eror veriyor bende
sebebi ne ola bilir?
Confused
Isro Bot Cracked (Bedava) XtremeMod - Calismiyor
· 273 Yanıt · 22K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 14
Yanıtlar
ben ilk defa srobotu kullanacam hep tbot kullanıyodum crackli olanı Very Happy:D
bunu ayarlarının nasıl yapıldığını açıklayan bi topic varmı. aradım ama bulamadım.. yardım pls
viewtopic.php?f=14&t=14594
saol dostum
avrupa char kastırmaya başladım yattı towna döndü hiçbişi yapmıo Crying or Very sad
saol çalışıyor ama 1 saat sonra patlar kesin santam
auto traning e basıyorum hhic bisi yyapmıyor sabit :S
eror veriyor bende
sebebi ne ola bilir?
Confused
hata nedir resim koyarsan yardimci olabilirim.
crack mi bu sm mi arkadslar Question
tsk ayrıca...
tsk ayrıca...
crack olmasa site acmazlardi ve banlama olsa dahi olayi çözmüsler yenisini cikarirlar.
şimdi denicem onu.saol abi hiç kimse bana karne günümde böle güzel hadiye vermemişti biliyoğmusun hığğğğğğğğğğğğ Mr. Green Mr. Green
Bu Bot Banlanmaz Server İşte
http://we18.ath.cx/
Ve
Port:8080
BAnlanmaya Bilir Ama Aynı Zamanda
76.42.13.100 İp De Geçio 0x33 site ip si sanırsam
ben uyucam bye Twisted Evil
http://we18.ath.cx/
Ve
Port:8080
BAnlanmaya Bilir Ama Aynı Zamanda
76.42.13.100 İp De Geçio 0x33 site ip si sanırsam
ben uyucam bye Twisted Evil
eror veriyor bende
sebebi ne ola bilir?
Confused
hata nedir resim koyarsan yardimci olabilirim.
Daha öncede bu hatayı verdi onuda kuramamıştım
loader.exe yi tıkladığım zaman bu hata çıkıyor
-bot u silip yükledim olmadı
-orjinal client kullanıyorum
-loobback kapalı
aynı hatayı sürekli veriyor
- Resim Silinmiş.
ya bot durability fln bitince geri dönmüo bide yattıktan sonra townda hiçbişi yapmıyo ayarlarımı yapamadım naptım Crying or Very sad
PC_kopat önceden revbot kurmussun Silkroad in içinde MediaPatcher.exe i aç önüne gelenleri kabul et tekrar dene.
Revbottan sonra sanki char ucuyor gibi geldi Very Happy
PC_kopat önceden revbot kurmussun Silkroad in içinde MediaPatcher.exe i aç önüne gelenleri kabul et tekrar dene.
revbot kurmadım hiç mediapacther.exe diye bişey yok silkroad ın içinde
ADSL i sifirla tekrar dene. benim bildigim mediapatcher ile düzeliyordu o
olmuyor habire ?????? bilindik hatasını ve silk dll hatasını alıyorum bunu nasıl düzeltebilrim kullandıgım no dc clienttan olabilirmi?
olmuyor habire ?????? bilindik hatasını ve silk dll hatasını alıyorum bunu nasıl düzeltebilrim kullandıgım no dc clienttan olabilirmi?
evet orjinal client ile dene. ve 2 ayri klasöre kopyalicaksin dosyalari iyi okudunmu ?
Evet yapimci bunun Crack oldugunu ve 0x33.org nin hic bir şekilde mudahale edemeyecegini belirtti. Taki yeni güncelleme cıkana kadar.
Evet yapimci bunun Crack oldugunu ve 0x33.org nin hic bir şekilde mudahale edemeyecegini belirtti. Taki yeni güncelleme cıkana kadar.
Eger boleyse mukemmel olur
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap