Adamlar joymaxı çökertmiş umudu kesin bu oyundan yarın sağ çıkan çarla kurtulcak diğerleri bum benden sölemesi :S
Rollback Oldu ( Oyun Pazartesine Çekildi )
· 358 Yanıt · 31K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 18
Yanıtlar
Yaklaşık 2 yıl once boyle bi olay yine olmustu rollback atmadılar ve yine atmıyacaklar ama b*ktan bi event yaparlar kesin tarih tekerrürden ibaret demisler 1 2 yıl sonra hala sro oynar olursak yine aynı konular acılır tekrar
Joymax illaki iyilik etmek istiyosa gb banlasın boyle sacma seyler yapıp kendini ve milleti rezil etmeye gerek yok
Joymax illaki iyilik etmek istiyosa gb banlasın boyle sacma seyler yapıp kendini ve milleti rezil etmeye gerek yok
Bittim yha.. Silkroadı bırakıcam charımı eski haline sokamassam 😞
Ama bu rollback olmassa oynayan o kadar büyük adamlar var bu işin peşinii bırkmıyacak joymaxı daveya kadar gitmeli çünkü sadece satmak değil sen şifreni değiştirirkende biri id ve gizli srounu görmüş olabilir
Ama bu rollback olmassa oynayan o kadar büyük adamlar var bu işin peşinii bırkmıyacak joymaxı daveya kadar gitmeli çünkü sadece satmak değil sen şifreni değiştirirkende biri id ve gizli srounu görmüş olabilir
Bırak davayı şikayet bile edemezler. Kayıt olurken joymax demiş mi bu iş yasak diye? Evet demiş. Ozaman sorun yok. 🍿
suanda aldıgım bir habere göre (kaynak sağlam) rollback olacak beyler !
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
Ama bu rollback olmassa oynayan o kadar büyük adamlar var bu işin peşinii bırkmıyacak joymaxı daveya kadar gitmeli çünkü sadece satmak değil sen şifreni değiştirirkende biri id ve gizli srounu görmüş olabilir
Bırak davayı şikayet bile edemezler. Kayıt olurken joymax demiş mi bu iş yasak diye? Evet demiş. Ozaman sorun yok. 🍿
Ne işi yasak arkadaşım diyorumki adam charını satmadı biir id gizliyi gördü
nası iş bu?
suanda aldıgım bir habere göre (kaynak sağlam) rollback olacak beyler !
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
1) rollback olmaz.
2) keşke rollback olsa %30 fazla verirler 7 gün hemde deli gibi kasarız oyunda hit yapar.
suanda aldıgım bir habere göre (kaynak sağlam) rollback olacak beyler !
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
1) rollback olmaz.
2) keşke rollback olsa %30 fazla verirler 7 gün hemde deli gibi kasarız oyunda hit yapar.
Roll back olmassa böyle bir saçmalıkta olamaz
suanda aldıgım bir habere göre (kaynak sağlam) rollback olacak beyler !
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
1) rollback olmaz.
2) keşke rollback olsa %30 fazla verirler 7 gün hemde deli gibi kasarız oyunda hit yapar.
oyundakı charların % 80 i el değiştirmiş vaziyette ya satılarak yada takas yapılarak charların buyuk bölümüm ıd ve g.s.y bilinmekte ! Sence bu oyun böyle olursa oynanırmı? oynanmaz Joymax para kaybetmek istermi ? istemez 😄
demi okan abi ^^
suanda aldıgım bir habere göre (kaynak sağlam) rollback olacak beyler !
nerden duydun dersen gamesultan tanıdıklarım var
1) rollback olmaz.
2) keşke rollback olsa %30 fazla verirler 7 gün hemde deli gibi kasarız oyunda hit yapar.
oyundakı charların % 80 i el değiştirmiş vaziyette ya satılarak yada takas yapılarak charların buyuk bölümüm ıd ve g.s.y bilinmekte ! Sence bu oyun böyle olursa oynanırmı? oynanmaz Joymax para kaybetmek istermi ? istemez 😄
demi okan abi ^^
Katılıyorum
Aynen, rollback olmayacak arkadaşlar,ümitlenmeyin fazla...
aynen arkadaslar rollback i unutun anca sistemi deyişebilirler kısacası benim gibi charını takas veya satıp yeni char almıs olanlara gecmiş olsun, bu updateden sonra voleyi vuran vurdu artık karar sizde ya tamam ya devam 👋
Rollback Olacakmı ?
extraloob.com olarak yeni sistemi size ilk biz duyurduk ilk bizden duydunuz ki zaten duyacaktınız..
Link ; Joymaxtan-buyuk-bir-acik-t150824.html
Şimdi gelelim rollback konusuna herkesde soru işareti var rollback olacakmı yani oyun geriye alınacak eskisi gibimi olacak?
Joymax'e üye olurken karakterleri alıp satmak yasak ve karakterlerin tüm hakları Joymax'e aittir şeklinde maddeleri kabul ederek oluyoruz yani bu durumda ben karakterimi satmıştım soyuldu diye bir şikayet ile Joymax'e gidemezsiniz.. Joymax'de yasakladığı birşey için Rollback yapacak değil.. Mantıklı açıklaması budur yasaklanan birşey için oyun geri alınmaz..aynen bu şekilde devam edilecek oyuna..ama çok düşük ihtimal bir süpriz olabilir ki ben ihtimal vermiyorum.
Ona bakarsanız bot kullanmakta yasak joymax a göre ama anlatmama gerek yok herhalde...
Rollback Olacakmı ?
extraloob.com olarak yeni sistemi size ilk biz duyurduk ilk bizden duydunuz ki zaten duyacaktınız..
Link ; Joymaxtan-buyuk-bir-acik-t150824.html
Şimdi gelelim rollback konusuna herkesde soru işareti var rollback olacakmı yani oyun geriye alınacak eskisi gibimi olacak?
Joymax'e üye olurken karakterleri alıp satmak yasak ve karakterlerin tüm hakları Joymax'e aittir şeklinde maddeleri kabul ederek oluyoruz yani bu durumda ben karakterimi satmıştım soyuldu diye bir şikayet ile Joymax'e gidemezsiniz.. Joymax'de yasakladığı birşey için Rollback yapacak değil.. Mantıklı açıklaması budur yasaklanan birşey için oyun geri alınmaz..aynen bu şekilde devam edilecek oyuna..ama çok düşük ihtimal bir süpriz olabilir ki ben ihtimal vermiyorum.
Ona bakarsanız bot kullanmakta yasak joymax a göre ama anlatmama gerek yok herhalde...
Söz konusu firma joymax ise her türlü şey beklenir. ^^
Şimdi bana küfredeceksiniz ama bu yeni sistem süper oldu Joymax yasak demiş dinlenmeyince kural koymuş bu kadar basit. ^^
|
|SicknesS|
⭐ 17y
Şimdi bana küfredeceksiniz ama bu yeni sistem süper oldu Joymax yasak demiş dinlenmeyince kural koymuş bu kadar basit. ^^
Hocam Kac kişinin sapa sağlam ingilizcesi varki ? Türkce tarafı hemen hemen yeni geldi sayılır,ingilizce bilmeyenler onu okumuyorlardir ki ( bilenler bile okumuyordur :P)
Şimdi bana küfredeceksiniz ama bu yeni sistem süper oldu Joymax yasak demiş dinlenmeyince kural koymuş bu kadar basit. ^^
aynen katılıyorum...
Şimdi bana küfredeceksiniz ama bu yeni sistem süper oldu Joymax yasak demiş dinlenmeyince kural koymuş bu kadar basit. ^^
Kızılmaz ki bu söze. Sonuçta adamlar belirmiş başında yasaktır diye. Ama sadece ilerde böyle böyle olacaktır deselerdi o sağ biz selamet. ^^
Char sattınız aldınız böyle bi sona ulaştınız admlar sizi uyardı fakat dinlemediniz böyle oldu hepnize geçmiş olsun bnde çalınan charımda pk zevki yaşıyorum Rollback in de olması imkansız bu vakiitteen snra
Şimdi bana küfredeceksiniz ama bu yeni sistem süper oldu Joymax yasak demiş dinlenmeyince kural koymuş bu kadar basit. ^^
Hocam Kac kişinin sapa sağlam ingilizcesi varki ? Türkce tarafı hemen hemen yeni geldi sayılır,ingilizce bilmeyenler onu okumuyorlardir ki ( bilenler bile okumuyordur :P)
Google translate...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap