Icerige atla
Extraloob

Isro Bot Cracked (Bedava) XtremeMod - Calismiyor

· 273 Yanıt · 22K görüntüleme · Sayfa 3 / 14
Yanıtlar
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#41
1,85 versiyonu kullanicaksin ve 2 yerede dosyalari kopyalicaksiniz.
_
_aLy_ ⭐ 19y
#42
loader a tıkladıımda "could not find the DLL x33.dll" hatası alıyorum
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#43



Bu size karne hediyesi Mr. Green

halilin oraya getirde bakalim zayif varmi yoksa sana yok bot mot Very Happy


hehe ben sm kullanıyorum be abi ben karnemi alyorum ünüwersitede karne wermyolar Mr. Green Mr. Green


bi pc den gireriz kou ya sorunmu yani 😊
R
ReaLPrisoN ⭐ 19y
#44
allah razı olsun birader saol kasmaya basladı bile eyw
E
Exqusei ⭐ 19y
#45
yani tekrar indirmeme gerek yok demi
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#46

loader a tıkladıımda "could not find the DLL x33.dll" hatası alıyorum


hem silkroadin icine hemde silkroadin içinde bot diye klasör olustur ve onun içinede dosyalari kopyaladiktan sonra bot klasörüne giriceksin. ve ordan calistircan.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#47
xTremede Bölüm Mü Yok ,Yoksa Ben Mi Göremiyorum ?
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#48

xTremede Bölüm Mü Yok ,Yoksa Ben Mi Göremiyorum ?

üye değilsindir yada mailine gelen mesajdan aktif etmemissindir.
L
lol_nooob ⭐ 19y
#49
arkadaşlar masaüstüne attı bnde neden acaba
T
ToXiC_ ⭐ 19y
#50
xTramede ne bölümü :?!!!
O
ooo54ooo ⭐ 19y
#51
kurulumu biraz daha acik aciklayan olursa sevinirm (turkcem biraz kitt ta ondan )
tsk etim
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#52

arkadaşlar masaüstüne attı bnde neden acaba


Orjinal client şart
_
_aLy_ ⭐ 19y
#53
virüs programım dll yi silmiş ondanmış sorry
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#54
Bu Crack Jasonun Dediği Gibi Kalıcı Olabilir . Forumlarında Cracki Beta Olarak Nitelendirmişler . Ben Birisini Bulup Sabit Yaptırayım Konuyu Very Happy Rolling Eyes
B
BeBeT0 ⭐ 19y
#55

Bu Crack Jasonun Dediği Gibi Kalıcı Olabilir . Forumlarında Cracki Beta Olarak Nitelendirmişler . Ben Birisini Bulup Sabit Yaptırayım Konuyu Very Happy Rolling Eyes


Bence Kalıcı Degil Dosyayı İnceledim Aynı Tas Aynı Hamam 0x33 Server Den Baglanıyo gömler kesin
E
Exqusei ⭐ 19y
#56
ben ilk defa srobotu kullanacam hep tbot kullanıyodum crackli olanı Very Happy:D
bunu ayarlarının nasıl yapıldığını açıklayan bi topic varmı. aradım ama bulamadım.. yardım pls
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#57


Bu Crack Jasonun Dediği Gibi Kalıcı Olabilir . Forumlarında Cracki Beta Olarak Nitelendirmişler . Ben Birisini Bulup Sabit Yaptırayım Konuyu Very Happy Rolling Eyes


Bence Kalıcı Degil Dosyayı İnceledim Aynı Tas Aynı Hamam 0x33 Server Den Baglanıyo gömler kesin


Boşver Yinede Millet Kullansın Bir İki Saat GodOfWar A Söyledim Halledecek Şimdi

ps : bende çalışmasada eline sağlık deswa
B
#58
denedinmi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#59

ben ilk defa srobotu kullanacam hep tbot kullanıyodum crackli olanı Very Happy:D
bunu ayarlarının nasıl yapıldığını açıklayan bi topic varmı. aradım ama bulamadım.. yardım pls

viewtopic.php?f=14&t=14594
L
lol_nooob ⭐ 19y
#60
Kullanim :

- Srobotu indirin silkroad klasörünüzün içine bot diye bir klasör açıp onun içine kurun

- Cracki indirin silkroad klasörünün içine x33 diye bir klasör açıp crackin içindeki 2 dosyayı onun içine atın ( x33.dll ve loaderi )

- İlk önce bot klasöründeki parmağa tıklayın sağ alta işareti çıkacak ona sağ tıklayıp start game diyin client soracak silkroadn içindeki clienti seçin oyun açılacak oyun şifre ekranına gelince oyundan exit diyerek çıkın.

- Sağ alttaki parmak işareti kalsın kapatmayın

- x33 klasörünün içindeki loadere tıklayın oyun açılmaya başlayacak şifrenizi kullanıcı adınızı girip login olun home ile borun menüsünü açıp ayarlarınızı yapın ve kasmaya başlayın...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: