Icerige atla
Extraloob

Isro Bot Cracked (Bedava) XtremeMod - Calismiyor

· 273 Yanıt · 22K görüntüleme · Sayfa 4 / 14
Yanıtlar
A
Akuji ⭐ 19y
#61
eror veriyor bende

sebebi ne ola bilir?

Confused
E
Exqusei ⭐ 19y
#62


ben ilk defa srobotu kullanacam hep tbot kullanıyodum crackli olanı Very Happy:D
bunu ayarlarının nasıl yapıldığını açıklayan bi topic varmı. aradım ama bulamadım.. yardım pls

viewtopic.php?f=14&t=14594


saol dostum
A
AlperFB ⭐ 19y
#63
avrupa char kastırmaya başladım yattı towna döndü hiçbişi yapmıo Crying or Very sad
E
EFENDYY ⭐ 19y
#64
saol çalışıyor ama 1 saat sonra patlar kesin santam
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#65
auto traning e basıyorum hhic bisi yyapmıyor sabit :S
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#66

eror veriyor bende

sebebi ne ola bilir?

Confused

hata nedir resim koyarsan yardimci olabilirim.
D
DoNJuaN ⭐ 19y
#67
crack mi bu sm mi arkadslar Question
tsk ayrıca...
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#68
crack olmasa site acmazlardi ve banlama olsa dahi olayi çözmüsler yenisini cikarirlar.
E
eL`dode ⭐ 19y
#69
şimdi denicem onu.saol abi hiç kimse bana karne günümde böle güzel hadiye vermemişti biliyoğmusun hığğğğğğğğğğğğ Mr. Green Mr. Green
B
BeBeT0 ⭐ 19y
#70
Bu Bot Banlanmaz Server İşte

http://we18.ath.cx/

Ve

Port:8080

BAnlanmaya Bilir Ama Aynı Zamanda

76.42.13.100 İp De Geçio 0x33 site ip si sanırsam

ben uyucam bye Twisted Evil
A
Akuji ⭐ 19y
#71


eror veriyor bende

sebebi ne ola bilir?

Confused

hata nedir resim koyarsan yardimci olabilirim.


Daha öncede bu hatayı verdi onuda kuramamıştım

loader.exe yi tıkladığım zaman bu hata çıkıyor

-bot u silip yükledim olmadı
-orjinal client kullanıyorum
-loobback kapalı

aynı hatayı sürekli veriyor


- Resim Silinmiş.
A
AlperFB ⭐ 19y
#72
ya bot durability fln bitince geri dönmüo bide yattıktan sonra townda hiçbişi yapmıyo ayarlarımı yapamadım naptım Crying or Very sad
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#73
PC_kopat önceden revbot kurmussun Silkroad in içinde MediaPatcher.exe i aç önüne gelenleri kabul et tekrar dene.
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#74
Revbottan sonra sanki char ucuyor gibi geldi Very Happy
A
Akuji ⭐ 19y
#75

PC_kopat önceden revbot kurmussun Silkroad in içinde MediaPatcher.exe i aç önüne gelenleri kabul et tekrar dene.


revbot kurmadım hiç mediapacther.exe diye bişey yok silkroad ın içinde
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#76
ADSL i sifirla tekrar dene. benim bildigim mediapatcher ile düzeliyordu o
C
CombatanT ⭐ 19y
#77
olmuyor habire ?????? bilindik hatasını ve silk dll hatasını alıyorum bunu nasıl düzeltebilrim kullandıgım no dc clienttan olabilirmi?
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#78

olmuyor habire ?????? bilindik hatasını ve silk dll hatasını alıyorum bunu nasıl düzeltebilrim kullandıgım no dc clienttan olabilirmi?

evet orjinal client ile dene. ve 2 ayri klasöre kopyalicaksin dosyalari iyi okudunmu ?
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#79
Evet yapimci bunun Crack oldugunu ve 0x33.org nin hic bir şekilde mudahale edemeyecegini belirtti. Taki yeni güncelleme cıkana kadar.
M
MakmeN ⭐ 19y
#80

Evet yapimci bunun Crack oldugunu ve 0x33.org nin hic bir şekilde mudahale edemeyecegini belirtti. Taki yeni güncelleme cıkana kadar.


Eger boleyse mukemmel olur

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: