kendimi sana anlattım güzin abla 😊 banada bir çare bulsana napayımm .. 🙄 🎭
avv dertli kuzuu :!!&%&! neredesin adem abii 😆
kendimi sana anlattım güzin abla 😊 banada bir çare bulsana napayımm .. 🙄 🎭
kendimi sana anlattım güzin abla 😊 banada bir çare bulsana napayımm .. 🙄 🎭
avv dertli kuzuu :!!&%&! neredesin adem abii 😆
Arkadaşlar benim de bir derdim var.Bu rapid beni deli ediyor.internet 8mbit ama rapidden dosya çekerken 20 30 la iniyor.Deli oluyoruum. 😈 Önerileriniz?=
Arkadaşlar benim de bir derdim var.Bu rapid beni deli ediyor.internet 8mbit ama rapidden dosya çekerken 20 30 la iniyor.Deli oluyoruum. 😈 Önerileriniz?=
Arkadaşlar benim de bir derdim var.Bu rapid beni deli ediyor.internet 8mbit ama rapidden dosya çekerken 20 30 la iniyor.Deli oluyoruum. 😈 Önerileriniz?=
viewtopic.php?f=13&t=186340&hilit=
@prisoners
hacım dershaneye gidicem gelince uzun uzun dertleşelim :)
Ayrıldık çok severdim kendisini .. 10 aylık bir ilişkimiz vardı ama o ne yaptı beni aldattı.! hemde 2 ay boyunca nedeni ise intikam.. ! ben ona birşey yapmamıştım oysaki tamam bunları geçtim benim ayrılmam gerekirken o benden ayrıldı ben unuturuz desemde unutamayız önümüze cıkar yüzüme vurursun falan dedi ve gitti bana kalan ne oldu kırık bir kalp.. bunları haketmemiştim
Ayrıldık çok severdim kendisini .. 10 aylık bir ilişkimiz vardı ama o ne yaptı beni aldattı.! hemde 2 ay boyunca nedeni ise intikam.. ! ben ona birşey yapmamıştım oysaki tamam bunları geçtim benim ayrılmam gerekirken o benden ayrıldı ben unuturuz desemde unutamayız önümüze cıkar yüzüme vurursun falan dedi ve gitti bana kalan ne oldu kırık bir kalp.. bunları haketmemiştim
İstediğim kadar üzülme diye yırtayım kendimi burada ama hâlâ aklındadır ve çıkmıyordur kesin. Birşeyler söyleyebilmem için biraz daha açmamız lazım konuyu. Mesela kaç yaşındasınız,okuyor musun, okuyorsan aynı sınıfta mısınız vs.
dn: buradayım bekliyorum ^^
Ayrıldık çok severdim kendisini .. 10 aylık bir ilişkimiz vardı ama o ne yaptı beni aldattı.! hemde 2 ay boyunca nedeni ise intikam.. ! ben ona birşey yapmamıştım oysaki tamam bunları geçtim benim ayrılmam gerekirken o benden ayrıldı ben unuturuz desemde unutamayız önümüze cıkar yüzüme vurursun falan dedi ve gitti bana kalan ne oldu kırık bir kalp.. bunları haketmemiştim
İstediğim kadar üzülme diye yırtayım kendimi burada ama hâlâ aklındadır ve çıkmıyordur kesin. Birşeyler söyleyebilmem için biraz daha açmamız lazım konuyu. Mesela kaç yaşındasınız,okuyor musun, okuyorsan aynı sınıfta mısınız vs.
dn: buradayım bekliyorum ^^
17 yaşındayım okuyorum aynı okulda değildik.. geçen sene 19 mayıs halk oyunlarında tanışmıştık yanımda oynuyordu güzel kız ❤️ o bana açıldı seviyorum diyen oydu
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun
avvvvvv görmedim böylesini ben 😁 Sigaraya teşvik ediii youv makara:
Sigara falan içme sakın prisoners; seni üzen biri için kendine zarar vermene değmez, sakın!
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun
Daha çok dertleniyorum hacım 🎭
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun
avvvvvv görmedim böylesini ben 😁 Sigaraya teşvik ediii youv makara:
Sigara falan içme sakın prisoners; seni üzen biri için kendine zarar vermene değmez, sakın!
Sigara yavaş yavaş öldürür Hacım. Bizimde acelemiz yok zaten makara: makara:
Ps: Adım Onur 🎭
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun
Daha çok dertleniyorum hacım 🎭
Antalyadaysan yanına geleyim Bro. Dertlerini dinlerim 🍺 😘 😢Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun
avvvvvv görmedim böylesini ben 😁 Sigaraya teşvik ediii youv makara:
Sigara falan içme sakın prisoners; seni üzen biri için kendine zarar vermene değmez, sakın!
Sigara yavaş yavaş öldürür Hacım. Bizimde acelemiz yok zaten makara: makara:
İstanbul 😳 yavaş yavaş öldürür diyorsun ben bu acıyla şimdi ölmeyi bile istiyorum
Log in to write a reply.
Log In