Icerige atla
Extraloob

Güzin Abla | Dert ortağınız <

· 320 Replies · 55K views Pinned · Page 6 / 16
Replies
P
Prisoners ⭐ 18y
#101


İstanbul 😳 yavaş yavaş öldürür diyorsun ben bu acıyla şimdi ölmeyi bile istiyorum


öyle deme hacım yaa :!!&%&! :!!&%&!

bak Slipknot - Psychosocial < şu şarkıyı bi dinle, ben sürekli bunla unutturuyodum kendime dünyayı. Belki sana da yarar.


Doğru diyorsun aslında çoğu arkadaşlarım bana diyor bırak bu damar şarkıları atıl pop - rock falan filan dinle diyorlar .. bir dinleyeyim 😘 ❤️
T
#102


İstanbul 😳 yavaş yavaş öldürür diyorsun ben bu acıyla şimdi ölmeyi bile istiyorum



Öyle şeyler düşünmene gerek bile yok Onurcuğum. Bu da geçer. Ygs'ye bu sene mi gireceksin?
P
Prisoners ⭐ 18y
#103


İstanbul 😳 yavaş yavaş öldürür diyorsun ben bu acıyla şimdi ölmeyi bile istiyorum



Öyle şeyler düşünmene gerek bile yok Onurcuğum. Bu da geçer. Ygs'ye bu sene mi gireceksin?



Yok daha var ygs'ye.
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#104


İstanbul 😳 yavaş yavaş öldürür diyorsun ben bu acıyla şimdi ölmeyi bile istiyorum



Öyle şeyler düşünmene gerek bile yok Onurcuğum. Bu da geçer. Ygs'ye bu sene mi gireceksin?



Yok daha var ygs'ye.

iyi bari. Ben bu sene gireceğim. Hiçbir senem bu kadar çalkantılı geçmemişti. Çok kötü hissediyorum bu sene... Dolu dolu yaşasak da, çok hızlı geçiyor zaman anlayamıyorum. 😢
P
Prisoners ⭐ 18y
#105
Şimdiden başarılar kolay gelsin. 😘 ❤️
T
#106


İstanbul 😳 yavaş yavaş öldürür diyorsun ben bu acıyla şimdi ölmeyi bile istiyorum



Öyle şeyler düşünmene gerek bile yok Onurcuğum. Bu da geçer. Ygs'ye bu sene mi gireceksin?



Yok daha var ygs'ye.



Bak rahat ol o zaman. Bahar geldi yine avradlar cıbıl cıbıl 😁



Yok daha var ygs'ye.

iyi bari. Ben bu sene gireceğim. Hiçbir senem bu kadar çalkantılı geçmemişti. Çok kötü hissediyorum bu sene... Dolu dolu yaşasak da, çok hızlı geçiyor zaman anlayamıyorum. 😢



TAkma Hacım. Bak sınavdan sonra ne kadar rahatlayacaksın 🍺 ❤️
M
McFuccker ⭐ 16y
#107
güzin
'
'Saw IV ⭐ 17y
#108
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.



Bak Kardeşim öncelikle seni cok iyi anlıyorum bende bu yollardan cok gectim eger tavsiyelerimi dikkate alırsan emınım en dogrusunu yapıcaksın çünkü ben senin yaşadıklarını zamanında yaşadım başkalarının tecrübelerini deneyerek yaşamak büyük aptallık..
o yüzden ilk basşta bir insana hakettiginden fazla degeri vermiyiceksin yoksa o insanı kaybedersin..
Dediklerini okudum pamuk gibi tertermiz kalpli bi kardesimizsin herşeyi zamana bırak ona onsuzda yapabilecegini göster eminim sana karşe en ufak bir duygu besliyorsa dönecektir ve herşey istedigin gibi olacaktır o yuzden önceliklerini belirle..



Daha önunde gidilecek cok yolun var o yuzden tum umutlarını tek bir insana daha şimdiden baglama kalp acısı en kötü acılardan bridir ancak bunu bir tek sen yasamıyorsun..


Sana diceklerim bu kadar ama sunu asla unutma bir insana gereginden fazla deger sakın verme hatasını er gec anlar anlamaz ise kendını oyle basit insanlar için üzme olgun dusun ve kendıne yakısır birini bul.

Gözlerinizden öperim.. Dert ortagınız Emre Abiniz 😘 ❤️
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#109
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.



Bak Kardeşim öncelikle seni cok iyi anlıyorum bende bu yollardan cok gectim eger tavsiyelerimi dikkate alırsan emınım en dogrusunu yapıcaksın çünkü ben senin yaşadıklarını zamanında yaşadım başkalarının tecrübelerini deneyerek yaşamak büyük aptallık..
o yüzden ilk basşta bir insana hakettiginden fazla degeri vermiyiceksin yoksa o insanı kaybedersin..
Dediklerini okudum pamuk gibi tertermiz kalpli bi kardesimizsin herşeyi zamana bırak ona onsuzda yapabilecegini göster eminim sana karşe en ufak bir duygu besliyorsa dönecektir ve herşey istedigin gibi olacaktır o yuzden önceliklerini belirle..



Daha önunde gidilecek cok yolun var o yuzden tum umutlarını tek bir insana daha şimdiden baglama kalp acısı en kötü acılardan bridir ancak bunu bir tek sen yasamıyorsun..


Sana diceklerim bu kadar ama sunu asla unutma bir insana gereginden fazla deger sakın verme hatasını er gec anlar anlamaz ise kendını oyle basit insanlar için üzme olgun dusun ve kendıne yakısır birini bul.

Gözlerinizden öperim.. Dert ortagınız Emre Abiniz 😘 ❤️

sağ olasın hepsini okudum. Durumda büyük değişmeler oldu. O kızla çıkıyoruz. Hani yazmışsın ya olgun düşün ve kendine yakışır birini bul. Aradığımı buldum 🙏 Tekrar tekrar teşekkürler ilgin için. ❤️
S
Serj ⭐ 18y
#110
Off off çok dertliyim okula gitmek için sabah sabah 7'de uyanasım gelmiyor devamsızlık oldu 26,5 Gün, allahtan orta okuldayım lisede olsam çoktan atmışlardı xD Bu gidişle dönem sonunda total 40 gün devamsızlık olacak gibi 😁
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#111
Off off çok dertliyim okula gitmek için sabah sabah 7'de uyanasım gelmiyor devamsızlık oldu 26,5 Gün, allahtan orta okuldayım lisede olsam çoktan atmışlardı xD Bu gidişle dönem sonunda total 40 gün devamsızlık olacak gibi 😁

en büyük derdin bunun gibi ossun gülüm 🍺
S
SnowFlake ⭐ 18y
#112
Off off çok dertliyim okula gitmek için sabah sabah 7'de uyanasım gelmiyor devamsızlık oldu 26,5 Gün, allahtan orta okuldayım lisede olsam çoktan atmışlardı xD Bu gidişle dönem sonunda total 40 gün devamsızlık olacak gibi 😁

en büyük derdin bunun gibi ossun gülüm 🍺

18 gün devamsızlığım var 🎅
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#113
Off off çok dertliyim okula gitmek için sabah sabah 7'de uyanasım gelmiyor devamsızlık oldu 26,5 Gün, allahtan orta okuldayım lisede olsam çoktan atmışlardı xD Bu gidişle dönem sonunda total 40 gün devamsızlık olacak gibi 😁

en büyük derdin bunun gibi ossun gülüm 🍺

18 gün devamsızlığım var 🎅

kaçı özürlü? 🎅
S
Serj ⭐ 18y
#114
Off off çok dertliyim okula gitmek için sabah sabah 7'de uyanasım gelmiyor devamsızlık oldu 26,5 Gün, allahtan orta okuldayım lisede olsam çoktan atmışlardı xD Bu gidişle dönem sonunda total 40 gün devamsızlık olacak gibi 😁

en büyük derdin bunun gibi ossun gülüm 🍺

18 gün devamsızlığım var 🎅


Geçen sene 42 gün devamsızlık yapmıştım, kendime inanamıyorum 😁
T
#115
Off off çok dertliyim okula gitmek için sabah sabah 7'de uyanasım gelmiyor devamsızlık oldu 26,5 Gün, allahtan orta okuldayım lisede olsam çoktan atmışlardı xD Bu gidişle dönem sonunda total 40 gün devamsızlık olacak gibi 😁

en büyük derdin bunun gibi ossun gülüm 🍺


Ünide %87 devamsızlık hakkımı bitirdim. 12 saat gibi küçük bir rakam kaldı. 12 derse girmezsem, hocalarda anlayışsız olurlarsa sakata gelicem 😁

Rapor falan işe yaramıyo
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#116
Benimde derhanem var sabah sabah ...Uyku da baldan tatlııı off 🙄 👴




Ps:Akşam da maç var 😈 😁
S
SnowFlake ⭐ 18y
#117

18 gün devamsızlığım var 🎅

kaçı özürlü? 🎅

18 özürsüz + 12 özürlü 😁 13 gün özürlü 1,5 gün özürsüz hakkım kaldı 💃 😁

Geçen sene 42 gün devamsızlık yapmıştım, kendime inanamıyorum 😁

fiş çalınan günler, kayda geçmeyen haftaları eklemedim makara: İlköğretimde bize hiç devamsızlık bilgisi verilmezdi bizim zamanımızda e-okul yoğudu sin: makara:
P
Prisoners ⭐ 18y
#118


Bir kız uğruna yaptığım salaklık ..
S
Salvation ⭐ 18y
#119
onur yapma bunu 😄 yazın sıcakta okula gitçen xD benimde 16 oldu 4gün gitmessem şutlancam son senem zaten xD hiç gidesim yok valla 6:30 en güzel uyku yerinde kalkmak delirtiyor beni okulda ders dinliyemiyorum 😄 yatmaktan
P
Prisoners ⭐ 18y
#120
onur yapma bunu 😄 yazın sıcakta okula gitçen xD benimde 16 oldu 4gün gitmessem şutlancam son senem zaten xD hiç gidesim yok valla 6:30 en güzel uyku yerinde kalkmak delirtiyor beni okulda ders dinliyemiyorum 😄 yatmaktan

Seneye yapmayacağıma yemin ettim. ❤️ 😘

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: