Icerige atla
Extraloob

Isro Bot Cracked (Bedava) XtremeMod - Calismiyor

· 273 Yanıt · 22K görüntüleme · Sayfa 5 / 14
Yanıtlar
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#81


Evet yapimci bunun Crack oldugunu ve 0x33.org nin hic bir şekilde mudahale edemeyecegini belirtti. Taki yeni güncelleme cıkana kadar.


Eger boleyse mukemmel olur

olucak olmak zorunda zaten tbot un süresi bitmek üzere 😊
E
eL`dode ⭐ 19y
#82
ban yok dime
A
Akuji ⭐ 19y
#83

ADSL i sifirla tekrar dene. benim bildigim mediapatcher ile düzeliyordu o


malesef olmadı gene aynı hatayı verdi

benim yanlış yaptığım ne var acaba

host'u daha önce tbot kurarken değiştirmiştim ondan ola bilirmi?

eğer ondan ise biri orjinal host'u upload edip buraya koyarse sevinirim
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#84


ADSL i sifirla tekrar dene. benim bildigim mediapatcher ile düzeliyordu o


malesef olmadı gene aynı hatayı verdi

benim yanlış yaptığım ne var acaba

host'u daha önce tbot kurarken değiştirmiştim ondan ola bilirmi?

eğer ondan ise biri orjinal host'u upload edip buraya koyarse sevinirim

http://rapidshare.com/files/86359075/hosts.html
E
eL`dode ⭐ 19y
#85
yahu bu gm bot kulananları anlıyormu Mr. Green giant üstüne giant çıkıyo.çok zorluyolar Laughing
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#86

ban yok dime


Silk aldıysan Ban yok Twisted Evil Twisted Evil

Ama almadıysa Şubatta Ban Sezonu Başlıyo dikkat !!
A
Akuji ⭐ 19y
#87



ADSL i sifirla tekrar dene. benim bildigim mediapatcher ile düzeliyordu o


malesef olmadı gene aynı hatayı verdi

benim yanlış yaptığım ne var acaba

host'u daha önce tbot kurarken değiştirmiştim ondan ola bilirmi?

eğer ondan ise biri orjinal host'u upload edip buraya koyarse sevinirim

http://rapidshare.com/files/86359075/hosts.html

Sağol mod'um

host dosyasından dolayı alıyormuşum hatayı
oyuna girdi hadi hayırlısı
yardımlarınız için teşekkürler extraokk
C
CombatanT ⭐ 19y
#88
ekran kartını güncelledim fakat hep karakter secip start dediğimde loading e geçmeden oyundan atıyor buna bir çözüm yokmudur?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#89

ekran kartını güncelledim fakat hep karakter secip start dediğimde loading e geçmeden oyundan atıyor buna bir çözüm yokmudur?


Bendede Böyle Oluyor santam
C
CombatanT ⭐ 19y
#90


ekran kartını güncelledim fakat hep karakter secip start dediğimde loading e geçmeden oyundan atıyor buna bir çözüm yokmudur?


Bendede Böyle Oluyor santam

ne etcez? Very Happy
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#91



ekran kartını güncelledim fakat hep karakter secip start dediğimde loading e geçmeden oyundan atıyor buna bir çözüm yokmudur?


Bendede Böyle Oluyor santam

ne etcez? Very Happy


aynı sorun bendede var Cool
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#92



ekran kartını güncelledim fakat hep karakter secip start dediğimde loading e geçmeden oyundan atıyor buna bir çözüm yokmudur?


Bendede Böyle Oluyor santam

ne etcez? Very Happy


Her Yolu Denedim . Clienti Yeniledim Her Sürüm Botu Yükledim . Loaderı Silkroadın İçine Attım Dışına Attım . Banamısın Demiyor santam
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#93
olasiliklari sayalim ;
antivirüs varsa kaldirin.
orjinal client ile deneyin.

aklima bisi gelmiyor ne diyim:)
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#94

olasiliklari sayalim ;
antivirüs varsa kaldirin.
orjinal client ile deneyin.

aklima bisi gelmiyor ne diyim:)


AntiVirüs Programı Kullanmam santam

Atmadığım Client Kalmadı santam
H
HosenberG ⭐ 19y
#95


olasiliklari sayalim ;
antivirüs varsa kaldirin.
orjinal client ile deneyin.

aklima bisi gelmiyor ne diyim:)


AntiVirüs Programı Kullanmam santam

Atmadığım Client Kalmadı santam

aynen paralıya dewam extraokk
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#96
ha simdi hatirladim silk.dll i salt okunur yapin her 2 taraftada bakalim nolcak
H
HosenberG ⭐ 19y
#97
aynı Mr. Green
C
CombatanT ⭐ 19y
#98
antifirüs kullanmam kendim yakalarım...Very Happy
bu clientların ben varya pcdeki en eski nodc client tı denemediğim kaldı o derece:D
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#99
benden bu kadar baska birsey düşünemiyorum Neutral
A
Akuji ⭐ 19y
#100
şu an oyuna girdim herşey tam tekrar teşekkür ederim

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: