Icerige atla
Extraloob

Isro Bot Cracked (Bedava) XtremeMod - Calismiyor

· 273 Yanıt · 22K görüntüleme · Sayfa 6 / 14
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#101
Bende İngilizce Yok Sen Sorsana Weemane Şu Silk Dll Hatası Neden Geliyor Diye ??
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#102

Bende İngilizce Yok Sen Sorsana Weemane Şu Silk Dll Hatası Neden Geliyor Diye ??

Allah cezani vermesin silk.dll hatasimi aliyon?
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#103


Bende İngilizce Yok Sen Sorsana Weemane Şu Silk Dll Hatası Neden Geliyor Diye ??

Allah cezani vermesin silk.dll hatasimi aliyon?


Evet santam
C
CombatanT ⭐ 19y
#104
evet:d
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#105
tabi atar tam okumamissiniz 2 yere de kopyalicaksiniz ve bot klasöründen calistiracaksiniz.

diyelim ki D:\Silkroad a kurulu oyun.

D:\Silkroad içine tüm dosyalari kopyalayin.
sonra..................
D:\Silkroad içinde Bot diye klasör olusturun.
ve tüm dosyalari Bot klasörünün içine tekrar kopyalayin.
sonra....................
Bot klasörünün içine girin......
sonra..............
parmak i acin sonra loader.exe yi acin
T
TuRbO_OnuR ⭐ 19y
#106
Bu bot gümm mü çalsıyo mu yoksa hala ??* :?!!!
C
CombatanT ⭐ 19y
#107
mirak etme ordan yapıyorum Very Happy emme yinede bi p*ka yaramıyor^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#108

tabi atar tam okumamissiniz 2 yere de kopyalicaksiniz ve bot klasöründen calistiracaksiniz.

diyelim ki D:\Silkroad a kurulu oyun.

D:\Silkroad içine tüm dosyalari kopyalayin.
sonra..................
D:\Silkroad içinde Bot diye klasör olusturun.
ve tüm dosyalari Bot klasörünün içine tekrar kopyalayin.
sonra....................
Bot klasörünün içine girin......
sonra..............
parmak i acin sonra loader.exe yi acin


Yapmıştım Zaten Rolling Eyes

D
DeSwa OP ⭐ 19y
#109

mirak etme ordan yapıyorum Very Happy emme yinede bi p*ka yaramıyor^^

silk.dll hatasi aliyorsan 2 yerden birine kopyalamamissin.

resim cekip göndersenize.

ve oyundayken yapmayin bunlari oyunu tamamen kapatip öyle deneyin.

ilk indirdiğimde oyundayken denemistim bende silk.dll hatasi aldiydim.
C
CombatanT ⭐ 19y
#110


mirak etme ordan yapıyorum Very Happy emme yinede bi p*ka yaramıyor^^

silk.dll hatasi aliyorsan 2 yerden birine kopyalamamissin.

resim cekip göndersenize.

ve oyundayken yapmayin bunlari oyunu tamamen kapatip öyle deneyin.

ilk indirdiğimde oyundayken denemistim bende silk.dll hatasi aldiydim.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#111
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
L
lol_nooob ⭐ 19y
#112
bot güümmmmmmmmmmmmm
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#113



mirak etme ordan yapıyorum Very Happy emme yinede bi p*ka yaramıyor^^

silk.dll hatasi aliyorsan 2 yerden birine kopyalamamissin.

resim cekip göndersenize.

ve oyundayken yapmayin bunlari oyunu tamamen kapatip öyle deneyin.

ilk indirdiğimde oyundayken denemistim bende silk.dll hatasi aldiydim.

- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.


Yanlış Yapmışsın santam Loaderla Bot Aynı Yerde Olacak
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#114
CombatanT ; sen yanlis yapmissin
Kemalist dogru yapmis ama niye calismadi acaba Very Happy
C
CombatanT ⭐ 19y
#115

bot güümmmmmmmmmmmmm


hade lan!

düzelttim hatamı Very Happy
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#116

CombatanT ; sen yanlis yapmissin
Kemalist dogru yapmis ama niye calismadi acaba Very Happy


miniman Sordu Bir Dakika Bakalım Cevap Gelecek Mi Very Happy
D
DeSwa OP ⭐ 19y
#117
hayir Auto Training aktif simdi baktim.
C
CombatanT ⭐ 19y
#118
ah bir girebilsem şu oyuna cannotthe dc nin ben varya hep beraber^^

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: