı Epey sevincliyim. Çok ykaın arkadaslarımın Takas ile Elde ettikleri Charlar Calındı.. ne yazikki Satan Adi Herifler Adam gibi duramadı joymax 'a yazık değil İnsanlığa yazık 😉

Roolback 'in gelemsinden dolayı Üzülenlerinde %80i sanırım Soydukları charlardan gelen itemlerin goldların Geri iade Edilmesi. Yada Charlara Sonsuza Dek El KOyacağını sanan Kişiler.. venus serverinde hacklenen charım vardı. Dokunmadım bile : ) roolback Bekliyordum cünkü ; ) Joymax böyle kendini rezil Ettirecek Kurulus/şirket değil. Kullanıcı banlayıp kullanıcıyı Oyundan Soğutacağına böyle bir kaos Ortamı yaratıp Kullanıcıyı Daha Cok bağlar 😉 Şekil A ; Çalınan Hacklenen Kişilerin %94 'ü yeni Char açmıştır.. ve Pes Etmemiştir ; ) ben takas işleriyle char Almayı sevmem. almadımda ama bir ders aldım ki takasa elimden geldiğince girmem : ) Herkeze Tekrar Geçmiş olsun. Charı haksız yere Baskalarının Ellerine Gecenelr için Cok Uzulmustum. Tekrar aldınız charlarınızı. Adınıza Sevindim 😉 herkeze iyi oyunlar, Forumlar..

Kaos Ortamını yaratmak Her Ortam İçin Olması gereken birşey. Real Örnekleri İle bütün DÜnya Ülkeleri. ;)
T
tttttt ⭐ 19y
#326
rollback gelmeden önce çarıma giren şerefsiz adi email modifikasyonu yapmış.
rollback gelip pazartesi günkü şifreler gelince bu seferde verifikasyon yaptıgı için şifremi unuttum dan girip tekrar çara girip şifremi değiştirmiş.
şuan çarıma giremiyorum. yapana haram olsun.
O
#327
@IsaurA
Neden dokunmadınki çhara?Hangi msn adresini yazdığına bakardın ondan sonra rollback olunca değiştirirdin.Ben öyle yaptım,biraz tedbirli davranacaksın bro^^
Z
Zwanga ⭐ 17y
#328
Arkadaslar Sizin İçin Ne Kadar Kötüde Olsa Silkroad Oynuyanların % 60 Bu Durumdan Memnun Memnun Olmuyanların % 80ide Sattığı Charları Caldığı CharLarı Takas Yaptığı Charları Bedavaya Almaktan Dolayı Memnun DeğiL Yani RollBack İyi Oldu..

👍 👍 👍
U
#329
helios'dakiler ne oldu? 😆
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#330
Tüh be. yeni çarım 20 lv wizard 12 lv oldu. 😈
A
averaj ⭐ 19y
#331
eet oyle rollback olucak offical jm soledi 😄
M
MicroEx ⭐ 19y
#332
Joymax : Tükürdüğünü yalayan rezil oyun şirketi -.-

S
#333
Arkadaslar Botturk den yaptığım Alışveriş boşa gitti.. Rollback oldu ve aldığm cevap goldlar bize gelmedi.. Böyle birşey olabilir mi ?? goldların tekrar charlarına gitmeme ihtimali var mı ?
H
hengemen ⭐ 17y
#334
Rollback i yapmaları bence Çok iyi oldu benimle birlikte guild ve uniondan 25 üstünde kişinin charı soyuldu bu rollback sayesince charımı geri aldım
R
RealKinq ⭐ 17y
#335
bende rollback yüzünden charımı kaptırdım charım çalınmıştı geri almıştım ama rollback oldu charımı çaldılar geri
J
josefbeb ⭐ 18y
#336
bende rollback yüzünden charımı kaptırdım charım çalınmıştı geri almıştım ama rollback oldu charımı çaldılar geri

O kadar miillet soyuldu pk edildi hiç mi için sızlamadı ? O kadar insanın emeği boşa mı gitseydi ??
G
#337
Hehe charını satıp geri alan ahmaklara geçmiş olsun charım tekrar benim 😄
A
#338
Rollback gelmesi iyi oldu, Jm karın neresinden dönersek kardır dedi. Bazılarının charları gene çalındı ama en azından çoğu kişinin charı elinde kaldı.
I
invaders ⭐ 18y
#339
ya bi kaç gün daha duramadılar ya
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#340
Küçük bi Uyarıydı ...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: