onur yapma bunu 😄 yazın sıcakta okula gitçen xD benimde 16 oldu 4gün gitmessem şutlancam son senem zaten xD hiç gidesim yok valla 6:30 en güzel uyku yerinde kalkmak delirtiyor beni okulda ders dinliyemiyorum 😄 yatmaktan
Seneye yapmayacağıma yemin ettim. ❤️ 😘
inşallah 😆

