Icerige atla
Extraloob

Güzin Abla | Dert ortağınız <

· 320 Replies · 55K views Pinned · Page 5 / 16
Replies
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#81


kendimi sana anlattım güzin abla 😊 banada bir çare bulsana napayımm .. 🙄 🎭


avv dertli kuzuu :!!&%&! neredesin adem abii 😆
P
Prisoners ⭐ 18y
#82


kendimi sana anlattım güzin abla 😊 banada bir çare bulsana napayımm .. 🙄 🎭


avv dertli kuzuu :!!&%&! neredesin adem abii 😆

🎭 :!!&%&!
J
JetHomme ⭐ 19y
#83
Arkadaşlar benim de bir derdim var.Bu rapid beni deli ediyor.internet 8mbit ama rapidden dosya çekerken 20 30 la iniyor.Deli oluyoruum. 😈 Önerileriniz?=


Rapid pre al.
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#84
Arkadaşlar benim de bir derdim var.Bu rapid beni deli ediyor.internet 8mbit ama rapidden dosya çekerken 20 30 la iniyor.Deli oluyoruum. 😈 Önerileriniz?=

viewtopic.php?f=13&t=186340&hilit=


@prisoners
hacım dershaneye gidicem gelince uzun uzun dertleşelim 😊
P
Prisoners ⭐ 18y
#85
Arkadaşlar benim de bir derdim var.Bu rapid beni deli ediyor.internet 8mbit ama rapidden dosya çekerken 20 30 la iniyor.Deli oluyoruum. 😈 Önerileriniz?=

viewtopic.php?f=13&t=186340&hilit=


@prisoners
hacım dershaneye gidicem gelince uzun uzun dertleşelim :)

Tamamdır 👋 :!!&%&!
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#86
Lise 2ye gidiyorum. Bu kızla 3 senedir tanışıyoruz yani 8den beri dersaneden. 8de ters devredeydik dersanede pek bi samimiyetimiz yoktu. Geçen sene aynı sınıfa düştük. Yakınlaştk baya işte sevgilisi olduğunu öğrendim. Neyse dedim başka kızlarla takıldım ama aklımda hep o vardı. İlk defa böyleydim. Bu senenin başında ayrıldı sevgilisiyle. Yine nasıl oldu bilmiyorum yakınlaştık. Öyle konuşuyordu ki dedim kesin o da birşeyler hissediyor. Açıldım ben ama o ben sana o gözle bakmıyorum dedi... Uzak durmaya çalıştım ama çok üzüldü uzak durunca. Dayanamadım üzülmesine ve şimdi baya iyi arkadaşız sözde ama ben hala çok seviyorum onu. İşin kötü yanı dersanede eski sevgilisiyle çok samimi gözümün önünde. Bişey de diyemiyorum. Ama kahrediyor bu durum beni. Napmalıyım bilmiyorm. 🙄 🙄
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#87
@Prisoners

Hacım ayrıldınız mı yoksa platonik bir aşk mıydı?

@Green eye

Eğer tekrar çıkmaya başlamadılarsa söyle derim kardeşim. Kızın aklını karıştırma vakti gelmiş çünkü. Söyleyip de olumsuz yanıt alsan bile, kızın aklına girmiş olacaksın. Yani ileriye dönük bir hareket olacak eğer açılırsan.
P
Prisoners ⭐ 18y
#88
Ayrıldık çok severdim kendisini .. 10 aylık bir ilişkimiz vardı ama o ne yaptı beni aldattı.! hemde 2 ay boyunca nedeni ise intikam.. ! ben ona birşey yapmamıştım oysaki tamam bunları geçtim benim ayrılmam gerekirken o benden ayrıldı ben unuturuz desemde unutamayız önümüze cıkar yüzüme vurursun falan dedi ve gitti bana kalan ne oldu kırık bir kalp.. bunları haketmemiştim
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#89
Ayrıldık çok severdim kendisini .. 10 aylık bir ilişkimiz vardı ama o ne yaptı beni aldattı.! hemde 2 ay boyunca nedeni ise intikam.. ! ben ona birşey yapmamıştım oysaki tamam bunları geçtim benim ayrılmam gerekirken o benden ayrıldı ben unuturuz desemde unutamayız önümüze cıkar yüzüme vurursun falan dedi ve gitti bana kalan ne oldu kırık bir kalp.. bunları haketmemiştim


İstediğim kadar üzülme diye yırtayım kendimi burada ama hâlâ aklındadır ve çıkmıyordur kesin. Birşeyler söyleyebilmem için biraz daha açmamız lazım konuyu. Mesela kaç yaşındasınız,okuyor musun, okuyorsan aynı sınıfta mısınız vs.

dn: buradayım bekliyorum ^^
P
Prisoners ⭐ 18y
#90
Ayrıldık çok severdim kendisini .. 10 aylık bir ilişkimiz vardı ama o ne yaptı beni aldattı.! hemde 2 ay boyunca nedeni ise intikam.. ! ben ona birşey yapmamıştım oysaki tamam bunları geçtim benim ayrılmam gerekirken o benden ayrıldı ben unuturuz desemde unutamayız önümüze cıkar yüzüme vurursun falan dedi ve gitti bana kalan ne oldu kırık bir kalp.. bunları haketmemiştim


İstediğim kadar üzülme diye yırtayım kendimi burada ama hâlâ aklındadır ve çıkmıyordur kesin. Birşeyler söyleyebilmem için biraz daha açmamız lazım konuyu. Mesela kaç yaşındasınız,okuyor musun, okuyorsan aynı sınıfta mısınız vs.

dn: buradayım bekliyorum ^^

17 yaşındayım okuyorum aynı okulda değildik.. geçen sene 19 mayıs halk oyunlarında tanışmıştık yanımda oynuyordu güzel kız ❤️ o bana açıldı seviyorum diyen oydu
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#91
Ayrıldık çok severdim kendisini .. 10 aylık bir ilişkimiz vardı ama o ne yaptı beni aldattı.! hemde 2 ay boyunca nedeni ise intikam.. ! ben ona birşey yapmamıştım oysaki tamam bunları geçtim benim ayrılmam gerekirken o benden ayrıldı ben unuturuz desemde unutamayız önümüze cıkar yüzüme vurursun falan dedi ve gitti bana kalan ne oldu kırık bir kalp.. bunları haketmemiştim


İstediğim kadar üzülme diye yırtayım kendimi burada ama hâlâ aklındadır ve çıkmıyordur kesin. Birşeyler söyleyebilmem için biraz daha açmamız lazım konuyu. Mesela kaç yaşındasınız,okuyor musun, okuyorsan aynı sınıfta mısınız vs.

dn: buradayım bekliyorum ^^

17 yaşındayım okuyorum aynı okulda değildik.. geçen sene 19 mayıs halk oyunlarında tanışmıştık yanımda oynuyordu güzel kız ❤️ o bana açıldı seviyorum diyen oydu

ne yaptın da intikam almaya çalıştı senden anlayamadım vallahi. Aynı okulda olmamanız olayın için çok rahatlatıcı birşey çünkü onu göre göre unutmak kadar zor birşey yoktur bilirim. Facebook'u,msni,telefon numarası,resmi ne var ne yok sil. Arkadaşlarınla takıl biraz, komik ve eğlenceli şeylere yönel. Fıkra oku, video izle falan. Hak etmediğin hâlde bunların başına gelmesi ondan nefret etmeni sağlayabilir. Bu bir süre seni rahat tutar, sonra da boşuna üzüldüğünü anlarsın. 😢
P
Prisoners ⭐ 18y
#92
ben ona birşey yapmadımkiii 😞
Teşekkürler Mike deneyeceğim dediklerini zaten sildim
T
#93
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun
P
Prisoners ⭐ 18y
#94
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun

Daha çok dertleniyorum hacım 🎭
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#95
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun

avvvvvv görmedim böylesini ben 😁 Sigaraya teşvik ediii youv makara:

Sigara falan içme sakın prisoners; seni üzen biri için kendine zarar vermene değmez, sakın!
P
Prisoners ⭐ 18y
#96
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun

avvvvvv görmedim böylesini ben 😁 Sigaraya teşvik ediii youv makara:

Sigara falan içme sakın prisoners; seni üzen biri için kendine zarar vermene değmez, sakın!


Diyorum zaten içince dertleniyorum ^^

Ps: Adım Onur 🎭
T
#97
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun

Daha çok dertleniyorum hacım 🎭


Antalyadaysan yanına geleyim Bro. Dertlerini dinlerim 🍺 😘 😢

Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun

avvvvvv görmedim böylesini ben 😁 Sigaraya teşvik ediii youv makara:

Sigara falan içme sakın prisoners; seni üzen biri için kendine zarar vermene değmez, sakın!


Sigara yavaş yavaş öldürür Hacım. Bizimde acelemiz yok zaten makara: makara:
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#98

Sigara yavaş yavaş öldürür Hacım. Bizimde acelemiz yok zaten makara: makara:

içen öldü de içmeyen ölmedi mi hesabı 😁 off çok mantıksız makara:




Ps: Adım Onur 🎭


memnun oldum orhan. Tamer ben de.
P
Prisoners ⭐ 18y
#99
Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun

Daha çok dertleniyorum hacım 🎭


Antalyadaysan yanına geleyim Bro. Dertlerini dinlerim 🍺 😘 😢

Yak bi Marlboro Black, al eline nevaleyi. Yavaş yavaş unutursun

avvvvvv görmedim böylesini ben 😁 Sigaraya teşvik ediii youv makara:

Sigara falan içme sakın prisoners; seni üzen biri için kendine zarar vermene değmez, sakın!


Sigara yavaş yavaş öldürür Hacım. Bizimde acelemiz yok zaten makara: makara:


İstanbul 😳 yavaş yavaş öldürür diyorsun ben bu acıyla şimdi ölmeyi bile istiyorum
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#100


İstanbul 😳 yavaş yavaş öldürür diyorsun ben bu acıyla şimdi ölmeyi bile istiyorum


öyle deme hacım yaa :!!&%&! :!!&%&!

bak Slipknot - Psychosocial < şu şarkıyı bi dinle, ben sürekli bunla unutturuyodum kendime dünyayı. Belki sana da yarar.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: