Bende İngilizce Yok Sen Sorsana Weemane Şu Silk Dll Hatası Neden Geliyor Diye ??
Isro Bot Cracked (Bedava) XtremeMod - Calismiyor
· 273 Yanıt · 22K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 6 / 14
Yanıtlar
Bende İngilizce Yok Sen Sorsana Weemane Şu Silk Dll Hatası Neden Geliyor Diye ??
Allah cezani vermesin silk.dll hatasimi aliyon?
Bende İngilizce Yok Sen Sorsana Weemane Şu Silk Dll Hatası Neden Geliyor Diye ??
Allah cezani vermesin silk.dll hatasimi aliyon?
Evet santam
evet:d
tabi atar tam okumamissiniz 2 yere de kopyalicaksiniz ve bot klasöründen calistiracaksiniz.
diyelim ki D:\Silkroad a kurulu oyun.
D:\Silkroad içine tüm dosyalari kopyalayin.
sonra..................
D:\Silkroad içinde Bot diye klasör olusturun.
ve tüm dosyalari Bot klasörünün içine tekrar kopyalayin.
sonra....................
Bot klasörünün içine girin......
sonra..............
parmak i acin sonra loader.exe yi acin
diyelim ki D:\Silkroad a kurulu oyun.
D:\Silkroad içine tüm dosyalari kopyalayin.
sonra..................
D:\Silkroad içinde Bot diye klasör olusturun.
ve tüm dosyalari Bot klasörünün içine tekrar kopyalayin.
sonra....................
Bot klasörünün içine girin......
sonra..............
parmak i acin sonra loader.exe yi acin
T
TuRbO_OnuR
⭐ 19y
Bu bot gümm mü çalsıyo mu yoksa hala ??* :?!!!
mirak etme ordan yapıyorum Very Happy emme yinede bi p*ka yaramıyor^^
tabi atar tam okumamissiniz 2 yere de kopyalicaksiniz ve bot klasöründen calistiracaksiniz.
diyelim ki D:\Silkroad a kurulu oyun.
D:\Silkroad içine tüm dosyalari kopyalayin.
sonra..................
D:\Silkroad içinde Bot diye klasör olusturun.
ve tüm dosyalari Bot klasörünün içine tekrar kopyalayin.
sonra....................
Bot klasörünün içine girin......
sonra..............
parmak i acin sonra loader.exe yi acin
Yapmıştım Zaten Rolling Eyes
mirak etme ordan yapıyorum Very Happy emme yinede bi p*ka yaramıyor^^
silk.dll hatasi aliyorsan 2 yerden birine kopyalamamissin.
resim cekip göndersenize.
ve oyundayken yapmayin bunlari oyunu tamamen kapatip öyle deneyin.
ilk indirdiğimde oyundayken denemistim bende silk.dll hatasi aldiydim.
mirak etme ordan yapıyorum Very Happy emme yinede bi p*ka yaramıyor^^
silk.dll hatasi aliyorsan 2 yerden birine kopyalamamissin.
resim cekip göndersenize.
ve oyundayken yapmayin bunlari oyunu tamamen kapatip öyle deneyin.
ilk indirdiğimde oyundayken denemistim bende silk.dll hatasi aldiydim.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
bot güümmmmmmmmmmmmm
mirak etme ordan yapıyorum Very Happy emme yinede bi p*ka yaramıyor^^
silk.dll hatasi aliyorsan 2 yerden birine kopyalamamissin.
resim cekip göndersenize.
ve oyundayken yapmayin bunlari oyunu tamamen kapatip öyle deneyin.
ilk indirdiğimde oyundayken denemistim bende silk.dll hatasi aldiydim.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Yanlış Yapmışsın santam Loaderla Bot Aynı Yerde Olacak
CombatanT ; sen yanlis yapmissin
Kemalist dogru yapmis ama niye calismadi acaba Very Happy
Kemalist dogru yapmis ama niye calismadi acaba Very Happy
bot güümmmmmmmmmmmmm
hade lan!
düzelttim hatamı Very Happy
CombatanT ; sen yanlis yapmissin
Kemalist dogru yapmis ama niye calismadi acaba Very Happy
miniman Sordu Bir Dakika Bakalım Cevap Gelecek Mi Very Happy
hayir Auto Training aktif simdi baktim.
ah bir girebilsem şu oyuna cannotthe dc nin ben varya hep beraber^^
http://rapidshare.com/files/86367008/silk.dll.html bunu deneyin 😊
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap