Yessssssssssssss.. Bugün konuştuk ve beni anladı sonunda. Kabul etti yani teklifimi :)) Çok mutluyum yaa kumarda kazanamayan aşkta kazanır misali up olamadım ama aşkta uplandım 😜 😜 😜 Sağ olun dertleştiğiniz için arkadaşlar.
Bu topice gerçekten gazatedeki bir güzin ablaya yazar gibi yazmanızı istiyorum arkadaşlar. Gelin dertleşelim hesabı.
Tamer'im Senin adına çok sevindim. İnşallah herşey istediğin gibi olur. ❤️ 😘
eyvallahh kardeşim ya ❤️ diğer msjlara da bakıcam yimekten sonra 😜
