Icerige atla
Extraloob

Güzin Abla | Dert ortağınız <

· 320 Replies · 55K views Pinned · Page 3 / 16
Replies
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#41
Yessssssssssssss.. Bugün konuştuk ve beni anladı sonunda. Kabul etti yani teklifimi :)) Çok mutluyum yaa kumarda kazanamayan aşkta kazanır misali up olamadım ama aşkta uplandım 😜 😜 😜 Sağ olun dertleştiğiniz için arkadaşlar.

Bu topice gerçekten gazatedeki bir güzin ablaya yazar gibi yazmanızı istiyorum arkadaşlar. Gelin dertleşelim hesabı.


Tamer'im Senin adına çok sevindim. İnşallah herşey istediğin gibi olur. ❤️ 😘

eyvallahh kardeşim ya ❤️ diğer msjlara da bakıcam yimekten sonra 😜
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#42
aşık olduğum bi kızla(D diyelim :P) bi süre çıktıktan sonra ayrıldık.. berbat olduğum için başka kızlarla avutmaya çalıştım kendimi.
derken 3. çıktığım kıza(C diyelim :D) yavaş yavaş aşık olmaya başladım.. ama bir türlü eski çıktığımı unutamıodm.. sonra karşıma gördüğüm en güzel kız çıktı ve çok iyi anlaştık(İ diyelim bunada :D).. arkadaş giderken birden çıkmaya başladık sevdiğimizi söyledik birbirimize.. haliyle C den ayrıldım.. İ le çok güzel gidiodu.. ama C ye karşı hislerim birden alt üst oldu üzdüğüm için pişman oldum çok.. ama İ yide seviordm.. sonra İ C ye yaptığımı öğrenio ve benden ayrılıo.. ama sevdiği için bir türlü tamamen bırakamıo beni.. haliyle bende onu.. bi yandan C hala aklmdan çkmıo.. İ ile arkadaşça buluştuk.. güzel geçsede gün arkadaşça olmucaını anladım.. ve uzun bir msjla onunla arkadaş kalamıycaımı bir şans tanımasını istedim.. cevap vermedi 2 gündür.. C yide aklımdan çıkaramıorm gördükçe bi acaip oluorm.. sürekli yaşadıklarımız fln aklıma gelio..
Ama tabiki C benden nefret ediyo yaptığım şeyden dolayı.. İ ilede aramız şuan iyi değil.. nolucaını bilemiorm.. başta bahsettğim D de aklıma geldikçe deliricek gibi oluyorm çünkü gerçekten aşıktım ona..
hepsini bir kenara atıp başka bi kızla kafamı dağıtsam diyorum tam yakınlaşıorz sevgilisnin olduğunu öğreniorm 😄
iyice brezilya dizisine döndü hayatım elim kolum bağlandı resmen...
hadi yardım edin :D

yok hacı yok burda ben sana patlamak durumundayım 😁 direk playboy rütbesini sana veriyoruz 😁 sen git kızlar yazsın derdini bu nası dert yaa nese:

a,b,c gidiyoduk d oldu bir baktım i diyosun birde yaa 😆 durumun çok fena hacı c yi görünce kıpır kıpır oluyorum falan demişsin buna biz türkler aşk diyoruz 😜 hangisini görünce daha fena oluyosan büyük ihtimal odur en çok sevdiğin. bence biraz iç güzelliğe ve sadakata önem verme zamanın gelmiş. yoksa böyle sürekli kaybeden olursun. 😞
S
SnowFlake ⭐ 18y
#43
aşık olduğum bi kızla(D diyelim :P) bi süre çıktıktan sonra ayrıldık.. berbat olduğum için başka kızlarla avutmaya çalıştım kendimi.
derken 3. çıktığım kıza(C diyelim :D) yavaş yavaş aşık olmaya başladım.. ama bir türlü eski çıktığımı unutamıodm.. sonra karşıma gördüğüm en güzel kız çıktı ve çok iyi anlaştık(İ diyelim bunada :D).. arkadaş giderken birden çıkmaya başladık sevdiğimizi söyledik birbirimize.. haliyle C den ayrıldım.. İ le çok güzel gidiodu.. ama C ye karşı hislerim birden alt üst oldu üzdüğüm için pişman oldum çok.. ama İ yide seviordm.. sonra İ C ye yaptığımı öğrenio ve benden ayrılıo.. ama sevdiği için bir türlü tamamen bırakamıo beni.. haliyle bende onu.. bi yandan C hala aklmdan çkmıo.. İ ile arkadaşça buluştuk.. güzel geçsede gün arkadaşça olmucaını anladım.. ve uzun bir msjla onunla arkadaş kalamıycaımı bir şans tanımasını istedim.. cevap vermedi 2 gündür.. C yide aklımdan çıkaramıorm gördükçe bi acaip oluorm.. sürekli yaşadıklarımız fln aklıma gelio..
Ama tabiki C benden nefret ediyo yaptığım şeyden dolayı.. İ ilede aramız şuan iyi değil.. nolucaını bilemiorm.. başta bahsettğim D de aklıma geldikçe deliricek gibi oluyorm çünkü gerçekten aşıktım ona..
hepsini bir kenara atıp başka bi kızla kafamı dağıtsam diyorum tam yakınlaşıorz sevgilisnin olduğunu öğreniorm 😄
iyice brezilya dizisine döndü hayatım elim kolum bağlandı resmen...
hadi yardım edin :D

Hiçbirine aşık değilsin, tek derdin yanında bir kızın eksikliği. Gördüğünde heycanlanman da yaşanmışlıklardan, ona alışmış olmandan kaynaklanıyor. 2 gün arkadaş takılmayı dene bakalım; ne kadar farklı olduğunuzu görüp soğuyacaksın, görüşmeyi kestiğinde unuttuğunu anlayacaksın 🤝
Kısaca; git başka kız bul daral:
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#44

Hiçbirine aşık değilsin, tek derdin yanında bir kızın eksikliği. Gördüğünde heycanlanman da yaşanmışlıklardan, ona alışmış olmandan kaynaklanıyor. 2 gün arkadaş takılmayı dene bakalım; ne kadar farklı olduğunuzu görüp soğuyacaksın, görüşmeyi kestiğinde unuttuğunu anlayacaksın 🤝
Kısaca; git başka kız bul daral:

yanlış teşhisin sonu ölümle bitmesin sınovfleyk makara:
S
SnowFlake ⭐ 18y
#45

Hiçbirine aşık değilsin, tek derdin yanında bir kızın eksikliği. Gördüğünde heycanlanman da yaşanmışlıklardan, ona alışmış olmandan kaynaklanıyor. 2 gün arkadaş takılmayı dene bakalım; ne kadar farklı olduğunuzu görüp soğuyacaksın, görüşmeyi kestiğinde unuttuğunu anlayacaksın 🤝
Kısaca; git başka kız bul daral:

yanlış teşhisin sonu ölümle bitmesin sınovfleyk makara:

Ben denedim bişey olmuyo kendimden biliyorum yani kürdooo 😜
P
Poker Face ⭐ 19y
#46
Yakında Balığa aşık olan çıkarsa şaşırmam 😈 😈 😈

gülün istedim 😆 Kötü niyetim yok bu arada bir kıza bağlandıktan sonra kız seni bırakırsa peşinden koşmak mantıksız saten koşsan geri gelmez.

bkz.Çok yaşadım.
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#47
Yakında Balığa aşık olan çıkarsa şaşırmam 😈 😈 😈

gülün istedim 😆 Kötü niyetim yok bu arada bir kıza bağlandıktan sonra kız seni bırakırsa peşinden koşmak mantıksız saten koşsan geri gelmez.

bkz.Çok yaşadım.


:!!&%&!
S
SnowFlake ⭐ 18y
#48
Yakında Balığa aşık olan çıkarsa şaşırmam 😈 😈 😈

gülün istedim 😆 Kötü niyetim yok bu arada bir kıza bağlandıktan sonra kız seni bırakırsa peşinden koşmak mantıksız saten koşsan geri gelmez.

bkz.Çok yaşadım.

Niye dalga geçiyosun yaa ben aşığım balıklara 🙄
Böyle bön bön bakarlar pulları olur falan oyyy yerim ben onları... ❤️
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#49
Yakında Balığa aşık olan çıkarsa şaşırmam 😈 😈 😈

gülün istedim 😆 Kötü niyetim yok bu arada bir kıza bağlandıktan sonra kız seni bırakırsa peşinden koşmak mantıksız saten koşsan geri gelmez.

bkz.Çok yaşadım.

Niye dalga geçiyosun yaa ben aşığım balıklara 🙄
Böyle bön bön bakarlar pulları olur falan oyyy yerim ben onları... ❤️

yirim diyo yaa makara:
I
Intensify ⭐ 18y
#50
2 kız var hayatımda.birine aşığım ama bilmiyor.diğerinide görünce değişik bir his geliyor içime.aşık olduğum bilmiyor bunu ve 2 yaş büyük hem de uzaktan akrabam.diğerini ise bana yaptıklarından sonra itici geliyor ama gel gelelim yinede içimde birşeyler var kafam çok karışık :!!&%&! 😢
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#51
2 kız var hayatımda.birine aşığım ama bilmiyor.diğerinide görünce değişik bir his geliyor içime.aşık olduğum bilmiyor bunu ve 2 yaş büyük hem de uzaktan akrabam.diğerini ise bana yaptıklarından sonra itici geliyor ama gel gelelim yinede içimde birşeyler var kafam çok karışık :!!&%&! 😢

karıştı bak biraz 😜

sen de a,b diye nickler koy öyle anlat 😆
Y
yeonyang ⭐ 19y
#52
Yakında Balığa aşık olan çıkarsa şaşırmam 😈 😈 😈

gülün istedim 😆 Kötü niyetim yok bu arada bir kıza bağlandıktan sonra kız seni bırakırsa peşinden koşmak mantıksız saten koşsan geri gelmez.

bkz.Çok yaşadım.


http://facebookvideoindir.gen.tr/baliga-asik-olan-adam-oha.html 😜
T
#53
Yakında Balığa aşık olan çıkarsa şaşırmam 😈 😈 😈

gülün istedim 😆 Kötü niyetim yok bu arada bir kıza bağlandıktan sonra kız seni bırakırsa peşinden koşmak mantıksız saten koşsan geri gelmez.

bkz.Çok yaşadım.


http://facebookvideoindir.gen.tr/baliga-asik-olan-adam-oha.html :P



😁 Hiç güleceğim yoktu. Asdfasdsd 😁 😆 makara:
X
Xanthos ⭐ 19y
#54
2 kız var hayatımda.birine aşığım ama bilmiyor.diğerinide görünce değişik bir his geliyor içime.aşık olduğum bilmiyor bunu ve 2 yaş büyük hem de uzaktan akrabam.diğerini ise bana yaptıklarından sonra itici geliyor ama gel gelelim yinede içimde birşeyler var kafam çok karışık :!!&%&! 😢
akrabalık derecenizi bilmiyorum ama akraba ilişkileri kısa sürer.Aşk dediğin şey istediğini elde edince kaybolacak ve anlayacaksın ki aşk değil sadece şehvetmiş. Onun için akrabadan uzak dur,mümkünse görme.Ki kız senden büyükse zaten yaşça ve zekaca senden olgundur.onure olur,ama karşılık veremez tahminimce.şansını denemek isteyeceksin belki ama inan dışarda onca karşıt cinsin dururken akrabaya bakmak,benim mantığımla hata olur. 🎭

Diğer kızı da sevmiyorsun belli ki, hayatına başka biriyle devam etmen senin için daha iyi olacak. Tabi şu anki sevgilin sana aşıksa bi dediğini iki etmez,seni de üzmez. Neler yaşadığınızı -olumsuz olanları- bilmiyorum onun için eğer içinde sevgi bittiyse onu üzmeden, incitmeden bitir.
A
Avasin ⭐ 17y
#55
Lise 3ten beri sevdiğim kıza hep yakın oldum. bu yıl ise sınava gircez. muhtemelen farklı şehirlere düşeriz üniversitede. ve ondan uzak kalamam. uzak kaldığımı düşündükçe deli oluyom. napar orda tek başına. az bi süre de değil. koskoca 4 yıl.. 4 yıl boyunca bıkmadan usanmadan onun yanına ziyaretine giderim ama işte şehir içi gibi bişi olsa okul çıkışı onun yanına giderim ama off off ne yapcam bilmiyom. Tercihlerimizi beraber vercez. İnşallah Aynı Şehire Düşeriz 🙏
P
Prisoners ⭐ 18y
#56
bu topic 2010'un hit'i olabilir 😁
T
#57
Lise 3ten beri sevdiğim kıza hep yakın oldum. bu yıl ise sınava gircez. muhtemelen farklı şehirlere düşeriz üniversitede. ve ondan uzak kalamam. uzak kaldığımı düşündükçe deli oluyom. napar orda tek başına. az bi süre de değil. koskoca 4 yıl.. 4 yıl boyunca bıkmadan usanmadan onun yanına ziyaretine giderim ama işte şehir içi gibi bişi olsa okul çıkışı onun yanına giderim ama off off ne yapcam bilmiyom. Tercihlerimizi beraber vercez. İnşallah Aynı Şehire Düşeriz 🙏



Tercihini yaparken çok dikkat et. Sakın gidecek daha iyi yerler varken daha kötü bir yere gitme. Kızı da bırak demiyorum. Elbette onunla da görüşmeye devam edersin. 😘
A
Avasin ⭐ 17y
#58
Lise 3ten beri sevdiğim kıza hep yakın oldum. bu yıl ise sınava gircez. muhtemelen farklı şehirlere düşeriz üniversitede. ve ondan uzak kalamam. uzak kaldığımı düşündükçe deli oluyom. napar orda tek başına. az bi süre de değil. koskoca 4 yıl.. 4 yıl boyunca bıkmadan usanmadan onun yanına ziyaretine giderim ama işte şehir içi gibi bişi olsa okul çıkışı onun yanına giderim ama off off ne yapcam bilmiyom. Tercihlerimizi beraber vercez. İnşallah Aynı Şehire Düşeriz 🙏



Tercihini yaparken çok dikkat et. Sakın gidecek daha iyi yerler varken daha kötü bir yere gitme. Kızı da bırak demiyorum. Elbette onunla da görüşmeye devam edersin. 😘



Hayatı Onunla en iyi şekilde devam ettirmek için elbette en iyi yerleri tercih etmem lazım bunun farkındayım. Zaten Kızı istesemde bırrakamam. Uyuşturucu Gibi Bağlanmışım ona 😊
X
Xanthos ⭐ 19y
#59
Lise 3ten beri sevdiğim kıza hep yakın oldum. bu yıl ise sınava gircez. muhtemelen farklı şehirlere düşeriz üniversitede. ve ondan uzak kalamam. uzak kaldığımı düşündükçe deli oluyom. napar orda tek başına. az bi süre de değil. koskoca 4 yıl.. 4 yıl boyunca bıkmadan usanmadan onun yanına ziyaretine giderim ama işte şehir içi gibi bişi olsa okul çıkışı onun yanına giderim ama off off ne yapcam bilmiyom. Tercihlerimizi beraber vercez. İnşallah Aynı Şehire Düşeriz 🙏
Sakın ama sakın hayatınızı etkileyecek kararları başkalarını düşünerek almayın. Siz onları düşünürken onlar sizi düşünüyor mu?Çok dikkatli kararlar almak gerek..Sana tavsiyem kız arkadaşına göre üniversite tercihi yapma.Eski kız arkadaşıma da demiştim " Beni düşünerek üniversite tercihi yapma,gerekirse ben gelirim." Ve çok geçmeden anladım ki sevgisi geçici bir hevesmiş,bitti 😊
A
Avasin ⭐ 17y
#60
Lise 3ten beri sevdiğim kıza hep yakın oldum. bu yıl ise sınava gircez. muhtemelen farklı şehirlere düşeriz üniversitede. ve ondan uzak kalamam. uzak kaldığımı düşündükçe deli oluyom. napar orda tek başına. az bi süre de değil. koskoca 4 yıl.. 4 yıl boyunca bıkmadan usanmadan onun yanına ziyaretine giderim ama işte şehir içi gibi bişi olsa okul çıkışı onun yanına giderim ama off off ne yapcam bilmiyom. Tercihlerimizi beraber vercez. İnşallah Aynı Şehire Düşeriz 🙏
Sakın ama sakın hayatınızı etkileyecek kararları başkalarını düşünerek almayın. Siz onları düşünürken onlar sizi düşünüyor mu?Çok dikkatli kararlar almak gerek..Sana tavsiyem kız arkadaşına göre üniversite tercihi yapma.Eski kız arkadaşıma da demiştim " Beni düşünerek üniversite tercihi yapma,gerekirse ben gelirim." Ve çok geçmeden anladım ki sevgisi geçici bir hevesmiş,bitti :)


<bana diyoki tıp ouyacaksan van dışında okumana izin vermem. biraz tartıştık. Muhtemelen En iyi yerlere gitcemde. İkna etmem gerek o zmn

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: