Icerige atla
Extraloob

Güzin Abla | Dert ortağınız <

· 320 Yanıt · 55K görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 8 / 16
Yanıtlar
S
SnowFlake ⭐ 18y
#141
oyyyyy bugün süperdiii ❤️ tiyatrodaydık, elini kavradım o da sımsıkı sıktı çok fenaa oldum avvv ❤️ kem gözlüler ctrl + w yapsın :P

çık şu ergenlikten ygs çucuğuuuu 😁
Spoiler
kem gözlüyüm pis nazar ederim kork benden kıskançlığımla bitiririm sizi 😆 makara:
Yavuz hocaaaaa 🤤 nese: makara:
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#142
oyyyyy bugün süperdiii ❤️ tiyatrodaydık, elini kavradım o da sımsıkı sıktı çok fenaa oldum avvv ❤️ kem gözlüler ctrl + w yapsın :P

çık şu ergenlikten ygs çucuğuuuu 😁
Spoiler
kem gözlüyüm pis nazar ederim kork benden kıskançlığımla bitiririm sizi 😆 makara:
Yavuz hocaaaaa 🤤 nese: makara:

peehhh makara:
J
jVardin ⭐ 18y
#143
Bzim sınıftan bi kıza tutuldum .. kız kimseyle çıkmıcağım diyor.kimseyi sevmicem diyor. ama ben inadına beklicem diyorum.

Sizce ne yapmalıyım? bırakıp yolumamı bakıyım. yoksa bekleyip tadına mı? 🎭 😳
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#144
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.



nml
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#145
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.



nml


ahım şahım güzel de değil yazmışım o anki sinirle. 😁 😁 öfff dünyalar güzeli canım benimmm ❤️ ❤️ 😜 😜
K
kronos24 ⭐ 18y
#146
ee? hep aşk konularımı konusulacak burda.milletin baska sorunu yokmu 😄

mesela bn anlatayım.

ben yeni ortamlara girdiğimde veya yeni birisiyle tanıstıgımda acayip cekingen oluyorum.duruma gore ya asırı sessiz oluyorum,yada sacma espriler yapıyorum.dolayısıyla millet beni yanlıs tanıyo(aslında bu konuda bıraz ask'a dogru gıdıyo)bu cekingenligimi nasıl giderebilirim(bi cozumu varmıdırki boyle biseyim) sayın güzin ablalarım.
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#147
Sunworld sro accountum banlandı , o kadar emek , o kadar para gitti boşa. 😢 Ağlamak istiyorum
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#148
ee? hep aşk konularımı konusulacak burda.milletin baska sorunu yokmu 😄

mesela bn anlatayım.

ben yeni ortamlara girdiğimde veya yeni birisiyle tanıstıgımda acayip cekingen oluyorum.duruma gore ya asırı sessiz oluyorum,yada sacma espriler yapıyorum.dolayısıyla millet beni yanlıs tanıyo(aslında bu konuda bıraz ask'a dogru gıdıyo)bu cekingenligimi nasıl giderebilirim(bi cozumu varmıdırki boyle biseyim) sayın güzin ablalarım.

güzin abi cevaplıyoooor 😜 makara:

- en basit cevabı vericem hacım sana. kendin ol... 👍 Esprili bir mizacın varsa, sıkılmadan esprilerini yine yap. 🤘
_
_Dejavu ⭐ 19y
#149
iki sweetim çalındı bugun ikiside doğum günü hediyesiydi biri fenerbahce formasının sweet şekliydi en önemlisi ve en kötüsü o özel insanın hediyesiydi bunlar çok koydu bana,adam gidip çekmiş çamaşır ipinden biraz komik ama insanımız bu halde sin:
ps:Çalanlar inş birgün kazara karşıma çıkar !
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#150
iki sweetim çalındı bugun ikiside doğum günü hediyesiydi biri fenerbahce formasının sweet şekliydi en önemlisi ve en kötüsü o özel insanın hediyesiydi bunlar çok koydu bana,adam gidip çekmiş çamaşır ipinden biraz komik ama insanımız bu halde sin:
ps:Çalanlar inş birgün kazara karşıma çıkar !

benim de 3 sene önce orj. arkasında ismim yazan gs formam çalınmıştı :!!&%&!
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#151
Sunworld sro accountum banlandı , o kadar emek , o kadar para gitti boşa. 😢 Ağlamak istiyorum

Geçen o zenginlik budur gibisinden açtığın topikteki çar mı? :!!&%&!
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#152
Yok mu detleşecek? 😜
L
Laistrogon ⭐ 17y
#153
Yok mu detleşecek? :P

Var kardeş nolcak bu ksk nin hali 😜
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#154
Yok mu detleşecek? :P

Var kardeş nolcak bu ksk nin hali :P

istifa ettirdiniz la adamı makara:
B
Belarj ⭐ 17y
#155
Yok mu detleşecek? :P

Var kardeş nolcak bu ksk nin hali :P

istifa ettirdiniz la adamı makara:

Son maçtan etkilendi adamcagız bıraktı 😁
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
L
Laistrogon ⭐ 17y
#156
Yok mu detleşecek? :P

Var kardeş nolcak bu ksk nin hali :P

istifa ettirdiniz la adamı makara:

Son maçtan etkilendi adamcagız bıraktı 😁

Fazla isyan da etmedik ama bırakcağı varmış bahane arıyomuş o da iyi oldu
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#157

Fazla isyan da etmedik ama bırakcağı varmış bahane arıyomuş o da iyi oldu

makara: makara:
A
Arcadia ⭐ 17y
#158
Sevdiğim kız bana abi dedi ne yapmam gerek 😜
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#159
Sevdiğim kız bana abi dedi ne yapmam gerek :P

efendim abicim de 😁
J
jVardin ⭐ 18y
#160
Sevdiğim kız bana abi dedi ne yapmam gerek :P


yanına bi bira al bunu dinle 😜

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/R0h2BKl3n4I&hl=en_US&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/R0h2BKl3n4I&hl=en_US&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: