1,85 versiyonu kullanicaksin ve 2 yerede dosyalari kopyalicaksiniz.
Isro Bot Cracked (Bedava) XtremeMod - Calismiyor
· 273 Yanıt · 22K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 14
Yanıtlar
loader a tıkladıımda "could not find the DLL x33.dll" hatası alıyorum
Bu size karne hediyesi Mr. Green
halilin oraya getirde bakalim zayif varmi yoksa sana yok bot mot Very Happy
hehe ben sm kullanıyorum be abi ben karnemi alyorum ünüwersitede karne wermyolar Mr. Green Mr. Green
bi pc den gireriz kou ya sorunmu yani 😊
R
ReaLPrisoN
⭐ 19y
allah razı olsun birader saol kasmaya basladı bile eyw
yani tekrar indirmeme gerek yok demi
loader a tıkladıımda "could not find the DLL x33.dll" hatası alıyorum
hem silkroadin icine hemde silkroadin içinde bot diye klasör olustur ve onun içinede dosyalari kopyaladiktan sonra bot klasörüne giriceksin. ve ordan calistircan.
xTremede Bölüm Mü Yok ,Yoksa Ben Mi Göremiyorum ?
xTremede Bölüm Mü Yok ,Yoksa Ben Mi Göremiyorum ?
üye değilsindir yada mailine gelen mesajdan aktif etmemissindir.
arkadaşlar masaüstüne attı bnde neden acaba
xTramede ne bölümü :?!!!
kurulumu biraz daha acik aciklayan olursa sevinirm (turkcem biraz kitt ta ondan )
tsk etim
tsk etim
arkadaşlar masaüstüne attı bnde neden acaba
Orjinal client şart
virüs programım dll yi silmiş ondanmış sorry
Bu Crack Jasonun Dediği Gibi Kalıcı Olabilir . Forumlarında Cracki Beta Olarak Nitelendirmişler . Ben Birisini Bulup Sabit Yaptırayım Konuyu Very Happy Rolling Eyes
Bu Crack Jasonun Dediği Gibi Kalıcı Olabilir . Forumlarında Cracki Beta Olarak Nitelendirmişler . Ben Birisini Bulup Sabit Yaptırayım Konuyu Very Happy Rolling Eyes
Bence Kalıcı Degil Dosyayı İnceledim Aynı Tas Aynı Hamam 0x33 Server Den Baglanıyo gömler kesin
ben ilk defa srobotu kullanacam hep tbot kullanıyodum crackli olanı Very Happy:D
bunu ayarlarının nasıl yapıldığını açıklayan bi topic varmı. aradım ama bulamadım.. yardım pls
bunu ayarlarının nasıl yapıldığını açıklayan bi topic varmı. aradım ama bulamadım.. yardım pls
Bu Crack Jasonun Dediği Gibi Kalıcı Olabilir . Forumlarında Cracki Beta Olarak Nitelendirmişler . Ben Birisini Bulup Sabit Yaptırayım Konuyu Very Happy Rolling Eyes
Bence Kalıcı Degil Dosyayı İnceledim Aynı Tas Aynı Hamam 0x33 Server Den Baglanıyo gömler kesin
Boşver Yinede Millet Kullansın Bir İki Saat GodOfWar A Söyledim Halledecek Şimdi
ps : bende çalışmasada eline sağlık deswa
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
denedinmi
ben ilk defa srobotu kullanacam hep tbot kullanıyodum crackli olanı Very Happy:D
bunu ayarlarının nasıl yapıldığını açıklayan bi topic varmı. aradım ama bulamadım.. yardım pls
viewtopic.php?f=14&t=14594
Kullanim :
- Srobotu indirin silkroad klasörünüzün içine bot diye bir klasör açıp onun içine kurun
- Cracki indirin silkroad klasörünün içine x33 diye bir klasör açıp crackin içindeki 2 dosyayı onun içine atın ( x33.dll ve loaderi )
- İlk önce bot klasöründeki parmağa tıklayın sağ alta işareti çıkacak ona sağ tıklayıp start game diyin client soracak silkroadn içindeki clienti seçin oyun açılacak oyun şifre ekranına gelince oyundan exit diyerek çıkın.
- Sağ alttaki parmak işareti kalsın kapatmayın
- x33 klasörünün içindeki loadere tıklayın oyun açılmaya başlayacak şifrenizi kullanıcı adınızı girip login olun home ile borun menüsünü açıp ayarlarınızı yapın ve kasmaya başlayın...
- Srobotu indirin silkroad klasörünüzün içine bot diye bir klasör açıp onun içine kurun
- Cracki indirin silkroad klasörünün içine x33 diye bir klasör açıp crackin içindeki 2 dosyayı onun içine atın ( x33.dll ve loaderi )
- İlk önce bot klasöründeki parmağa tıklayın sağ alta işareti çıkacak ona sağ tıklayıp start game diyin client soracak silkroadn içindeki clienti seçin oyun açılacak oyun şifre ekranına gelince oyundan exit diyerek çıkın.
- Sağ alttaki parmak işareti kalsın kapatmayın
- x33 klasörünün içindeki loadere tıklayın oyun açılmaya başlayacak şifrenizi kullanıcı adınızı girip login olun home ile borun menüsünü açıp ayarlarınızı yapın ve kasmaya başlayın...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap