Şaka maka bu bilal aslında çok zor bir iş yapıyor. Çünkü çalarken söylemek, hele hele darbuka çalarak söylemek aşırı zor ve sanki ayrı bir zeka istiyor. Bilal kör olduğu için belki zihnini iki tarafa da verebiliyordur bu sayede çalabiliyordur diye düşünüyorum.
Güzin Abla | Dert ortağınız <
· 320 Yanıt · 55K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 9 / 16
Yanıtlar
Unutuldu bu topik hee 😗
Bir kızdan nefret ediyorum ama ona deli gibi aşığım. Ne yapmalıyım?
hoca sen o kıza aşık değilsin sadece tipi güzel bacaklar süper diye hoşlanıyosun o kadar
Sevdiğim kız bana abi dedi ne yapmam gerek :P
gel sana abini gösteriyim de 😄
Oooofff oofff...
hastayımmm 😞
hastayımmm :(
me to daral:
hastayımmm :(
ben de aday adayıyım 🙄
Unutulan topik 😢
Unutulan topik 😢
no one forget u,we are always here 😜 😘
Unutulan topik 😢
no one forget u,we are always here 😜 😘
That's not just for me 😁
Benimde derdim var ey dostlar ey 😁
Benimde derdim var ey dostlar ey 😁
Anlat bakem 😜 Güzin ablan gurban ossun sana nese:
Benimde derdim var ey dostlar ey 😁
Anlat bakem 😜 Güzin ablan gurban ossun sana nese:
Sevgili ablacım,
Bu mektubu Muglanın Fethiye ilcesinden yazıyorum.1Ay önce FB den laf olsun diye gecenin köründe bi kız ekledim.Biraz konustuk,ben cıkıyorum dedim vedalastık ve cıkdım 😜 .Gece uykum gelmedi,tekrar girdim Feysbuk a 🙄 baktım kız daha online tekrar selam yazdım basladık tekrar konusmaya (+18e hic girmeden 😜 ) 1 hafta böyle konustukdan sonra kıza asık oldugumu anladım.Ama sorun var kız teeee Almanyada oturuyo 🙄 Cok söyledim sevdigimi,yapabilcegim herseyi yapdım.Ama kız,birbirimize uzagız diye baglanmak istemiyo.Simdi benim bu kızı ya unutmam gerek yada arayı tam yapmam 🙄
i hope u'll help me 😜
Güzin abladanda kestim artık umudu..
Güzin abladanda kestim artık umudu..
Çok düşündüm ne yazacağıma karar veremedim. Bir türlü toparlayamıyordum; o yüzden geç yazdım.
sanırım hayatınızdaki bazı eksiklikleri sanal alemden sanal bir ilişkiyle doldurmaya niyetlendiniz. düştüğünüz boşluk basınızı döndürmesin. hanımefendiyle arkadaslıgınıza devam edin, bir süre sonra hissettiklerinizin aşk değil arkadaşlık oldugunu anlayacaksınız.
Güzin abladanda kestim artık umudu..
Çok düşündüm ne yazacağıma karar veremedim. Bir türlü toparlayamıyordum; o yüzden geç yazdım.
sanırım hayatınızdaki bazı eksiklikleri sanal alemden sanal bir ilişkiyle doldurmaya niyetlendiniz. düştüğünüz boşluk basınızı döndürmesin. hanımefendiyle arkadaslıgınıza devam edin, bir süre sonra hissettiklerinizin aşk değil arkadaşlık oldugunu anlayacaksınız.
o kadar seviyorum dedim abi kardesmi olalım 🤔 🙄
Güzin abladanda kestim artık umudu..
Çok düşündüm ne yazacağıma karar veremedim. Bir türlü toparlayamıyordum; o yüzden geç yazdım.
sanırım hayatınızdaki bazı eksiklikleri sanal alemden sanal bir ilişkiyle doldurmaya niyetlendiniz. düştüğünüz boşluk basınızı döndürmesin. hanımefendiyle arkadaslıgınıza devam edin, bir süre sonra hissettiklerinizin aşk değil arkadaşlık oldugunu anlayacaksınız.
o kadar seviyorum dedim abi kardesmi olalım 🤔 🙄
Bence unutmaya çalış çünkü ileride vaktini boşa harcadğın için üzüleceksin.
unutmak icin tüyo ver o zaman 😢 daral:
unutmak icin tüyo ver o zaman 😢 daral:
onu hatırladığın bir müzik varsa dinlemeyi bırak, arkadaş bakamam ona diyorsan kökten çözüm; msnini, facebook hesabını sil. :!!&%&!
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap