Icerige atla
Extraloob

Güzin Abla | Dert ortağınız <

· 320 Replies · 55K views Pinned · Page 7 / 16
Replies
S
Salvation ⭐ 18y
#121
onur yapma bunu 😄 yazın sıcakta okula gitçen xD benimde 16 oldu 4gün gitmessem şutlancam son senem zaten xD hiç gidesim yok valla 6:30 en güzel uyku yerinde kalkmak delirtiyor beni okulda ders dinliyemiyorum 😄 yatmaktan

Seneye yapmayacağıma yemin ettim. ❤️ 😘

inşallah 😆
A
Avasin ⭐ 17y
#122
Çok Seviyordum onu. ailemde 1. derece yakınıma bile vermediğim değeri ona veriyordum. deli gibi seviyordum. çok aşıktım. ama ayrıldık. 😞 onsuz bir dakika bile duramıyordum. şimdi ise ayrıyız. ne yapcam bilmiyorum. 😞 çok alışmıştıum. ona unutamıyorum. unutamicam da galiba.. halada deli gibi seviyorum :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&!
S
SnowFlake ⭐ 18y
#123
Çok Seviyordum onu. ailemde 1. derece yakınıma bile vermediğim değeri ona veriyordum. deli gibi seviyordum. çok aşıktım. ama ayrıldık. 😞 onsuz bir dakika bile duramıyordum. şimdi ise ayrıyız. ne yapcam bilmiyorum. 😞 çok alışmıştıum. ona unutamıyorum. unutamicam da galiba.. halada deli gibi seviyorum :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&!

Ne kadar oldu ayrılalı? Bir süre arkadaş takılmayı dene milyon tane kötü yanını bulup iyi ki ayrılmışım diyeceksin. Ama yine de uzun süre unutamazsın yaşanmışlık varsa, katlanmak zorundasın. Zamanla unutursun aşk acısı kadar basit bir acı yokken hayatımızın en büyük acısı haline getirmek ahmaklık bence...
A
Arcadia ⭐ 17y
#124
Aşka inanmam, aşksız da kalmam. 😜
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#125
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.

Kaçan kovalanır. 😉 Kıza çoook yüz vermişsin.


Çıkıyoruz / Günceldir makara: makara: makara: makara: makara:
X
Xanthos ⭐ 19y
#126
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.

Kaçan kovalanır. 😉 Kıza çoook yüz vermişsin.


Çıkıyoruz / Günceldir makara: makara: makara: makara: makara:
çıkıyoruz derken? merdivenden yukarı mı çıkıyosunuz? bayanların arkasından merdivenden çıkılmaz öne geç o senin popona baksın 😜 makara:
Hayırlı olsun bakalım.Tamamına erdirsin dicem de sizin öyle bi niyetiniz yoktur daha 😁
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#127
çıkıyoruz derken? merdivenden yukarı mı çıkıyosunuz? bayanların arkasından merdivenden çıkılmaz öne geç o senin popona baksın 😜 makara:
Hayırlı olsun bakalım.Tamamına erdirsin dicem de sizin öyle bi niyetiniz yoktur daha 😁


Max 2 hafta sonra gelecek bu sefer ayrıldım diye başlayacak anlatmaya 😆
EXL | SRO | İŞKOLİK
X
Xanthos ⭐ 19y
#128
Yok bu sefer eminim Mayk ayrılacak kızdan.Tahminlerimde yanılmıyorsam kaçan kovalanır hesabına dönecek. Kendisinin de söylediği üzere çoık da güzel bulmadığını biliyoruz.Sadece elde edemediği için istedi belki de 😊

İlerleyen günlerde akıbetini göreceğiz bu DALLAS dizisinin sonunu 😈
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#129
Çok kötüsünüz yaa 😁 seviyorum uleeeyn ❤️ 😁
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#131
Yok bu sefer eminim Mayk ayrılacak kızdan.Tahminlerimde yanılmıyorsam kaçan kovalanır hesabına dönecek. Kendisinin de söylediği üzere çoık da güzel bulmadığını biliyoruz.Sadece elde edemediği için istedi belki de 😊

İlerleyen günlerde akıbetini göreceğiz bu DALLAS dizisinin sonunu 😈


Zaten erkek neslininde bi onuru - gururu var, Mike ayrılmazsa ayıp ..

PS : Kız aya bak derken "Mike, Ay.." hemen lafa atlar Mike "Tamam ayrılalım" 😁 💃 makara:
EXL | SRO | İŞKOLİK
A
Avasin ⭐ 17y
#132
Çok Seviyordum onu. ailemde 1. derece yakınıma bile vermediğim değeri ona veriyordum. deli gibi seviyordum. çok aşıktım. ama ayrıldık. 😞 onsuz bir dakika bile duramıyordum. şimdi ise ayrıyız. ne yapcam bilmiyorum. 😞 çok alışmıştıum. ona unutamıyorum. unutamicam da galiba.. halada deli gibi seviyorum :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&! :!!&%&!

Ne kadar oldu ayrılalı? Bir süre arkadaş takılmayı dene milyon tane kötü yanını bulup iyi ki ayrılmışım diyeceksin. Ama yine de uzun süre unutamazsın yaşanmışlık varsa, katlanmak zorundasın. Zamanla unutursun aşk acısı kadar basit bir acı yokken hayatımızın en büyük acısı haline getirmek ahmaklık bence...


2 ay oldu :!!&%&!
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#133

http://www.youtube.com/watch?v=N3SnrhsApYg


Bu video mayka gelsin o zaman

hobaaa fenaaymış hee 🍺


Yok bu sefer eminim Mayk ayrılacak kızdan.Tahminlerimde yanılmıyorsam kaçan kovalanır hesabına dönecek. Kendisinin de söylediği üzere çoık da güzel bulmadığını biliyoruz.Sadece elde edemediği için istedi belki de 😊

İlerleyen günlerde akıbetini göreceğiz bu DALLAS dizisinin sonunu 😈


Zaten erkek neslininde bi onuru - gururu var, Mike ayrılmazsa ayıp ..

PS : Kız aya bak derken "Mike, Ay.." hemen lafa atlar Mike "Tamam ayrılalım" 😁 💃 makara:

hiç de değil 😁 😁
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#134
oyyyyy bugün süperdiii ❤️ tiyatrodaydık, elini kavradım o da sımsıkı sıktı çok fenaa oldum avvv ❤️ kem gözlüler ctrl + w yapsın 😜
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#135
oyyyyy bugün süperdiii ❤️ tiyatrodaydık, elini kavradım o da sımsıkı sıktı çok fenaa oldum avvv ❤️ kem gözlüler ctrl + w yapsın :P


deme öyle ya off 😢
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#136
oyyyyy bugün süperdiii ❤️ tiyatrodaydık, elini kavradım o da sımsıkı sıktı çok fenaa oldum avvv ❤️ kem gözlüler ctrl + w yapsın :P


deme öyle ya off 😢

hayırdır güloom :!!&%&!
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#137
oyyyyy bugün süperdiii ❤️ tiyatrodaydık, elini kavradım o da sımsıkı sıktı çok fenaa oldum avvv ❤️ kem gözlüler ctrl + w yapsın :P


deme öyle ya off 😢

hayırdır güloom :!!&%&!


İzmir'de ama onu göremiyorum 😢
J
Josephine ⭐ 17y
#138
Off. Hastayım ; Ve nedense saçlarım hergün kepekleniyor 😢
Ps : Şampuan'ım Head and Shoulders klasik bakım.
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#139


İzmir'de ama onu göremiyorum 😢

sen izmirde miydin yav 😱 aç konuyu biraz 😞

Off. Hastayım ; Ve nedense saçlarım hergün kepekleniyor 😢
Ps : Şampuan'ım Head and Shoulders klasik bakım.


saçlarını kestirirsen dalan yeşil sabın gullan. Şimdilik önerim şampuanını değiştirmemen.
Nina Ricci
Nina Ricci ⭐ 17y
#140
hayır Balıkesirdeyim.o İzmir'de.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: