Icerige atla
Extraloob

Güzin Abla | Dert ortağınız <

· 320 Replies · 55K views Pinned · Page 4 / 16
Replies
I
Intensify ⭐ 18y
#61
2 kız var hayatımda.birine aşığım ama bilmiyor.diğerinide görünce değişik bir his geliyor içime.aşık olduğum bilmiyor bunu ve 2 yaş büyük hem de uzaktan akrabam.diğerini ise bana yaptıklarından sonra itici geliyor ama gel gelelim yinede içimde birşeyler var kafam çok karışık :!!&%&! 😢
akrabalık derecenizi bilmiyorum ama akraba ilişkileri kısa sürer.Aşk dediğin şey istediğini elde edince kaybolacak ve anlayacaksın ki aşk değil sadece şehvetmiş. Onun için akrabadan uzak dur,mümkünse görme.Ki kız senden büyükse zaten yaşça ve zekaca senden olgundur.onure olur,ama karşılık veremez tahminimce.şansını denemek isteyeceksin belki ama inan dışarda onca karşıt cinsin dururken akrabaya bakmak,benim mantığımla hata olur. 🎭

Diğer kızı da sevmiyorsun belli ki, hayatına başka biriyle devam etmen senin için daha iyi olacak. Tabi şu anki sevgilin sana aşıksa bi dediğini iki etmez,seni de üzmez. Neler yaşadığınızı -olumsuz olanları- bilmiyorum onun için eğer içinde sevgi bittiyse onu üzmeden, incitmeden bitir.

sağol abi paylaşmak harbiden rahatlattırdı beni 🙏
B
BaSoryong ⭐ 18y
#62
yol bitter dert bitmez 😜
F
Frequency ⭐ 18y
#63
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.


Sınıfta herkese yakın davranırsan herkes seni kankası görür bu konularda biraz cool takılmanın faydası var emin ol ister istemez onlar gelir sana 😊
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#64
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.


Sınıfta herkese yakın davranırsan herkes seni kankası görür bu konularda biraz cool takılmanın faydası var emin ol ister istemez onlar gelir sana :)

yok hacı ben cool olamam. Herkes sevip sayar beni sağ olsun. Onlar zaten hep yanıma gelirler. Birde o yorum eskidi. Güncel yorumlarıma gelll 😁 😁

yol bitter dert bitmez :P

aşkına eşkiya asdasdad 😁

bu topic 2010'un hit'i olabilir 😁

amennnnn 😆 😜
S
#65
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.


aynı hikaye gerçekten ama ben çok seviyorum kaç kere konuştum gittim hiçbirinde olumlu cevap alamadım neyapıcağımı bende biliyorum çok karışık dugyular içerisindeyim sevmek istemiyorum unutmak istiyorum olmuyo çok zor pff
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#66
Biz arkadaştık bu sevdiğim kızla. Sonra bu bana yakınlaşıyor gibi geldi. O kadar ahım şahım güzel de değil ha. Sevdiğin kız sana güzel görünür ya öyle garip birşey. Ya bildiğiniz beni kendine aşık etti yakın davranıp şimdide köpekler gibi seviyorum anasını satıyım. Neyse açıldım ben buna, sahile falan gittik. Çıkma teklifi etmedim önce düşünsün diye. Açılmamın ardından 1 hafta geçti. Artık hayırlı bir iş için geliyorum diye mesaj attım; gülümsedi. Gittim yanına gel çıkalım dışarıda konuşalım dedim. Sınav zamanı kimseyle düşünmüyorum gibi bir bahaneyle geldi karşıma. Ben kahroldum tabi. Sağ olsunlar herkes sever beni. Espriliyimdir sınıfı koparırım, millet bana danışır, güvenir falan işte. Yani itici falan değilim haddimi her zaman bilirim en çok o koyuyor bana. Kız da imkansız, ulaşılamayacak biri değil en çok o koyuyor insana. Az önce msnden konuştuk anlattım bunu nasıl sevdiğimi falan. Arada hmm falan diyo konu dışı sorularıma cevap veriyor falan. Deli oldum ama kahroluyorum. Saçlarmı yoluyodum bi ara sinirden gittim kestirdim. Yarın okulda konuşalım dedi; tamam dedim. Ama olumsuz cevap verirse aşk ile nefret arasındaki o ince çizgiyi aşmayı plânlıyorum. Çünkü nefret etmezsem unutamayacağmı bilyorum.

Çok kötü bir duyguymuş bu aşk. Daha öncekileri aşk sanardım; çok daha farklı bu.


aynı hikaye gerçekten ama ben çok seviyorum kaç kere konuştum gittim hiçbirinde olumlu cevap alamadım neyapıcağımı bende biliyorum çok karışık dugyular içerisindeyim sevmek istemiyorum unutmak istiyorum olmuyo çok zor pff


Hâlâ vakit var diyorsan biraz ara ver ve bu süre zarfında kendine bak. Tarzını değiştir. Sağlam konuş. Ben çok fena konuştum etkilenme payı %50 falandır herhalde.
K
Kitty ⭐ 16y
#67
ben niye bunu düşünmedim bak bu iyiymiş de senle örtüşmedi canım bu Güzin Abla rolü :p 😊 pff funda buna niye el atmadın ki 😁
X
Xanthos ⭐ 19y
#68
ben niye bunu düşünmedim bak bu iyiymiş de senle örtüşmedi canım bu Güzin Abla rolü :p 😊 pff funda buna niye el atmadın ki 😁

Güzin abla bir erkektir.
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#69
ben niye bunu düşünmedim bak bu iyiymiş de senle örtüşmedi canım bu Güzin Abla rolü :p 😊 pff funda buna niye el atmadın ki 😁

Güzin abla bir erkektir.

yess 🙏
K
Kitty ⭐ 16y
#73
öyle demek istemedim lütfen? :s ben orijinalinden bahsediyorum
J
JetHomme ⭐ 19y
#74
bir kaç gün sonra bende haydar dümen bölümü açıcam 😈 😈
J
Josephine ⭐ 17y
#75
bir kaç gün sonra bende haydar dümen bölümü açıcam 😈 😈


İşte buna gülerim 😁 😁 😆
J
JetHomme ⭐ 19y
#76
bir kaç gün sonra bende haydar dümen bölümü açıcam 😈 😈


İşte buna gülerim 😁 😁 😆


Eminmiki o bölüm daha çok tutulur 😆 nese:
B
Belarj ⭐ 17y
#77
bir kaç gün sonra bende haydar dümen bölümü açıcam 😈 😈


İşte buna gülerim 😁 😁 😆


Eminmiki o bölüm daha çok tutulur 😆 nese:

Bence tutulmaz kimse derdi olsada söylemez erkekliğe b*k sürdürmemek için 😁 😁
[F diye korkma, azız diye çekinme.”[/B]''Bilge Tonyukuk''
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#78
bir kaç gün sonra bende haydar dümen bölümü açıcam 😈 😈


İşte buna gülerim 😁 😁 😆


Eminmiki o bölüm daha çok tutulur 😆 nese:

hemşehrim nan o benim 😁 Uşaklı o da nese:
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#79
Arkadaşlar benim de bir derdim var.Bu rapid beni deli ediyor.internet 8mbit ama rapidden dosya çekerken 20 30 la iniyor.Deli oluyoruum. 😈 Önerileriniz?=
P
Prisoners ⭐ 18y
#80


kendimi sana anlattım güzin abla 😊 banada bir çare bulsana napayımm .. 🙄 🎭

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: