Birini çok severken başkasıyla öpüşmek nedir bilir misiniz ?? pff ulen pff
Sertac öyle bir söz ettinki bir an kendimi kaybettim
Birini çok severken başkasıyla öpüşmek nedir bilir misiniz ?? pff ulen pff
Mike sana tavsiyem bu halde damar müzikler dinleme.İnsanı daha kötü yapar.Ayrıca sana kızmı yok bro bulurum ben sana bizim memleketten hehe 😈
Mike Üzülme Dostumm 😊
Geçen sene 2 yıl peşinden kostuğum kızdan ayrılmıstım morelim bozuktu sonra, Bizim Okuldan benden 1 yaş küçük bir kızla tanısmıstım.. Zor günlerimde derdimi dinler sır vere bilirdim ama hiç bir yerde oturup konusmamıstık msn flndı Sonra sohbetlerimiz Okadar güzel oluyorduki sadece onla konusmak için msn'ye giriyordum 1 geçti bi baktımki ulen kıza aşık olduk 2 gün bekledim gün geçtikce kanım dağa çok ısınıyor klap atışlarım hızlanıyordu... Kıza açıldım daha sonra kabul etti 1 ay beraber olduk ama elini bile tutamamıştım kız bir farklıydı piskolojiden babası kanserdi cetrefili bir hayatı vardı. Daha sonra ben kıza sevgım bıtıp ayrılmıştım çok büyük bir data yaptığımı daha sonra anladım daha sonra 2 3 kısı ile beraber olmuştum sarmadı daha sonra aradan 7 geçmişti be birden kıza tekrar aşık olmuştum.. Tabi bu sure içinde kız benı beklemişti.. 2 ay beraber olduk ama okadar güzeldiki her günümüz dolu dolu geçiyor yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu Herşey olağından daha iyidi... Birden ayrılmıstı benden.. bana okadar koymustuduki.. Aradan 3 ay geçti.. Halen ona sevgi dolu gözlerle bakabılıyorum ama suan 1 tane erkek ardası var 2 3 haftadır beraberler onu seviyor gibi. 😊 Napalım bizde aşkımızı kalbımıze gömdük 😢 sin: pray:
Kısacası bu :)
Ayrıca sana kızmı yok bro bulurum ben sana bizim memleketten hehe 😈
Mike sana tavsiyem bu halde damar müzikler dinleme.İnsanı daha kötü yapar:
Kendimi yanlız hissediyorum bu konuda büyük problemlerim var ; Psikoloğa felan danıştığım bile oldu güvendiğim insanlardan sürekli zarar görüyorum.
Birde çok fazla kızla çıktığım için bütün kızlar benden uzak duruyor. Kısacası lise ortamım bitti ; Yaşadığım yer küçük bir yer; Herkes duydu benim ne olduğumu hiçbir kız bana güvenmiyor fakat ben böyle olsun istememiştim tek yanlışım çok güvenmek oldu ama karaktersiz çıktılar.
@Mike ;
Kardeşim lisede kimsenin karakteri oturmamıştır mantıklı düşünemezler aşık olacağın kişi ve hayat ünide başlar iyi bir üni kazanmaya bak.
Güzel İzmir´imde sana kızmı yok üzme kendini mike´m :!!&%&!
Kardeşim lisede kimsenin karakteri oturmamıştır mantıklı düşünemezler aşık olacağın kişi ve hayat ünide başlar iyi bir üni kazanmaya bak.
Ne geldiyse başımıza Öss den geldi. Duck Öss 😈
Yessssssssssssss.. Bugün konuştuk ve beni anladı sonunda. Kabul etti yani teklifimi :)) Çok mutluyum yaa kumarda kazanamayan aşkta kazanır misali up olamadım ama aşkta uplandım 😜 😜 😜 Sağ olun dertleştiğiniz için arkadaşlar.
Bu topice gerçekten gazatedeki bir güzin ablaya yazar gibi yazmanızı istiyorum arkadaşlar. Gelin dertleşelim hesabı.
Yessssssssssssss.. Bugün konuştuk ve beni anladı sonunda. Kabul etti yani teklifimi :)) Çok mutluyum yaa kumarda kazanamayan aşkta kazanır misali up olamadım ama aşkta uplandım 😜 😜 😜 Sağ olun dertleştiğiniz için arkadaşlar.
Bu topice gerçekten gazatedeki bir güzin ablaya yazar gibi yazmanızı istiyorum arkadaşlar. Gelin dertleşelim hesabı.
Birinde kazanılır birinde kaybedilir ama ikisinde de pesedilmez 😜 Hayırlı olsun, puanım sana 9 kanka 😜
Ps: Benden iyi güzin abla mı olur be heheeeyt 😆 😁

aşık olduğum bi kızla(D diyelim :P) bi süre çıktıktan sonra ayrıldık.. berbat olduğum için başka kızlarla avutmaya çalıştım kendimi.
derken 3. çıktığım kıza(C diyelim :D) yavaş yavaş aşık olmaya başladım.. ama bir türlü eski çıktığımı unutamıodm.. sonra karşıma gördüğüm en güzel kız çıktı ve çok iyi anlaştık(İ diyelim bunada :D).. arkadaş giderken birden çıkmaya başladık sevdiğimizi söyledik birbirimize.. haliyle C den ayrıldım.. İ le çok güzel gidiodu.. ama C ye karşı hislerim birden alt üst oldu üzdüğüm için pişman oldum çok.. ama İ yide seviordm.. sonra İ C ye yaptığımı öğrenio ve benden ayrılıo.. ama sevdiği için bir türlü tamamen bırakamıo beni.. haliyle bende onu.. bi yandan C hala aklmdan çkmıo.. İ ile arkadaşça buluştuk.. güzel geçsede gün arkadaşça olmucaını anladım.. ve uzun bir msjla onunla arkadaş kalamıycaımı bir şans tanımasını istedim.. cevap vermedi 2 gündür.. C yide aklımdan çıkaramıorm gördükçe bi acaip oluorm.. sürekli yaşadıklarımız fln aklıma gelio..
Ama tabiki C benden nefret ediyo yaptığım şeyden dolayı.. İ ilede aramız şuan iyi değil.. nolucaını bilemiorm.. başta bahsettğim D de aklıma geldikçe deliricek gibi oluyorm çünkü gerçekten aşıktım ona..
hepsini bir kenara atıp başka bi kızla kafamı dağıtsam diyorum tam yakınlaşıorz sevgilisnin olduğunu öğreniorm 😄
iyice brezilya dizisine döndü hayatım elim kolum bağlandı resmen...
hadi yardım edin :D


Yessssssssssssss.. Bugün konuştuk ve beni anladı sonunda. Kabul etti yani teklifimi :)) Çok mutluyum yaa kumarda kazanamayan aşkta kazanır misali up olamadım ama aşkta uplandım 😜 😜 😜 Sağ olun dertleştiğiniz için arkadaşlar.
Bu topice gerçekten gazatedeki bir güzin ablaya yazar gibi yazmanızı istiyorum arkadaşlar. Gelin dertleşelim hesabı.
Log in to write a reply.
Log In