Icerige atla
Extraloob

Güzin Abla | Dert ortağınız <

· 320 Replies · 55K views Pinned · Page 16 / 16
Replies
W
washburn ⭐ 17y
#301
Bir kız beni sevmişti , ama görseniz çapulcu , çingene gibi birşeydi .. çıktım bunla oynadım attım . 😁

kız 1 sene sonra karşıma geldi Britney Spears ?!

Aşığım ona .

Cezamı çekiyorum. 🙄
E
enbakoo ⭐ 17y
#302
😄 gecmiş olsn öle bi cizgi film vardı cirkin kzı alan olmuyo bi öpen oluyo taş gbi oluyodu hehe
B
Ben de ⭐ 17y
#303
Bir kadını unutmanın en iyi yolu onu edebi bir esere dönüştürmektir.
Bknz. Şiir yazmak 😉
Z
ZikywaL ⭐ 19y
#304
Bir kadını unutmanın en iyi yolu onu edebi bir esere dönüştürmektir.
Bknz. Şiir yazmak ;)


K.İ gibi mi
B
Ben de ⭐ 17y
#305
Bir kadını unutmanın en iyi yolu onu edebi bir esere dönüştürmektir.
Bknz. Şiir yazmak ;)


K.İ gibi mi


Yada benim gibi 😜
P
PwneD ⭐ 18y
#306
1 Senelik ilişkim vardı. Boynuz Yedim. Kızdan nefret ediyorum. Ama hala unutamadım lanet olsun. şimdi başkasıyla çıkıyor. Kavga var.
S
Sacrifices ⭐ 16y
#307
off dün kalbimi açldılar offf offff offffffffff
A
Adith ⭐ 18y
#308
Kimin kalbini çalsam acaba.
W
WeAre ⭐ 19y
#309
aşk duygusundan kendimi arındırdığımdan beri hayatım daha eğlenceli geçiyor
aşk yüzünden inanılamaz acılar çektim ama artık hiç bir kıza bağlanmıyorum sevgi bile duymuyorum sadece saygı ve bu her türlü ilişki için yeterli oluyor
sizede tavsiye ederim aşk güzeldir lakin bu güzelliği kısa sürer sonrasında acı ve yanlızlık vardır
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#310
evet gençler 3 senedir çektiğim bir derdi anlatacağım lütfen dalga geçmeyiniz 😜
en başından başlıyorm;

şimdi olay şöyleki çok olmamakla beraber yakışıklı bi insanm (en azından ben öyle düşünüyorm :P) şuan lise 3. sınıfa gidiyorm liseye gelene kadar çıkmadığım kız kalmadı...[açıkça söylemek gerekirse tam 33 kız ] ama hiçbirine karşı birşey hissetmiyordm... oks ye 3 ay kala bi kızla tanıştım gerçekten hoşlandm sonra oks ye bir ay kala kıza çıkma teklifi ettim ama bu bana oksden başka birşey düşünmek istemediğini söyledi... bnde kısaca s...git demek istediğini sandım.. ama oks'den 1 hafta sonra ben wc de iken tel'uma msj geldi.. konuşalm falan diordu... nese sora konuştuk koklaştk falan bunla çıkmnaya başladk.. 1.5-2 ay sonra bn nedense kızdan soğudum oysaki ortada hiçbir neden yoktu... 2 hafta ne msj attım ne onn attığı msjlara cevap verdim... 2hafta sonra bn buna msj attım bu neden 2 haftadır arayp sormadığımı onn telofanlarıma cvp vermedğimi falan sordu bnde arkadaşıma araba çarptı kötüydüm vsvs yalanlar uydurdum.. bu bana soğuk davrandı bn ayrılmakmı istiyorsn diye sordm evt dedi ok dedim sdce ve yolladm msjımı. ertesi gün her insann 2. bi şansa ihtiyacı vardır die msj attı... bnde sen kafanda herşeyi bitirmişken bişey olmamış gibi davranamam herkes yolna dedim ve 1 daha görüşmedik.. bnde 1 daha bi kıza karşı gerçekten birşey hissetmeden çıkmıcama dair kendime söz verdim... ne şans ise lise'ye geçtiğimde okulda bnuda gördm... [onnla çıkarken bana sosyal bilimler lisesine gidiceğini söylemişti..] bunu görnce bnde yine bi heycan başladı 1 daha denemek istiyordm onnla ama o bana soğuk davrandı bnde uzatmadm... ve şuan lise 3 te olmama karşın hiçbir kıza (onn dışnda) aşık olmuş değilim.. aşkı bırak hoşlanmıyorm bile yani aynı ondan eskisi gibi oldm.. ama bn artık birine aşık olmak düzenli bi ilişki yaşamak istiyorm... arkadaşlarıma bakıorm hpsnn arada kaçamakları oluor ama en azndan 1 ilişkileri 3-4 ay gidior hatta bazılarınnn 3 senedir çıktığı ve gerçektn birbirlerini sevdiği hatunları bile var... bnde böle bi şekilde aşık olmak sevmek istiyorm ama olmuyor nedense kimseye karşı bişi hissetmiorm bazen acaba içmde topluk mu var diorm ama oda olamaz çünkü hala güzel bi g** görnce eqiliorm xD kızlarada ilgim bolca var arada takıldığım kızlarda var ama aşık olamıyorm.. tek sorunum bu "aşık olamamak" varmıdır bunn bir çözümü??

ps: çok uzun yazdım acaba okuyan çkçakmı merak ediorm
ps2: çıkmasada sorn değil en azndan yazdım içim rahatladı makara:
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#311
Spoiler
evet gençler 3 senedir çektiğim bir derdi anlatacağım lütfen dalga geçmeyiniz 😜
en başından başlıyorm;

şimdi olay şöyleki çok olmamakla beraber yakışıklı bi insanm (en azından ben öyle düşünüyorm :P) şuan lise 3. sınıfa gidiyorm liseye gelene kadar çıkmadığım kız kalmadı...[açıkça söylemek gerekirse tam 33 kız ] ama hiçbirine karşı birşey hissetmiyordm... oks ye 3 ay kala bi kızla tanıştım gerçekten hoşlandm sonra oks ye bir ay kala kıza çıkma teklifi ettim ama bu bana oksden başka birşey düşünmek istemediğini söyledi... bnde kısaca s...git demek istediğini sandım.. ama oks'den 1 hafta sonra ben wc de iken tel'uma msj geldi.. konuşalm falan diordu... nese sora konuştuk koklaştk falan bunla çıkmnaya başladk.. 1.5-2 ay sonra bn nedense kızdan soğudum oysaki ortada hiçbir neden yoktu... 2 hafta ne msj attım ne onn attığı msjlara cevap verdim... 2hafta sonra bn buna msj attım bu neden 2 haftadır arayp sormadığımı onn telofanlarıma cvp vermedğimi falan sordu bnde arkadaşıma araba çarptı kötüydüm vsvs yalanlar uydurdum.. bu bana soğuk davrandı bn ayrılmakmı istiyorsn diye sordm evt dedi ok dedim sdce ve yolladm msjımı. ertesi gün her insann 2. bi şansa ihtiyacı vardır die msj attı... bnde sen kafanda herşeyi bitirmişken bişey olmamış gibi davranamam herkes yolna dedim ve 1 daha görüşmedik.. bnde 1 daha bi kıza karşı gerçekten birşey hissetmeden çıkmıcama dair kendime söz verdim... ne şans ise lise'ye geçtiğimde okulda bnuda gördm... [onnla çıkarken bana sosyal bilimler lisesine gidiceğini söylemişti..] bunu görnce bnde yine bi heycan başladı 1 daha denemek istiyordm onnla ama o bana soğuk davrandı bnde uzatmadm... ve şuan lise 3 te olmama karşın hiçbir kıza (onn dışnda) aşık olmuş değilim.. aşkı bırak hoşlanmıyorm bile yani aynı ondan eskisi gibi oldm.. ama bn artık birine aşık olmak düzenli bi ilişki yaşamak istiyorm... arkadaşlarıma bakıorm hpsnn arada kaçamakları oluor ama en azndan 1 ilişkileri 3-4 ay gidior hatta bazılarınnn 3 senedir çıktığı ve gerçektn birbirlerini sevdiği hatunları bile var... bnde böle bi şekilde aşık olmak sevmek istiyorm ama olmuyor nedense kimseye karşı bişi hissetmiorm bazen acaba içmde topluk mu var diorm ama oda olamaz çünkü hala güzel bi g** görnce eqiliorm xD kızlarada ilgim bolca var arada takıldığım kızlarda var ama aşık olamıyorm.. tek sorunum bu "aşık olamamak" varmıdır bunn bir çözümü??

ps: çok uzun yazdım acaba okuyan çkçakmı merak ediorm
ps2: çıkmasada sorn değil en azndan yazdım içim rahatladı makara:


Merak etme güzin dayın burada. 😁 Okudu, editledi bile... 😆 Dipnot olarak bilmediğiniz bir gerçekten bahsedeceğim; Güzin dayınız bir zenci... 😈

Hey dostum senin tek sorunun o lanet olası lise üniformalarını henüz üzerinden çıkarmadan ciddi bir ilişki arıyor olman nese:
D
Dark Zone ⭐ 16y
#312
benzin yine arttı hem ev hem araba bütün paramız bitiyor .
J
#313
hay işe bak ya beyler ben iki yıl kadar önce eski adıyla sbs ye hazırlanırken bi kız vardı aslında bu konuda çekinmem arsızımdır diyebiliriz 😁 ama bu kızdan reddedilme korkusuyla bi türlü açılamadım ve yaptığım en büyük aptallıklardandır bi arkadaşa dedim böyle bçyle kıza söyle bunları ve kız hayır dedi lavuğun biri bu çocuk senin arkandan konuşmuş demiş o da işte ben senle olamam yaptı neyse aradan bu zamana kadar vakit geçti zorda olsa bayağı unuttum bunu denebilir ama sonra bunu yolda gördüm yine bi kıpırdanmalar oluştu neyse face de eklemiş beni dedim hal Allah ım çattık ben unutmak istiyorum bunun amacı ne böyle neyse bi iki kere konuştum filan şimdi ben bu olanları es geçip tekrar birşeyler desem mi diyorum bu kıza ama yok kardeşim yoluna devam et mi desem diyorum bi türlü karar veremedim birazda korkuyorum açıkçası reddedilmekten bi akıl verin ya ne yapıyım :!!&%&!
ps: bu son olsun bi daha bu kadar uzun yazmıyacağım yazarken yoruldum makara:
L
LethaLKiss ⭐ 16y
#314
Spoiler
evet gençler 3 senedir çektiğim bir derdi anlatacağım lütfen dalga geçmeyiniz 😜
en başından başlıyorm;

şimdi olay şöyleki çok olmamakla beraber yakışıklı bi insanm (en azından ben öyle düşünüyorm :P) şuan lise 3. sınıfa gidiyorm liseye gelene kadar çıkmadığım kız kalmadı...[açıkça söylemek gerekirse tam 33 kız ] ama hiçbirine karşı birşey hissetmiyordm... oks ye 3 ay kala bi kızla tanıştım gerçekten hoşlandm sonra oks ye bir ay kala kıza çıkma teklifi ettim ama bu bana oksden başka birşey düşünmek istemediğini söyledi... bnde kısaca s...git demek istediğini sandım.. ama oks'den 1 hafta sonra ben wc de iken tel'uma msj geldi.. konuşalm falan diordu... nese sora konuştuk koklaştk falan bunla çıkmnaya başladk.. 1.5-2 ay sonra bn nedense kızdan soğudum oysaki ortada hiçbir neden yoktu... 2 hafta ne msj attım ne onn attığı msjlara cevap verdim... 2hafta sonra bn buna msj attım bu neden 2 haftadır arayp sormadığımı onn telofanlarıma cvp vermedğimi falan sordu bnde arkadaşıma araba çarptı kötüydüm vsvs yalanlar uydurdum.. bu bana soğuk davrandı bn ayrılmakmı istiyorsn diye sordm evt dedi ok dedim sdce ve yolladm msjımı. ertesi gün her insann 2. bi şansa ihtiyacı vardır die msj attı... bnde sen kafanda herşeyi bitirmişken bişey olmamış gibi davranamam herkes yolna dedim ve 1 daha görüşmedik.. bnde 1 daha bi kıza karşı gerçekten birşey hissetmeden çıkmıcama dair kendime söz verdim... ne şans ise lise'ye geçtiğimde okulda bnuda gördm... [onnla çıkarken bana sosyal bilimler lisesine gidiceğini söylemişti..] bunu görnce bnde yine bi heycan başladı 1 daha denemek istiyordm onnla ama o bana soğuk davrandı bnde uzatmadm... ve şuan lise 3 te olmama karşın hiçbir kıza (onn dışnda) aşık olmuş değilim.. aşkı bırak hoşlanmıyorm bile yani aynı ondan eskisi gibi oldm.. ama bn artık birine aşık olmak düzenli bi ilişki yaşamak istiyorm... arkadaşlarıma bakıorm hpsnn arada kaçamakları oluor ama en azndan 1 ilişkileri 3-4 ay gidior hatta bazılarınnn 3 senedir çıktığı ve gerçektn birbirlerini sevdiği hatunları bile var... bnde böle bi şekilde aşık olmak sevmek istiyorm ama olmuyor nedense kimseye karşı bişi hissetmiorm bazen acaba içmde topluk mu var diorm ama oda olamaz çünkü hala güzel bi g** görnce eqiliorm xD kızlarada ilgim bolca var arada takıldığım kızlarda var ama aşık olamıyorm.. tek sorunum bu "aşık olamamak" varmıdır bunn bir çözümü??

ps: çok uzun yazdım acaba okuyan çkçakmı merak ediorm
ps2: çıkmasada sorn değil en azndan yazdım içim rahatladı makara:


Merak etme güzin dayın burada. 😁 Okudu, editledi bile... 😆 Dipnot olarak bilmediğiniz bir gerçekten bahsedeceğim; Güzin dayınız bir zenci... 😈

Hey dostum senin tek sorunun o lanet olası lise üniformalarını henüz üzerinden çıkarmadan ciddi bir ilişki arıyor olman nese:


saoL walla dediğini düşünücem snrm eski günlere geri dönüorm 😈
pc de bozulmuştu ama düzelttim 24 saat uğraştan sonra(harddisk bozulmuştu okunamıyordu bilgisayarcı at çöpe yanmış o dedi ama ben yptm veri kaybı bile yok düşünün ne kadar proyum summer6: ) keşke düzeltmeseydm asosyal oluor insan pc bşnda ama no prob. ibot açılır alemlere akılır 😜
S
S4YKLO ⭐ 16y
#315
evet gençler 3 senedir çektiğim bir derdi anlatacağım lütfen dalga geçmeyiniz 😜
en başından başlıyorm;

şimdi olay şöyleki çok olmamakla beraber yakışıklı bi insanm (en azından ben öyle düşünüyorm :P) şuan lise 3. sınıfa gidiyorm liseye gelene kadar çıkmadığım kız kalmadı...[açıkça söylemek gerekirse tam 33 kız ] ama hiçbirine karşı birşey hissetmiyordm...
bu sözle anlatmak istedigin nedir anlamadım milletin duyguları ile oynamaktan haz mı alıyorsun birde utanmadan söylüyorsun boyle bişey yazdıgında bnm yazacagım cvp normalde farklı olurdu ama yinede bana düşmez diyorum yaptıgının ayıp oldugunu söyleyip geçiyorum :!!&%&! :!!&%&!
N
NatiliuS ⭐ 19y
#316
Param yok huzurum var param olması için ne yapmam lazım 😄
J
#317
Param yok huzurum var param olması için ne yapmam lazım :D

iddaaaa 😈
J
#318
edit:mesaj iki kere gitmiş sin:
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#319
evet gençler 3 senedir çektiğim bir derdi anlatacağım lütfen dalga geçmeyiniz 😜
en başından başlıyorm;

şimdi olay şöyleki çok olmamakla beraber yakışıklı bi insanm (en azından ben öyle düşünüyorm :P) şuan lise 3. sınıfa gidiyorm liseye gelene kadar çıkmadığım kız kalmadı...[açıkça söylemek gerekirse tam 33 kız ] ama hiçbirine karşı birşey hissetmiyordm...
bu sözle anlatmak istedigin nedir anlamadım milletin duyguları ile oynamaktan haz mı alıyorsun birde utanmadan söylüyorsun boyle bişey yazdıgında bnm yazacagım cvp normalde farklı olurdu ama yinede bana düşmez diyorum yaptıgının ayıp oldugunu söyleyip geçiyorum :!!&%&! :!!&%&!


kesinlikle yaptığı kötü birşey...

ayrıca bu bir hastalık... ciddiyim dalga geçmiyorum... bir doktora gitmesi gerekiyor... (tıp lisansımı alaydım yazardım reçetesini ama gerçekten bir doktora gitmesi gerekli...) 🙄
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
R
Rapp3R ⭐ 18y
#320
hay işe bak ya beyler ben iki yıl kadar önce eski adıyla sbs ye hazırlanırken bi kız vardı aslında bu konuda çekinmem arsızımdır diyebiliriz 😁 ama bu kızdan reddedilme korkusuyla bi türlü açılamadım ve yaptığım en büyük aptallıklardandır bi arkadaşa dedim böyle bçyle kıza söyle bunları ve kız hayır dedi lavuğun biri bu çocuk senin arkandan konuşmuş demiş o da işte ben senle olamam yaptı neyse aradan bu zamana kadar vakit geçti zorda olsa bayağı unuttum bunu denebilir ama sonra bunu yolda gördüm yine bi kıpırdanmalar oluştu neyse face de eklemiş beni dedim hal Allah ım çattık ben unutmak istiyorum bunun amacı ne böyle neyse bi iki kere konuştum filan şimdi ben bu olanları es geçip tekrar birşeyler desem mi diyorum bu kıza ama yok kardeşim yoluna devam et mi desem diyorum bi türlü karar veremedim birazda korkuyorum açıkçası reddedilmekten bi akıl verin ya ne yapıyım :!!&%&!
ps: bu son olsun bi daha bu kadar uzun yazmıyacağım yazarken yoruldum makara:

Spoiler
bence açıl arkadaş zaten şuan senin için ne olduğu belli değil ya kabul eder tam olur ya yine hayır der nefretin artar

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: