Msn'imi açık bırakmışım,Kız arkadaşı biraz cingar çıkarmış. daral:
Güzin Abla | Dert ortağınız <
· 320 Replies · 55K views 0 reading Pinned · Page 15 / 16
Replies
off off kafam çok bozuk bu günlerde tek umudum ankaragücümdü ama oda yattı şampiyonluğa ramak kala olacak işmi bu şimdi son hafta ts zaten yatar fb ye yani şampiyonluk gitti bu bi dert birde aşk denilen şey var allah belasını versin zaten onun (aşkın) yaklaşık 1,buçuk sene olacak daha açılamadım bile tam unuttum diyorum bir daha görüyorum ve yine aklım kurcalanıyor hani imkansız aşk derler ya öle birşey işte Ben Lise1 deyim o benden 1 yaş küçük daha adam akıllı bi muhabbetimiz bile yok ama seviyorum :!!&%&!
off off kafam çok bozuk bu günlerde tek umudum ankaragücümdü ama oda yattı şampiyonluğa ramak kala olacak işmi bu şimdi son hafta ts zaten yatar fb ye yani şampiyonluk gitti bu bi dert birde aşk denilen şey var allah belasını versin zaten onun (aşkın) yaklaşık 1,buçuk sene olacak daha açılamadım bile tam unuttum diyorum bir daha görüyorum ve yine aklım kurcalanıyor hani imkansız aşk derler ya öle birşey işte Ben Lise1 deyim o benden 1 yaş küçük daha adam akıllı bi muhabbetimiz bile yok ama seviyorum :!!&%&!
Muhabbet kurmaya bak, senden 1 yaş küçük olması senin için bir avantaj çünkü; o yaştaki kızlar kendinden büyüklere ilgi duyarlar.
ooof ooof hayat çok zorluyor bazen beni 🙄
eskiler bilir
ooof ooof hayat çok zorluyor bazen beni 🙄
hayat hangimizi zorlamıyor evlat 👴
Dogum gunu olupda forumda hatirlanmamakda guzel ya summer7:
@shnezee: doğum günü??

@shnezee: doğum günü??
doğum gününün ne demek olduğunu bilmiyor musun illa birthday falan mı desin 😁
yok be akrebinyo mesele ayrı 😆

inci açılmıyor ya 😞
lise 2 ye geçmiştim lise 1de felan baya bir arkadaş çevrem vardı lise 1 den 4 e kadar herkez tanıdır benı basketbol felan çok iyi bir çevrem vardı popülerdim.İşte okula yeni lise 1 ler geldi.Sıralandılar felan bizimde standart bölümlerimiz okundu.1 ay felan bu lise 1 lere bakmadım ama bakdığım gün sinem diye bir kıza çok pis aşık oldum biz bunla 4 ay çıktık tam hatırlamıyorum 😜 dönem sonu gibiydi galiba bunların sınıfına sinemi görmeye gitmeye başlamıştım tabi okulda baya popülerdim herkezle selamlaşırdım takılırdım muhabbet ederdim felan bir kızda bana aşık olmuş hemde sinemin en yakın arkadaşı...
Dönem Sonu biraz mola verdik çıkmak değildi ama yine samimiydik baya sadece ilişkimizi dinlendirdik 2. dönem başında bunu kulağına nerden bilmiyorum ben sinemi sevmiyorum felan diye kelimeler gitmiş tabi bunun kimin söylediğini ip koptuktan sonra öğrendim.Sinem ben tam dönem başı matematik'in ilk sınavına girdiğimde bana senden ayrılmak istiyorum diye mesaj attı o sınavdan 0 almıştım sadece ad soyad yazıp vermiştim.Kızı deliler gibi seviyodum aşk'ı onda tatmıştım çok tatlıydı bebek suratlı bir kızdı.Okul bitene kadar kendime gelemedim her gittim yerde sinem vardı her başımı soktuğum yerde sinem vardı artık okul benim için çekilmez bir an olmuştuki tekrar geri döndü bana.Buna sevinmelimiydim hayır! ama sevindim sonunda öğrendimki 2. çıktığı zaman benle sadece çevre yapmak için çıkmış!
Dönem Sonu biraz mola verdik çıkmak değildi ama yine samimiydik baya sadece ilişkimizi dinlendirdik 2. dönem başında bunu kulağına nerden bilmiyorum ben sinemi sevmiyorum felan diye kelimeler gitmiş tabi bunun kimin söylediğini ip koptuktan sonra öğrendim.Sinem ben tam dönem başı matematik'in ilk sınavına girdiğimde bana senden ayrılmak istiyorum diye mesaj attı o sınavdan 0 almıştım sadece ad soyad yazıp vermiştim.Kızı deliler gibi seviyodum aşk'ı onda tatmıştım çok tatlıydı bebek suratlı bir kızdı.Okul bitene kadar kendime gelemedim her gittim yerde sinem vardı her başımı soktuğum yerde sinem vardı artık okul benim için çekilmez bir an olmuştuki tekrar geri döndü bana.Buna sevinmelimiydim hayır! ama sevindim sonunda öğrendimki 2. çıktığı zaman benle sadece çevre yapmak için çıkmış!
Bnada yardımcı olun arkadaslar 😄
Bir derdim var dert gibi deil daha çok yüreğimdeki yaralı tarafın sızıları
Arkadaslar bi kızla muhabbet etmem lasm konu bulamıorm yardım 😁
Arkadaslar bi kızla muhabbet etmem lasm konu bulamıorm yardım 😁
Felsefe konuş 🍿
😄 ne diym felsefi olarak
lise 2 ye geçmiştim lise 1de felan baya bir arkadaş çevrem vardı lise 1 den 4 e kadar herkez tanıdır benı basketbol felan çok iyi bir çevrem vardı popülerdim.İşte okula yeni lise 1 ler geldi.Sıralandılar felan bizimde standart bölümlerimiz okundu.1 ay felan bu lise 1 lere bakmadım ama bakdığım gün sinem diye bir kıza çok pis aşık oldum biz bunla 4 ay çıktık tam hatırlamıyorum 😜 dönem sonu gibiydi galiba bunların sınıfına sinemi görmeye gitmeye başlamıştım tabi okulda baya popülerdim herkezle selamlaşırdım takılırdım muhabbet ederdim felan bir kızda bana aşık olmuş hemde sinemin en yakın arkadaşı...
Dönem Sonu biraz mola verdik çıkmak değildi ama yine samimiydik baya sadece ilişkimizi dinlendirdik 2. dönem başında bunu kulağına nerden bilmiyorum ben sinemi sevmiyorum felan diye kelimeler gitmiş tabi bunun kimin söylediğini ip koptuktan sonra öğrendim.Sinem ben tam dönem başı matematik'in ilk sınavına girdiğimde bana senden ayrılmak istiyorum diye mesaj attı o sınavdan 0 almıştım sadece ad soyad yazıp vermiştim.Kızı deliler gibi seviyodum aşk'ı onda tatmıştım çok tatlıydı bebek suratlı bir kızdı.Okul bitene kadar kendime gelemedim her gittim yerde sinem vardı her başımı soktuğum yerde sinem vardı artık okul benim için çekilmez bir an olmuştuki tekrar geri döndü bana.Buna sevinmelimiydim hayır! ama sevindim sonunda öğrendimki 2. çıktığı zaman benle sadece çevre yapmak için çıkmış!
ahh yavrum ah fazla bağlanmıyıcaksın seviyormuş süsü verip sevmiyiceksin aslında makara: makara:
Off off kız bana asıldı ilk sonra bıraktı kıza abayı fena yaktım yardım edin pray: daral: sin:
500 lira lazim 2. doneme kadar toplayabilirmiyim?
toplarsam sunucu parasini karsilar serverimi acarim of 500 lira bulmak bu kadarmi zor :S
daha 100 liramiz var kaldi 400 lira
toplarsam sunucu parasini karsilar serverimi acarim of 500 lira bulmak bu kadarmi zor :S
daha 100 liramiz var kaldi 400 lira
bayramda topla 😁
Log in to write a reply.
Log In